- Elke dag verplicht met een roze Pinkpop hoedje lopen
- Allebei je armen zitten tot aan je elleboog ingewikkeld met festivalbandjes en je mag dit niet afknippen
0 stemmers
0 stemmers
Hoe schattig is Charles hier!! Ik vroeg me wel even af waarom Roger ondersteboven stond afgebeeld :â)
Zaantje
Wie mis jij hier het meeste tussen het rijtje van girl groups die niet voorkomen in de video?
0 stemmers
Ik wil eigenlijk graag al mijn drie (of vier) stemmen aan Radiohead geven.
Aiai Olga
Als jij niet van me houdt
Dan spring ik in de Wolga
En kind, die is zo koud
Met jou wil ik mn wodka delen
Dansen en de balalaika spelen
Ai ai Olga, als jij van mij niet houdt
Dan spring ik in de Wolga
En kind, die is zo koud
De bank Elias en een andere hoes noem ik dan AliasâŠ
Sorry, flauwe humor, het is laatâŠ
Ik lig hier onder de dekens even helemaal stuk te gaan en te hopen dat ik mn vriend niet wek
Max 4 kiezen is wel echt lastig. Had er eerst 8 geloof ik, tot ik er achter kwam dat er maar 4 mochten haha. Moeilijke keuzes joh
Frans Duijts is echt oké.
ik vind pink floyd echt een pretentieuze kutband en elke keer als ik denk tijdens de top 2000 âwat is deze trage shitâ is het PF
Ja, ik heb sommige al minstens een half jaar. Kost ook echt maar 1.79 voor 3
Ik wilde altijd wel een beschuitje eten met Roger Waters hoor!
Ik ken dus echt van al jouw polls max 50%??? Ben ik zo onwetend of??
Ik wild vroeger altijd graag Anita hebben maar dan viel je nogal snel door de mand âis het een vrouw?â Ja âheeft ze blond haar?â Ja "Anita ".
Ga je dit jaar nog naar een beurs/evenement?
0 stemmers
Naar welke beurs/evenement ben jij wel eens geweest?
0 stemmers
Naar welke zou je nog willen of had je graag heen gewild?
0 stemmers
Ik zie nu dat ik de Tina dag vergeten ben
Ik ben ooit naar de libelle zomerdag geweest met een vriendin, haar moeder en haar tante. We hebben superlang in het reuzenrad,rondje na rondje, gezeten met eten. We gingen naar huis met wat proefmonsters. Was wel leuk. Zou het nooit weer doen overigens.
Kamasutra één keer geweest en vroeger standaard met me ouders naar de platen/cd beurs in de jaarbeurs Utrecht.
Ik ga dit jaar eindelijk eens met mijn moeder. Zij is al twee keer geweest en ik ben nu wel benieuwd. Vorig jaar ben ik met haar bij de Winterfair geweest, maar volgens mijn moeder is de Zomerweek leuker. We zullen zien
Ik vond Flavourites ook altijd wel leuk, dat is met allerlei webshops