Ik had er nog nooit van gehoord, maar ziet er wel leuk uit!
Ik ben dit weekend naar de TEFAF geweest.
Een van de meest prestigieuze kunstbeurzen van de wereld. Daar probeer ik ieder jaar wel heen te gaan.
KreaDoe!
Ok, even bijlezend de volgende plasjes:
- het dilemma topic is even weggezakt, maar bij deze een reminder dat dat ook nog bestaat haha
- beste artiest van de 90’s is voor mij Madonna. Duhhh.
- somewhere only we know is mooi als het door Lily Allen gezongen wordt.
Dit was m denk ik
like voor je laatste punt
Ik ben naar Veggieworld geweest. Verder niks dit jaar, vorig jaar wel veel beurzen gezien want ik werkte in de Jaarbeurs
Liever
- Drie dagen en nachten hevig ongesteld
- 7 dagen licht ongesteld
0 stemmers
Ik vind >50 niet (redelijk) laat. Ik vind dat nog onwijs vroeg. Laat zou bij mij pas op minimaal 65 beginnen. En zelfs dat vind ik nog vroeg.
Ik wil gewoon een achterlijk grote make-up beurs waar je dan voor €10 UD,TF en andere make up merken kan kopen.
Libelle zomerweek is serieus best leuk! Ik ben er volgens mij 2x geweest en zou best nog een keer gaan. Stukken leuker dan de huishoudbeurs ofzo vind ik. Het is alleen wel kut als het slecht weer is omdat veel buiten is
Ik ga bijna elk jaar naar de horecava! Dat is superleuk want je kan overal dingen proeven (zowel eten als drinken) en kom er altijd veel bekenden tegen dus ook nog gezellig!
Draag je sieraden die je van een ex hebt gekregen? Dus draag je die sieraden nadat het uit is gegaan?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen sieraden van een ex
0 stemmers
Ben ook wel benieuwd waarom wel/niet?
Wij hadden samen een vriendschapsring, met namen en de data dat we ‘verkering’ kregen (is al ruim 13 jaar geleden). Dat is dus wat gek om te dragen nadat het uit is gegaan. Ik heb de ring overigens nog wel.
De sieraden die ik elke dag draag, heb ik van hem gekregen. Maar het is niet zo dat ik aan hem moet denken als ik ze om heb, en daarnaast droeg ik ze voordat het uit was ook al elke dag omdat ik ze mooi vind. Vind het een beetje onzin om ze dan niet meer te dragen, het is niet alsof zijn naam erop staat
Ik ben naar de Horecava, motorbeurs en Gamescom (Keulen) geweest!
Omdat het een eikel is die me keihard heeft laten vallen, dus ik draag niks meer van hem
Ik heb een armbandje wat ik nog steeds heel mooi vind en zonde vind om niet te dragen. Maar dat was ook van een vriendje die ik had toen ik 15 was dus minder serieus. Van m’n ‘echte’ ex draag ik die sieraden niet meer omdat ik liever niet aan hem wil denken
ik heb de ring die ik van hem gekregen had terug gegeven aan hem. Het was op dat moment te pijnlijk om hem zelf te houden.
Jaaaa deze is voor mij “de echte” haha
Ik draag nog oorbellen en een ring die ik van hem gekregen heb. Ik hecht geen emotionele waarde aan die sieraden en ik vind ze nog steeds mooi, dus ik vind het zonde om ze niet meer te dragen. Toen we net uit elkaar waren heb ik wel een nieuwe ring gekocht, omdat ik het ‘raar’ vond. Maar het is maar een buddha to buddha ring, heb inmiddels meerdere ringen, dus ik wissel af.