Stel je persoonlijke vraag #6

Ben jij gevoelig voor korting?

• Ja, Ik hou altijd alle sales in de gaten en weet precies wanneer en bij welke winkel er kortingsacties zijn
  • Ja, als er ergens sale is dan ga ik altijd kijken of ik wat leuks zie (ook al heb ik niets nodig)
  • Ja, als ik in de stad loop en ik zie dat bepaalde winkels korting hebben dan loop ik gelijk naar binnen. Ook al heb ik niets nodig en ga ik normaal ook nooit naar die winkel
  • Ja, als ik een item in de winkel zie dat flink afgeprijsd is dan ben ik eerder geneigd om dit te kopen, ook al zou ik dit normaal gesproken niet zo snel kopen
  • Nee, ik ben total niet gevoelig voor sale en kortingsacties

0 stemmers

Heb jij met meer mensen gezoend dan dat je er ook seks mee hebt gehad?

• Ja, dit is een groot verschil
  • Ja, maar dit is ongeveer een gelijk aantal
  • Nee, dit aantal is hetzelfde

0 stemmers

Ja, maar niet echt met kleding (alleen wel met glamourday bv). Wel met dingen zoals shampoo of wasmiddel. Dat hou ik altijd wel in de gaten omdat ik het toch nodig heb.

2 likes

In mijn hoofd houd ik dat lijstje bij, telt dat ook :yum:

Wat vinden jullie de lekkerste zuivelvervanger? Ik wil het eens gaan proberen (vooral voor met brinta, in gerechten en in de thee/koffie) maar ik wil dus niet 5 verschillende soorten kopen om erachter te komen dat ik het allemaal smerig vind en het dan weg te gooien. Dus ben ik van plan te kopen wat uit deze poll komt en te hopen dat ik het lekker vind.

Even uitgaande van wat er bij mij in de supermarkt staat:

• Havermelk
  • Sojamelk
  • Rijstemelk
  • Amandelmelk
  • Kokosmelk
  • Anders…

0 stemmers

LOL, @Mhysa heb je fun met de nieuwe spoilerfunctie :joy:

3 likes

Hebben jullie een abonnement op de bibliotheek?

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar denk erover om eentje af te sluiten
  • Nee, ik heb een abonnement op e-boeken
  • Nee, ik heb een abonnement op storytel

0 stemmers

Ben je blij met hoe je leven is op dit moment?

• Ja
  • Nee
  • Beetje

0 stemmers

Ik heb mn abonnement wel gratis gekregen, niet betaald

Ik doe mee met het abonnement van mijn moeder, ik heb te weinig tijd om elke week boeken te lenen maar vind het wel leuk om af en toe een boek uit te zoeken om te lezen.
Had ook een tijdje kobo plus, maar vond het aanbod tegenvallen :sweat_smile:

1 like

Ik heb een abbo bij de bieb, maar ga het opzeggen. De boeken bij die in Groningen zijn altijd vies.

1 like

Aan de katteneigenaars met klonterend grit in de kattenbak (waar je dus niet alleen de poep maar ook de plas uit kan scheppen): hoe vaak maken jullie de hele bak schoon? Dus het hele ding in bad pleuren en schrobben?

• Iedere week
  • 2 tot 3 keer per maand
  • Maandelijks
  • Minstens 1 keer per 2 maanden
  • Minstens 1 keer per 4 maanden
  • Minstens 1 keer per 6 maanden
  • Minstens 1 keer per jaar
  • Moet dat?

0 stemmers

Heb 'm effe anoniem gezet haha. Sorry @FrozenFlame!

2 likes

Haha dit is precies het onderwerp waar ik anoniem over wil blijven :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wanneer ik zin heb of het echt nodig moet en dat is niet vaak haha. :see_no_evil: Ik heb hem laatst wel helemaal goed schoongemaakt nadat mijn kat is weggelopen en toen was ik toch wel een beetje trots op mijzelf haha. Oh en ik koop vaak toch goedkope kattenbakken dus ik gooi hem ook makkelijk weg na een paar jaar. #durfoptebiechten

Ik haal wel regelmatig een doekje over de buitenkant zodat het nog ergens op lijkt haha.

1 like

Dit soort uitslagen maken dat ik me echt niet comfortabel voel om op feestjes van zoutjes te snacken he…

14 likes

Ja :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Voor wat jij wil doen zou ik havermelk nemen want de barista-variant daarvan smaakt superlekker én schuimt goed, wat handig is voor in koffie (en nog steeds goed te gebruiken voor andere doeleinden). Amandelmelk (nu de populairste optie) is inderdaad zalig, maar schuimt voor geen bal. En is wat duurder.

Trouwens eens met @tukker dat elke melk haar eigen toepassing heeft, haha.

3 likes

Forever trek in frietjes.

4 likes

Ik heb wel een strippenkaart van de bieb. 10 boeken lenen voor 10 euro

2 likes

Oh dat klinkt interessant! Ik ga eens kijken of ze dat bij mijn bibliotheek ook hebben

1 like