Stel je persoonlijke vraag #6

Pas vertelde ik iemand 'ik ben van eerste helft jaren 80) en toen zei die chick ‘jezus dan ben je echt 40 ofzo?!?!’ :thinking::expressionless:

19 likes

Ik vind je stelling als laagopgeleide anders ook niet zo politiek correct :frowning_face: Haha ik heb alleen mijn middelbaar afgemaakt dus in principe is mijn baan boven mijn opleidingsniveau maar 't ligt toch onder mijn denkniveau (lees: ik verveel me te pletter).

5 likes

Haha gisteren nog in een restaurant gegeten waar ze deze glazen hadden!

1 like

Ik ben bezig met mijn master maar ik verwacht als ik hiermee klaar ben iets heel anders te gaan doen, waar je geen specifieke opleiding voor nodig hebt. Omdat ik er blij van word. Eigenlijk is de master mijn backupplan, voor als ik toch carrière wil gaan maken. (Vind het desondanks wel een hele leuke studie)

Klinkt lekker vaag maar het komt erop neer dat ik minder nadenk-werk wil doen en mee doe-werk :tipping_hand_woman:t3:‍♀

6 likes

Als enige ja dit doe ik nog steeds stemmer, ik heb eigenlijk best wel vaak dat als ik in een overleg oid met mannelijke collega’s zit ik een lijstje maak van diegene waar ik het eerst en het laatst seks mee zou hebben. Doe dat ook wel eens met een vriendin/collega

3 likes

Haha ja same, ik gebruik mijn pannenlikker voor bakken en koken. Niet per se om een pan echt leeg te krijgen!

kouseband?

Hele lange sperziebonen, zo zien ze althans uit

1 like

Deze trui gekocht en vraag mij eigenlijk af.
Was ik dit bij donker of licht…?

1 like

oh, nog nooit van gehoord!

Jaa I know. Maar lekker kort en bondig en iedereen weet wat je bedoeld :sweat_smile:
Van de week hadden we de platen ook zelf gemaakt, maar daar heb ik altijd zo’n hekel aan. Kost me echt teveel tijd.

• ben ook wel weer lastig, want roti- aardappel moet ik niet, eet alleen roti gele/kikkererwt
1 like

Lol 1 tegen 34 stemmen, en die ene stem ben jij hahaha

2 likes

Ik doe kleding met verschillende kleuren vaak eerst een paar keer op de hand. Dan weet ik zeker dat de kleuren niet meer doorlopen. En ik heb een aantal kledingstukken die blauw/wit zijn, dus die was ik dan samen.

1 like

Wit!

Heel vaak zit er wel zo’n lipje aan, maar trek ik die kapot. Waardoor ik alsnog de blikopener moet pakken.

3 likes

@Whitecactus
Ik zou juist denken bij gekleurde was, omsat anders sat donkere deel snel vaal(?) wordt.

Ja ik zou hem zelf apart wassen eigenlijk maar dat was geen optie. Maar bij de gekleurde was zou ik bang zijn dat hij minder mooi wit word

Ik gebruik altijd het lipje maar heb daarmee wel een keertje bijna m’n pink eraf gesneden.

1 like

Roti-platen? Is dat de roti zelf dan? En wat je dan wel hebt zijn de bijgerechten, dus kip en groenten.

1 like

Deze kaars ook altijd
afbeelding

43 likes