Stel je persoonlijke vraag #6

aaaaah ja die had ik!

Van 95 tot 97 lees ik net! Ik was toen 3-5, kan me er vaag iets van herinneren maar weet nog wel dat ik een super coole map had met mā€™n Filippo verzameling in van die hoesjes enzo :sunglasses:

1 like

Ik had samen met mā€™n zus en zusje 3 mappen met Flippoā€™s en ik kom uit 1993! @ellegirltalk
Vond die met Looney Tunes altijd leuk en de Flippoā€™s met spelletjes op de achterkant.

Ik had deze oa: https://img.2dehands.be/f/normal/394061938-flippo-s-3-kaften-samen.jpg

1 like

Ik herinner me ze alleen van hele grote supermarkten/een soort makroā€™s in het buitenland. Ik ga direct kijken vandaag haha

Ja die ken ik ook met Tweety enzo!
Vond het dan opvallend dat mensen die stuk jonger zijn dat ook zo helder in hun hoofd hebben.

Volgens mij niet! Ik mocht als kind altijd 1 keer per week zoā€™n toetje, maar dat is wel zoā€™n 18 jaar geleden haha. Ik heb die toetjes al sinds mijn jeugd niet meer gezien.

1 like

Ik ken alleen de pokemon flippoā€™s ja en kom hit 1996.

1 like

Aangezien ik gisteren twijfelde tot hoever ik zou scheren even een poll.

Scheer jij je bovenbenen?

  • Ik heb donkere haren op mijn bovenbenen en scheer ze wel
  • Ik heb lichte haren op mijn bovenbenen en scheer ze wel
  • Ik heb donkere haren op mijn bovenbenen en scheer ze niet
  • Ik heb lichte haren op mijn bovenbenen en scheer ze niet

0 stemmers

En je onderbenen?

  • Ik heb donkere haren op mijn onderbenen en scheer ze wel
  • Ik heb lichte haren op mijn onderbenen en scheer ze wel
  • Ik heb donkere haren op mijn onderbenen en scheer ze niet
  • Ik heb lichte haren op mijn onderbenen en scheer ze niet

0 stemmers

Ik heb dus vooral lange donkere haren op de achterkant van mn bovenbenen?? Aan de voorkant scheer ik ze ook wel, maar dat hoeft niet iedere keer. Alleen die achterkant, daar groeien echt lange zwarte haren :confounded:

1 like

Wat doe jij allemaal?

  • Bloggen
  • Vloggen
  • Instagrammen
  • Livestreamen
  • Anders, nlā€¦

0 stemmers

Nu ben ik benieuwd naar je vlog.

3 likes

Wat is jouw woonstijl:

  • Landelijk
  • Scandinavisch
  • Industrieel
  • Design
  • Modern
  • Antiek/ vintage
  • Geen, ik koop wat ik mooi vind
  • Anders, zie comment

0 stemmers

Wat vind jij van Schotse doedelzak muziek?

  • Mooi!
  • Wel okĆ©
  • Lelijk
  • Geen mening

0 stemmers

Ik vind het ook mooi. Komt voornamelijk door de serie Outlander. Maar het geeft me ook vaak een nerveus gevoel op 1 of andere manier.

1 like

Ja doedelzak muziek moet lekker dramatisch zijn haha

2 likes

Ik zit tussen grijs en groen in denk ik. Heb echt geen idee welke kleur nou overheerst in mijn ogen, want ik dacht altijd dat dat blauw was, maar als ik dit zie denk ik Dus van niet

In de winter scheer ik alleen mijn onderbenen puur en alleen omdat ik het gevoel van gladde benen en verse lakens heel chill vind. Tenzij dat ik een panty aan wil trekken, ga zwemmen of een date heb dan scheer ik ook mijn bovenbenen. In de zomer onder- en bovenbenen. Of ik hars ze

1 like

Heb ik ook!

Ik ben vorige week ziek geweest, zondagavond was ik ongeveer beter maar wel veel hoestaanvallen steeds (en 's nachts, zo irritant). Vooral ook na inspanning, net stuk hard gefietst en nu half uur later voel ik het nog aan mijn borst/longen. Maarrrr ik wilde gaan sporten vanavond (cardio, een heftige dance work out), maar net na weer zoā€™n hoestaanval twijfel ik of ik niet beter nog even kan wachten/rusten. Zie mezelf daar al proestend staanā€¦
Zou je gaan als je mij was?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Edit: nou jongens heb toch maar besloten om niet te gaan. Hopelijk kan ik over een paar dagen wel.

Ja dacht ik ook aan, en dit is hoesten en komt dus van dieper. Maar jeetje zo saai. Maar ook niet chill om daar te staan dat ik denk wat doe ik hier.