Stel je persoonlijke vraag #6

Ik ben vorige week ziek geweest, zondagavond was ik ongeveer beter maar wel veel hoestaanvallen steeds (en 's nachts, zo irritant). Vooral ook na inspanning, net stuk hard gefietst en nu half uur later voel ik het nog aan mijn borst/longen. Maarrrr ik wilde gaan sporten vanavond (cardio, een heftige dance work out), maar net na weer zo’n hoestaanval twijfel ik of ik niet beter nog even kan wachten/rusten. Zie mezelf daar al proestend staan…
Zou je gaan als je mij was?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Edit: nou jongens heb toch maar besloten om niet te gaan. Hopelijk kan ik over een paar dagen wel.

Ja dacht ik ook aan, en dit is hoesten en komt dus van dieper. Maar jeetje zo saai. Maar ook niet chill om daar te staan dat ik denk wat doe ik hier.

Zover ik weet wordt dit afgeraden. Jij kent je lichaam het beste, maar proestend sporten zou ik zelf niet doen

Ik zou nooit naar een dance work out gaan :joy:

6 likes

Als het iets rustigs was zou ik het wel overwegen maar zoiets heftigs niet!

1 like

Maar je moet je ook verplaatsen in mij :wink:

1 like

Ja ik neig naar nee, maar als iedereen ja zou zeggen zou ik het denk ik sneller proberen :stuck_out_tongue:


Ik doe het pas sinds 2 weken, omdat ik dit jaar nieuwe dingen wil proberen. Het is vooral voor mezelf om als ik me down voel te laten zien dat ik ook fijne dagen heb.

19 likes

Verse muntthee zonder munt is wel saai hoor.
En in mijn mojito heb ik het toch ook graag.

11 likes

Hier moest ik stiekem om lachen. Heet kopje water met honing wordt inderdaad wel saai ja :sweat_smile:

1 like

Ik kan er dus helemaal niet tegen als m’n sokken heel strak om m’n tenen zitten. Ze moeten altijd een beeeetje los zitten, dus niet flubberig maar zeker niet het gevoel alsof ze strak ingepakt zijn in je sok. Zo’n naar gevoel! Mensen die hun sokken helemaal strak omhoog trekken ahhhhh!!

Heb jij dit ook?

  • Nee, wat maakt dat uit?
  • Nee, lekker strak om te voeten is goed!
  • Omg, ja wat een ellendig gevoel!

0 stemmers

Ieee nu voel ik m’n sokken zitten. Het is net als dat iemand je je bewust van je ademhaling maakt en dat je daar alleen maar op kan letten. Nu kan ik alleen aan m’n tenen denken :sob:

2 likes

@Inverness ik vind het leuk dat jij op mooi! Hebt gestemd haha.

1 like

Raak jij geirriteerd als mensen stom doen op de snelweg? (Denk aan vrachtwagens die een inhaalverbod negeren in de spits, geen richting aangeven, als een debiel achter iemand aan komen rijden en last minute stoppen etc.)

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

En hoe zou je de ergernis kunnen aanduiden? 1 is boeieee en 10 is buitensporig annoyed

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Ik word zelf namelijk best waus als mensen zo doen :crazy_face: en kom het zoooooo vaak tegen. Echt dagelijks meerdere keren…

3 likes

Ik ben normaal best chill, maar in het verkeer…

4 likes

Ik ben in de auto echt een bitch als het aankomt op het rijgedrag van anderen. In het dagelijks leven scheld ik vrijwel nooit naar anderen, in de auto ga ik daarentegen wel helemaal los. Wel met de ramen dicht natuurlijk.

5 likes

Kortom: maakt niet uit wat iemand doet, ik erger me sowieso wel

2 likes

Als het echt niet door de beugel kan dan word ik wel echt onredelijk. Pas moest ik uitwijken voor een ambulance en toen wilde ik vanuit de berm weer de weg oprijden. Maar een of andere kut die achter die ambulance reed die rijdt gewoon door zonder op te letten op mij of de twee anderen die ook de berm uitkwamen. En haalt ons alledrie in. Ik werd echt gek.

Ik heb een zeer kort lontje op de snelweg inmiddels gekregen. Ik krijg ook idee dat mensen in luxere auto’s neerkijken op mensen met geen luxe en oude auto en denken dat ze alles kunnen maken. En helemaal beledigd zijn als ik ze van links inhaal. Om vervolgens naar rechts op te schuiven en ze mij in gaan halen of poging tot doen (soms ga ik extra gas geven en dan geven ze op) en dan je boos aankijken enzo.

13 likes

Jaa, dat idee heb ik ook altijd! Soms heb in echt het gevoel alsof ze mijn Twingo van de weg proberen te duwen.

2 likes