Stel je persoonlijke vraag #6

Kan hij ze niet gewoon even voor je zo vouwen? Want ik snap dat dat, hoe onzinnig ook, frustrerend kan zijn :’). Ik heb dat ook met bepaalde trucjes, als hij precies weet hoe het moet kan hij zo jouw handen vouwen.

Ook gedaan haha, maar toen ik het vervolgens zelf ging doen lukte het nog steeds niet. :sweat_smile:

Dus ik heb me er maar bij neergelegd dat ik niet alles kan.

1 like

Weet iemand dit trucje en dan in het moeilijk? Ik heb geeeeen idee meer hoe het heet en het is zegmaar een moeilijke variant op dit. Ik kreeg zelfs een persoonlijke instructie video erbij. Maar ik ben dan geïrriteerd dat ik zoiets “doms” niet kan.

Je moet alleen iets anders doen met je armen of hand ofzo en aargh.

5 likes

Heb jij de afgelopen 7 dagen komkommer gegeten?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Ja, maar ik heb hem eigenlijk enkel gekocht voor mijn katten. Zij vinden het leuk om zo nu en dan er een tik tegen te geven. :joy:

Ik heb een beetje medelijden met mensen die hun tenen niet kunnen bewegen omdat je dan dus altijd moet bukken om sokken van de grond op te rapen… Wat een leven.

16 likes

Haha, ik ging dit dus meteen proberen en kom er nu achter dat ik het bij m’n linkervoet wel kan en bij m’n rechtervoet niet :woman_shrugging:t2:

1 like

Ohh pollsss superleuk! yay

1 like

Omggg ja ik weet welke je bedoelt
Die hier rechtsonder of het lijkt erop?

1 like

Dat was toch een heel ding deze zomer, de Dele challenge?

2 likes

Ja rechtsonder!

Ik ben oud denk ik haha

Ik dacht even dat dit over de komkommer ging, omdat er van die filmpjes zijn met katten die angstig reageren op komkommers:p

2 likes

Is gewoon herpes aan je vingers hoor

2 likes

Ik volg te veel Britse realitysterretjes door mijn obsessie met programma’s als Made in Chelsea, Geordie Shore en Love Island, daarom zag ik dat toen overal :grimacing:

Beide.

1 like

Dat zoveel mensen hun neusgaten kunnen bewegen! Ik heb in mijn leven echt veel opmerkingen daarover gekregen dus dacht dat het niet zo gebruikelijk was :’) (ze bewegen ook als ik lach :stuck_out_tongue: en dan zeggen mensen ’ ha ha ha jouw neusgaten bewegen als je lacht’ en dan ga ik ze expres bewegen en zijn ze helemaal ‘whaaah wat is deze’. Heel interessant, het onderwerp neusgaten.

5 likes

Made in Chelsea was echt m’n fave! Ik kijk ook nog weleens op de insta van Millie :redface:.
Ze is nu zelfs getrouwd met Hugo! Wie had dat verwacht. Ok sorry lekker off-topic.

2 likes

Kunnen mensen dit?

Gaat om de hoek van de vingertop en dat de rest van de vinger recht is.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij al grijze haren?

• Ja, veel
  • Mwah, beetje
  • Nee

0 stemmers

Hoe erg baal je ervan / zou je ervan balen?

• Heel erg
  • Beetje, hoort erbij
  • Zero fucks

0 stemmers

Stel dat je nu hier en daar een grijze haar vindt, zou je het verven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers