Stel je persoonlijke vraag #6

Jammer wel want nu kan ik dit nooit zeggen :pensive:

1 like

Meestal 4 keer per week. Soms 3. Denk dat ik er daarom nu ook echt niet meer van hou en als ik avg eet dan doe ik op zn minst iets met de aardappels want gekookte aardappels of puree vind ik echt mweh

Wat zijn rgk schoenen ?

6 likes

Ik eet nog steeds vaak avg, mijn vriend vind dat lekker

Is ook niks mis mee toch! Ik ben er zelf niet mee opgegroeid en kreeg wel eens rare blikken dat ik 1 keer per halfjaar gekookte aardappels kreeg. Toen ik op mezelf ging wonen at mijn toenmalige vriend ook nooit gekookte aardappelen. Ik heb wel best vaak stamppot gemaakt maar nog nooit zelf gewone aardappelen gekookt.

Ik gebruik trouwens vaker gebakken aardappelen, vlees en groente i.p.v. gekookte aardappelen. Maar is dan alsnog avg haha

AGVis toch niet alleen gekookte aardappelen? Want ik heb geloof ik nog nooit gekookte aardappelen gegeten, dan zal ik mijn stem moeten vernderen.

Ik zie bij AVG eigenlijk alleen gekookte aardappelen voor me :speak_no_evil: maar dat klopt denk ik dan niet.

2 likes

Wat eten jullie dan als je geen Avg eet?

Ik eet bami, pasta, pannekoeken, soms een wereldgericht of een zakje. Maar vaak avg of stamppot andijvie ofzo

Ik heb altijd erg weinig inspiratie ook , heb gewoon geen idee wat je nog anders kan eten dan haha

Jeetje wat niet? Kijk eens op receptensites of Pinterest oid.

2 likes

Shakshuka, vegetarische lasagne met spinazie, pita’s met vega shoarma of falafel, zo’n beetje alle soorten soep (met een lekker broodje oid), couscous en risotto zijn hier wel favoriet!

1 like

Ik vind agv idd ook niet alleen gekookte aardappelen (kan me ook niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst gegeten heb, zo droog vond ik dat altijd).
Maar eerder zoiets, dit at ik vaak wel een keer per week (of agv als in aardappelen groente vis).

Foodspam

afbeelding

Maar snap dat mensen ook vaak dit bedoelen

Dit

Is natuurlijk beide agv, maar zit toch wel verschil in.

11 likes

Moet nu denken aan de stammpot reclame van de Lidl ‘dit is toch geen stamppot?!’

1 like

Vroeger aten mn ouders dus best vaak AVG maar nu volgens mij bijna nooit meer. Ik heb ook nooit meer gekookte aardappelen gegeten sinds ik op mezelf woon, ik heb dat gewoon nooit begrepen.
Edit: volgens mij heb ik er zelfs een keer een passage aan gewijd in mijn dagboek kan ik me nu herinneren. Over waarom toch altijd die gekookte aardappelen :joy:

5 likes

Mijn favo sites zijn lekkerensimpel.com en chickslovefood dat is allemaal redelijk makkelijk te maken en bijna alles wat ik daarvan maak is ook lekker. Tegenwoordig kijk ik ook veel op pinterest, daar staat zooo veel!

1 like

Met roomboter :heart:

1 like

Ik lijk echt 13 maar ben 27. Zelfs met mijn zoontje van 1,5 op de arm.

Ik vind 2 weken nog niet zo lang, ik zou er over enkele weken misschien wel naar vragen

2 likes

Schijnt de zon bij jou? Ik zie alleen maar wolken :weary:

  • Ja
  • Nee
  • Weet niet heb gordijnen nog dicht

0 stemmers