Stel je persoonlijke vraag #6

Ja dat vind ik ook. Die Hadid zusjes zien er voor mij ook uit als Real Housewives ipv meiden in de 20. Als je echt wat ouder wordt kan denk ik een subtiele lift of filler of botox wel fris ogen, maar als je zelf nog gewoon jong bent ziet het er snel ouwelijk uit.

7 likes

(Stel) je bent begin de dertig en je wordt 20 gegokt. Zou je dat dan als compliment beschouwen?

  • Ja, ik vind het fijn dat ze mij jonger achten
  • Nee, ik word graag juist ingeschat
  • Afhankelijk van wie het zegt

0 stemmers

Mocht jij dan alsnog ouder willen lijken wat zou je dan doen?

  • Meer make-up gaan dragen
  • Een ouder kapsel nemen (bijv. een bepaalde boblijn)
  • Chiquere / zakelijkere kledingstijl laten aanmeten
  • Plastische chirurgie / botox etc
  • Net zoals Ratelband naar de rechter stappen maar dan eisen dat je leeftijd op papier naar beneden wordt afgesteld
  • Andersā€¦

0 stemmers

Jonger geschat worden dan ik ben lijkt mij alleen vervelend als het gelinkt is aan minder serieus genomen worden.
Als ik gewoon even serieus word genomen als nu maar jonger word geschat, helemaal prima!

4 likes

Ik vind het (nu nog) vervelend. Vooral op mā€™n bijbaantje. Volgens mij denken de meesten dat ik net klaar ben met de middelbare school en dat ik nog thuis woon. Gesprekjes beginnen soms een beetje raar.

Nee, vroeger wel online gespeeld! Wil het ooit nog wel kopen. :smile:

Ik word ook altijd jonger geschat en ik vind dat heel vervelend. Ik kan niet uitleggen waarom maar ik kan het niet uitstaan. Ik ben maar klein (hakken dragen helpt wel heel erg), niet echt vol en heb een heel jong gezicht. Make-up dragen zal mij niet helpen er ouder uit te zien. Chiquere kleding kan, maar daar ga ik niet graag in uit bijvoorbeeld

1 like

Paar keer gespeeld, geen idee welke versie want het was van vrienden. Het meeste was totaal niet mijn humor. Dan waren mijn vrienden helemaal excited dat ze zoā€™n goede combi hadden en dan las ik het en dacht alleen maar :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:.

3 likes

Ik heb het wel eens met hele nerdy vrienden van vrienden gespeeld en dan was er eigenlijk weinig aan omdat ik al gauw wist welke combinaties ik het best kon maken om in de smaak te vallen bij hen.

Ik vind het altijd zo debiel dat mensen lengte aan leeftijd verbinden. Ja natuurlijk geld dat voor kinderen maar niet voor volwassenen. Toen mijn oma de pijp uit ging was ze geloof ik 150cm en nog net geen 90 jaar. Ik kreeg een opmerking in een slijterij want ā€œjong koppie en kleinā€. Wanneer gaan mensen nou eens inzien dat lengte echt amper wat zegt over de leeftijd. Neem aan dat je wel bij jou kunt zien dat je bent uitgegroeid bijvoorbeeld.

11 likes

Hahaha helemaal mee eens ja

1 like

Worstenbroodjes eet ikā€¦

  • Met maggi :heart:
  • Met curry :+1:t2:
  • Op zā€™n Roy Donders :neutral_face:
  • Zonder iets :open_mouth:
  • Anders, namelijkā€¦ :thinking:
  • Nooit :scream:

0 stemmers

wat is op zn Roy Donders?

2 likes

Met spek inderdaad, zelf nooit zo gegeten

1 like

Love it dat er nog een andere maggi dipper is hier @Blonde :cheer:

Vroeger haalde ik de worst er uit want die lustte ik niet. En dan ā€˜versnipperdeā€™ ik het brood en at het dan pas opā€¦

5 likes

Hahaha sowieso! Geleerd van mijn vriend, de eerste keer keek ik een beetje raar op maar toen probeerde ik het zelf en ik snap hem helemaal. Lekkere combinatie!!

1 like

Met mosterd!

4 likes

Hahaha dit is echt mijn nachtmerrie, mayo op alles. Sowieso mayones in het algemeen, de geur ook al. Ik vind het ook echt naar om aan te raken. Laatst deed ik de deur van de ijskast open en wat gebeurt er? Er valt een glazen pot mayo uit :sob::sob::sob:
Maar ik ben zo een saaie die geen sausjes/dressing eet op patat of door een salade.

Mayones

https://youtu.be/3Hos8HA7x3o

6 likes

Als kind aten wij ongeveer

  • 1 keer per week AVG
  • 2 keer per week AVG
  • 3 keer per week AVG
  • 4 keer per week AVG
  • 5 keer per week AVG
  • meer dan 6 keer per week AVG
  • Minder dan 1 keer per week AVG

0 stemmers

Alleen op maandag :face_vomiting: