Wat zijn tutorials?
Nee in de Albert Heijn ofzo. Dat ze dan meezingen met de muziek die daar aan staat. Het overkomt me best vaak dat er iemand langs me loopt die ongegeneerd mee zingt. Heel raar.
Kun jij met je vingers knippen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Volgens mij doe ik dat ook wel eens onbewust
Nu het hier toch over dingen gaat die je wel of niet kunt. Ik kwam er gisteren achter dat ik helemaal niet kan gorgelen. Ben ik daarin de enige of kun jij wel gorgelen?
- Ja hoor, niks moeilijks aan
- Nee, wanneer ik een poging doe verslik ik me zodanig dat ik bijna aan het zuurstof moet
0 stemmers
Ik vraag me al de hele week af: Heb jij een fidget spinner (gehad)?
- Ja maar gebruik hem niet meer
- Ja en gebruik hem nog wel eens
- Nee nooit gehad
0 stemmers
Mijn fluitkunsten. Klinkt echt nergens naar
Fluit je naar binnen of naar buiten?
- Binnen
- Buiten
0 stemmers
Kun jij je grote teen apart optillen van de rest van je tenen?
- Ja deh!
- Nee dat kan ik niet
0 stemmers
Mijn god jongens wat ben ik eigenlijk getalenteerd hè!
Naar buiten, maar naar binnen kan ik ook.
@Fenayi
Heb die dingen wel in huis liggen, maar die zijn van de kinderen
Het wordt tijd dat het circus weer back to life komt met al die geniale trucjes zoals fluiten of je teen bewegen, wie wil dit missen.
Oh men ben ik echt de enige? Wat slecht van me haha
Ik kan het ook niet hoor. Ik verslik me sowieso.
Ik kan echt heel veel trucjes, maar het enige dat ik niet kan, is dit met mijn vingers. Hoe vaak iemand het me ook uitlegt, het lukt nooooooit.
Kan jij dit?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dat van die neusgaten vind ik echt leuk om te weten. Zonder het forum had ik nooit geweten dat dit verschilde van persoon tot persoon. Mijn neusgaten maak ik volgens mij onbewust vaak al groot met m’n spieren. Dat van m’n dikke teen kwam ik ergens op de basisschool achter dat ik die niet apart kan opliften. Het is gewoon 1 flap, als een flipper.
Ik had dit nog nooit gezien?? Maar toen ik de foto kantelde en naar de stand van de handpalmen keek is het echt super makkelijk.
Ik kan mijn tenen dus helemaal niet bewegen! Ik dacht vroeger dat mensen die dat wel konden gewoon een soort extra talent hadden, maar blijkbaar is dat van mij niet standaard. Vind het ook altijd super bijzonder als ik mensen met hun tenen zie wiebelen haha.
Maar ik snap het noooooit
Mijn vriend heeft het me een keer stap voor stap uitgelegd, maar zodra ik het dan ga proberen, verander ik echt in een idiootje. Ook een talent.
Kan jij (charmant) knipogen met 1 oog?
- Ja heel charmant en sexy
- Ja maar totaal niet charmant of sexy
- Ja maar met 1 kant
- Nee ik kan het niet
0 stemmers