Stel je persoonlijke vraag #6

Bloed onder mijn nagels. Waarom weet ik niet. Maar ik word er altijd zo enorm agressief van.

Over fluiten gesproken, normaal fluiten lukt me prima. Alleen ik doe het nooit maar fluiten op m’n vingers wat ik altijd graag wilde, dat kan ik dus echt niet. Kun jij fluiten op je vingers?
550px-Whistle-With-Your-Fingers-Step-8-preview

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik doe mijn oren echt dicht als ik langs een draaiorgel moet en sprint er zowat voorbij.
Ik hoor trouwens nooit mensen zingen in een winkel? Bedoel je mensen die met hun muziek mee zingen of echt muzikanten?

1 like

Dit is echt zoiets dat ik nog wil leren voor ik het loodje leg.

8 likes

Niet super mooi of goed ofzo :stuck_out_tongue: mijn broer kan meefluiten met muziek en vond dat vroeger altijd wel iets gezelligs en bewonderingswaardigs hebben.

Je moet de binnenkant van je lippen een beetje nat maken en echt een tuitje met je mond vormen.

Dat fluiten met de vingers wilde ik altijd graag kunnen omdat je dan heel goed “FIETFIEUW” kon doen. :’)

Nu ben ik weer tutorials aan het opzoeken in de hoop dat het nu wél eindelijk lukt :joy:

Wat zijn tutorials?

3 likes

Nee in de Albert Heijn ofzo. Dat ze dan meezingen met de muziek die daar aan staat. Het overkomt me best vaak dat er iemand langs me loopt die ongegeneerd mee zingt. Heel raar.

1 like

Kun jij met je vingers knippen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Volgens mij doe ik dat ook wel eens onbewust :grimacing:

3 likes

Nu het hier toch over dingen gaat die je wel of niet kunt. Ik kwam er gisteren achter dat ik helemaal niet kan gorgelen. Ben ik daarin de enige of kun jij wel gorgelen?

  • Ja hoor, niks moeilijks aan
  • Nee, wanneer ik een poging doe verslik ik me zodanig dat ik bijna aan het zuurstof moet

0 stemmers

Ik vraag me al de hele week af: Heb jij een fidget spinner (gehad)?
generic-fidget-spinner-black

  • Ja maar gebruik hem niet meer
  • Ja en gebruik hem nog wel eens
  • Nee nooit gehad

0 stemmers

Mijn fluitkunsten. Klinkt echt nergens naar

1 like

Fluit je naar binnen of naar buiten?

  • Binnen
  • Buiten

0 stemmers

Kun jij je grote teen apart optillen van de rest van je tenen?

  • Ja deh!
  • Nee dat kan ik niet :disappointed_relieved:

0 stemmers

Mijn god jongens wat ben ik eigenlijk getalenteerd hĂš!

28 likes

Naar buiten, maar naar binnen kan ik ook.


@Fenayi
Heb die dingen wel in huis liggen, maar die zijn van de kinderen

2 likes

Het wordt tijd dat het circus weer back to life komt met al die geniale trucjes zoals fluiten of je teen bewegen, wie wil dit missen.

1 like

Oh men ben ik echt de enige? Wat slecht van me haha