Schoenen koop ik weleens in kindermaat. Sneakers vooral. Scheelt vaak wat in prijs.
Het is een kaviaarcrème, mijn vriend koopt het bij de IKEA. Hij vindt het heerlijk, maar ik vind het zo vies!
Bij moeders van vriendinnen denk ik echt van oh ja omarm je grijze mooie witte haar en verven is toch niet mooier. Maar bij mezelf, 30 jaar jonger, vind ik het dan toch een ander verhaal. Vind het ook stom dath er soort van geaccepteerd is om geverfd grijs/wit blond haar te hebben, maar als het van jezelf is dan is het opeens maar raar en moet het geverfd worden. Is natuurlijk wel een verschil dat je bij geverfd grijs haar alles in één kleur is, en bij natuurlijk heb je niet in één keer een heel hoofd vol mooi wit haar. Daarvoor moet ik ook wachten tot ik 60 ben denk ik.
Dat is kimchi
Sinds mn 25e begin ik steeds meer grijze haren te krijgen. Vooral veel rond de haargrengs bij mn voorhoofd. Dus die vallen ook nog eens lekker op.
Mijn zoontje heeft donkerbruin haar, maar daar zitten ook minstens 6 witte haren tussen
Ik kreeg toen ik 17 was ineens een pluk wit haar (die in mijn wenkbrauw doorgaat) en een aantal witte haren bij mijn slapen, die sowieso opvallen als je ze eenmaal ziet omdat mijn haar verder zwart is. In 9 jaar zijn er eigenlijk geen witte haren bijgekomen. Ik vind het eigenlijk totaal niet erg, vind het er juist zilverachtig uitzien ofzo (als glitter haha) en ik vind het alleen maar fijn om iets te hebben waardoor ik er wat ouder uitzie.
Londen, Berlijn. Mijn favo Europese steden.
Schoenen! Ik heb net zo’n tussenmaat 37/38, en dat scheelt echt geld.
Voor de mensen die kinkhoest, mazelen, bof hebben gehad. Waren jullie daar niet tegen gevaccineerd of gewoon pech?
Ik weet wel dat ik 2 keer waterpokken heb gehad. De eerste keer een klein beetje en de 2e keer heel erg. Van top tot teen op elke mogelijke plek. Als ik daar foto’s van terugzie krijg ik gewoon medelijden haha
Ik ben wel gevaccineerd maar heb toch kinkhoest gekregen, net als mijn broertje. Was echt vreselijk!
Ja zelfde voor mij! Kinkhoest ondanks inenting. Nog steeds trauma’s van de vieze antibiotica en kuurtjes die ik moest nemen. Maar ik geloof dat het wel minder hevig was door de inenting oid? Was heel vervelend maar heb niet het idee dat mensen zich er druk om maakten. Moest wel best lang thuisblijven van school.
Omdat ik gevaccineerd was, geloofde de HA eerst niet dat ik kinkhoest had, maar alles wees erop. Na 2,5 maand bloed laten prikken en toen kwam er inderdaad kinkhoest uit. Ik heb dus helemaal geen medicatie gehad, alleen een puffertje. Ik ging wel gewoon naar stage, maar dat was ook echt vreselijk omdat ik elke 10 minuten een enorme hoestbui kreeg waardoor ik zonder lucht kwam te zitten.
Ik had pech want was wel ingeënt, er was waarschijnlijk een resistente bacterie tegen het vaccin toen ik kinkhoest had want er was dat jaar een behoorlijke piek in het aantal gevallen (was 16 toen).
Edit: ik had ook geen medicatie ofzo
Geen behandeling, maar wel medicatie om het te ‘verzachten’. Mijn broertje kreeg iets waardoor het minder heftig was, weet alleen niet meer precies wat.
codeine?
Ja ik was 8 denk ik dus ik weet het niet meer precies. Maar ik moest in het begin iig een paar keer per dag een soort suikerwater met een poeder erin dat heel slecht oploste en dat was zo goor dat alleen van het typen ik er al naar van word haha. Maar zou kunnen dat dat voor verzachting oid was hoor. Iig had ik hele mooie zakdoeken gekregen waar ik dan in blafte haha om het leed te verzachten.
Ja! Dat was het inderdaad.
Als je iets vertelt, bijvoorbeeld ‘ik heb een nieuwe tandenborstel gekocht’, zeg je dan ùn of één. VeraCamilla zegt bijvoorbeeld altijd ‘hoi ik heb weer één nieuwe video voor je’ en vind dat altijd zo geforceerd klinken? Omdat ik zelf ùn zeg.
- één
- ùn
0 stemmers
Ik was wel gevaccineerd maar kreeg alsnog kinkhoest toen ik 3 was, in 1996. Dikke pech!
Als kind kreeg ik elke winter oorontsteking. Gelukkig hield het op een gegeven moment op, want het was echt te ranzig voor woorden wat er dan uit mijn oor kwam. De inhoud komt thuis zelfs nog weleens ter sprake haha