Stel je persoonlijke vraag #6

Heb je weleens zelf een kledingstuk gemaakt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je een naaimachine?

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar ik zou er wel eentje willen

0 stemmers

Als je kleding kapot is dan

• Repareer ik het indien mogelijk
  • Laat ik het repareren indien mogelijk
  • Gooi ik het weg
  • Laat ik het verstoffen in mijn kast

0 stemmers

Voor de mensen die helemaal niet kunnen naaien, zou je dat willen leren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dan breng ik het naar mijn moeder haha

17 likes

Dit. :point_up_2:

Ik vergeet dit dus echt al-tijd. Heb zo’n pasje van de bloedbank hier waar het opstaat in mijn portemonnee, dus kan het wel altijd opzoeken (nu ook gedaan). Maar het blijft gewoon niet hangen.

1 like

Ik heb tortillas, nachos, kipfilet, gehakt, een diepvries vol paprika en nog wat groenten, tomatensaus, verse tomaten, een lading kruiden, kaas en Mexicaanse saus in huis. Alleen kan ik niet kiezen wat ik vanavond ga eten. Nachos is geen optie want dat lust iemand hier niet (hoe dan??).

• Wraps
  • Enchiladas
  • Mexicaanse lasagne
  • Iets heel anders namelijk…

0 stemmers

@babushkababy repareren hangt er een beetje vanaf hoe ingewikkeld het wordt hahahaha, simpele dingen doe ik zelf wel maar toen er een nieuwe voering in m’n halve jas moest heb ik 'm wel weggebracht :")

Yes is best lekker. Doet het ook goed bij kinderen en ik heb het laatst gemaakt toen er mensen bleven eten en die vonden het ook erg lekker. Hier staat het recept:

Ik heb geen idee hoe je zo fancy naar een andere post linkt, dus hoop dat dit ook werkt.

Edit: oh zo dus🤦🏼

1 like

Hoeveel zou jij uitgeven aan een nieuwe fauteuil van gemiddelde kwaliteit?

• 0-100
  • 100-150
  • 150-200
  • 200-300
  • 300-400
  • 400-500
  • 500+

0 stemmers

Mijn zoontje heeft gratis een abonnement bij de Bieb en toen ik vroeg of ik voor mezelf een eigen abonnement moest afsluiten zei de biebmevrouw “ja”. Heb toch even geprobeerd om een volwassene boek op zijn pasje te lenen en dat lukte, SCORE! :smiley:

22 likes

Mijn basisschool zat vast aan een andere basisschool waardoor we tussen de lessen door veel contact met elkaar hadden. Wij moesten un zeggen en zij zeiden één, maar daar keken wij dus allemaal op neer? :’) Geen idee waarom, maar mijn nekharen gaan nog steeds overeind staan van mensen die voor elke un één zeggen

We lopen naar één park en daar lezen we één boek op één kleedje ARGH

7 likes

Boodschappen (bij de supermarkt)…

• Scan ik het liefst zelf
  • Laat ik scannen bij de kassa
  • Boeit me niet

0 stemmers

Als ik weinig spullen heb: zelf scannen. Als ik echt een hele mand vol hebt en/of alcohol heb dan laat ik het liever scannen bij de kassa, anders moet ik wachten totdat er een medewerker naar me toe komt om m’n ID te checken, gedoe.

5 likes

Bij ons kijken ze blijkbaar op een afstandje en keuren ze het goed, wij kunnen altijd direct afrekenen ondanks alcohol. :sweat_smile:

HUH tell me more

Ja dat is overal zo, maar als je er jong uitziet zul je wel vaak pech hebben denk ik

Als je ouder bent (of lijkt) dan 25, hoeven ze jouw ID niet te zien. Dus dan kan je gelijk door met betalen!

Hahahahah hoe zien ze dat dan?? Kijken ze serieus vanaf een afstand?!?! Ik vind dit echt veel te grappig hahahahah en ben blij dat ik er met me 30+ nog zo jong uitzie dan.

Ik ben bijna 30 en moet hem regelmatig laten zien.

Ik ben 22 en lijk ook echt niet ouder dan dat, maar alsnog. :woman_shrugging:t3: Bij een gewone kassa moet ik mijn ID nog weleens laten zien.

Ja het is inderdaad gewoon een beetje gokken wie wel en wie niet ouder is dan 25. Bij twijfel “moet” er altijd worden gevraagd naar een ID. Vaak staat er iemand bij de zelfscan met een terminal die alle controles uit voert en anders van een afstandje.

1 like