Stel je persoonlijke vraag #6

Ik had dit nog nooit gezien?? Maar toen ik de foto kantelde en naar de stand van de handpalmen keek is het echt super makkelijk.

Ik kan mijn tenen dus helemaal niet bewegen! Ik dacht vroeger dat mensen die dat wel konden gewoon een soort extra talent hadden, maar blijkbaar is dat van mij niet standaard. Vind het ook altijd super bijzonder als ik mensen met hun tenen zie wiebelen haha.

2 likes

Maar ik snap het noooooit :cry:

Mijn vriend heeft het me een keer stap voor stap uitgelegd, maar zodra ik het dan ga proberen, verander ik echt in een idiootje. Ook een talent.

1 like

Kan jij (charmant) knipogen met 1 oog?

  • Ja heel charmant en sexy
  • Ja maar totaal niet charmant of sexy
  • Ja maar met 1 kant
  • Nee ik kan het niet

0 stemmers

Kan hij ze niet gewoon even voor je zo vouwen? Want ik snap dat dat, hoe onzinnig ook, frustrerend kan zijn :’). Ik heb dat ook met bepaalde trucjes, als hij precies weet hoe het moet kan hij zo jouw handen vouwen.

Ook gedaan haha, maar toen ik het vervolgens zelf ging doen lukte het nog steeds niet. :sweat_smile:

Dus ik heb me er maar bij neergelegd dat ik niet alles kan.

1 like

Weet iemand dit trucje en dan in het moeilijk? Ik heb geeeeen idee meer hoe het heet en het is zegmaar een moeilijke variant op dit. Ik kreeg zelfs een persoonlijke instructie video erbij. Maar ik ben dan geïrriteerd dat ik zoiets “doms” niet kan.


Je moet alleen iets anders doen met je armen of hand ofzo en aargh.

5 likes

Heb jij de afgelopen 7 dagen komkommer gegeten?

  • Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Ja, maar ik heb hem eigenlijk enkel gekocht voor mijn katten. Zij vinden het leuk om zo nu en dan er een tik tegen te geven. :joy:

Ik heb een beetje medelijden met mensen die hun tenen niet kunnen bewegen omdat je dan dus altijd moet bukken om sokken van de grond op te rapen
 Wat een leven.

16 likes

Haha, ik ging dit dus meteen proberen en kom er nu achter dat ik het bij m’n linkervoet wel kan en bij m’n rechtervoet niet :woman_shrugging:t2:

1 like

Ohh pollsss superleuk! yay

1 like

Omggg ja ik weet welke je bedoelt
Die hier rechtsonder of het lijkt erop?

1 like

Dat was toch een heel ding deze zomer, de Dele challenge?

2 likes

Ja rechtsonder!

Ik ben oud denk ik haha

Ik dacht even dat dit over de komkommer ging, omdat er van die filmpjes zijn met katten die angstig reageren op komkommers:p

2 likes

Is gewoon herpes aan je vingers hoor

2 likes

Ik volg te veel Britse realitysterretjes door mijn obsessie met programma’s als Made in Chelsea, Geordie Shore en Love Island, daarom zag ik dat toen overal :grimacing:

Beide.

1 like