Stel je persoonlijke vraag #6

Hahhahaha zoveel haat

ik ben een groene bananen fan en ik ben niet bang om daar voor uit te komen

12 likes

Heb jij iets speciaals gekocht met je eerste “grote mensen loon”

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik vind met elk loon wel weer een reden om er iets speciaals mee te doen

64 likes

Niet op die manier hahaha :heart: yoghurt, maar het is wel eigenlijk rot :rofl:

Nee, wel van mn 1e keer 13e maand

• 's Morgens
  • 's Ochtends

0 stemmers

Hoeveel geld?

1 like

Slaap je op de grond of in een bed?
Of slaap je niet :no_mouth:

1 like

Tam of wild?

NEE
NEE
NEE

Oh wacht zie poll

1 like

Als ze niet giftig zijn heb ik daar geen problemen mee. Sterker nog ik vind slangen en grote spinnen fijner dan een muis :smiley:

2 likes

Ik ben echt verbaasd over deze uitslagen. Een boos varken lijkt me echt veel gevaarlijker dan een spin?

6 likes

Varkens zijn leuk. :heart:

3 likes

Ik dacht eerst: varken prima. Maar heb als kind een keer bij een lammetje geslapen en die springen dus ook de hele nacht op je (en mekkeren natuurlijk flink). Een varken bovenop je midden in de nacht lijkt me geen pretje :'D Laat staan als hij boos wordt!

3 likes

Zo’n typisch zwembad waar je baantjes trekt met een klein randje waar je langs kan lopen en zitten. De dieren kunnen er ook uitklimmen.

Voor 1000 euro in het pikdonker worden voor een nacht worden opgesloten in een zwembad met 2 zeekoeien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor 1000 euro in het pikdonker worden voor een nacht worden opgesloten in een zwembad met 4 zeehonden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor 1000 euro in het pikdonker worden voor een nacht worden opgesloten in een zwembad met 8 pinguins?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor 1000 euro in het pikdonker worden voor een nacht worden opgesloten in een zwembad met 1 narwal?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Met of zonder mn opblaasbare unicorn

3 likes

Ik heb laatst nog skyr gegeten die bijna twee maanden over de datum was. Smaakte prima.
Melk is wel iets heel anders dan yoghurt. Maar ook melk, iig biologisch, is echt nog dĂĄgen na de tht goed. Altijd even ruiken, kijken en proeven.

2 likes

Een opblaas rookworst XXL of tompoes XXL

1 like

Ik heb laatst nog kwark van de j.umbo gegeten die maar tot afgelopen januari goed was en die al sinds oudjaar openstond. Was niks aan te zien, rook niet gek, smaakte niet gek en ik leef nog steeds. Blijkbaar is de kwark van dat merk eeuwig goed ofzo?

1 like