Stel je persoonlijke vraag #6

Ik draag ondergoed dat lekker zit, maar dat kan ik ook overdag al aan hebben gehad. Was het overdag niet super relaxt (een kanten hipster ofzo), dan wordt het 's nachts een schone onderbroek. Of een onderbroek die ik nacht ervoor ook droeg :see_no_evil:

5 likes

Hahaha, same! Het erge is nog dat andere mensen dit ook over mij zeggen. Deze kleuren werden een keer behandeld tijdens een college en toen zeiden meerdere mensen meteen dat ze mij 100% rood vonden. Ik zie er gelukkig ook wel de positieve kanten van in.

1 like

Dat je ingaat op kleine randzaken terwijl de vraag in zijn geheel best duidelijk is en niks met randzaken te maken heeft of hoeft te hebben (heb dat zelf ook hoor, lekker blauw om in te gaan op @Memoria’s vraag). Je titel herken ik in ieder geval in veel posts. Al weet ik niet eens zeker waar hij vandaan kwam, maar ik dacht hierom.

1 like

Oranje. Kan eigenlijk niet kiezen tussen rood en geel.

1 like

Het komt denk ik doordat het vaker in je posts is terug te lezen en nu dacht aah ja ik had deze al kunnen zien aankomen.
Als je schouderlang haar hebt kun je toch alsnog puntjes knippen. Het klonk alsof je het had over iemand met een kapsel van 5 cm ofzo en toen dacht ik ja hèhè.

1 like

Ik wil nog één ding bijdragen aan de banaandiscussie:

hehehehehe

44 likes

In principe gewoon dat wat ik die dag al aanhad, want ik draag bijna alleen maar katoenen hipsters. Maar als ik een keer een bui heb gehad (of een van de twee jurken aanhad waarbij ik echt een string aan “moet”) dan vervang ik die voor een katoenen hipster, want dat slaapt niet lekker.

2 likes

Ben sinds kort gestopt met ondergoed dragen 's nachts, ik vond het ineens zo’n raar idee dat je ‘foef’ anders vrijwel 100% van de tijd bedekt is door stof? Het lijkt me wel goed om even te ‘luchten’. :stuck_out_tongue:

9 likes

Wij zijn hier op het werk volop mee bezig. Ik ben rood/geel, maar net iets meer rood volgens mij. Toen ik mezelf ergens moest plaatsen zette ik mezelf op rood, uit de test kwam bijna evenveel geel

1 like

Het hele jaar door. Alleen buitenshuis. Je mag geen sokken aan.

• Altijd op hakken (12+ cm) lopen
  • Altijd op sandalen lopen

0 stemmers

Hakken kan ik aan. Op sandalen ga ik dood van de kou in de winter

2 likes

Ik bedenk me dit dus ook altijd, maar ik moet echt wennen aan geen ondergoed. Meestal duurt me dat te veel nachten zodat ik het opgeef na een nacht niet lekker heb kunnen slapen. Onbewust heb ik dan focus op geen-onderbroek ofzo. Heel irritant. Terwijl het zo lekker kan zijn, naakt onder de dekens. En ook beter voor mijn foef.

2 likes

Ik kan goed tegen kou, zolang m’n voeten maar geen kou hebben. Eens die koud hebben, kan ik mezelf helemaal niet meer verwarmen. En ik liep vroeger hele dagen rond op hoge hakken, zelfs op labo-dagen.

1 like

IK ga dan wel voor deze exemplaren en graag inlegzoolverwarming. :thinking:

49 likes

Omg dit wil ik in mijn toekomstige huis

O dat heb ik nog niet getest, ben best wel een koukleum dus ik draag nu wel gewoon nog een (wijde) pyjamabroek. Kan me inderdaad voorstellen dat het een gek gevoel is.

1 like

Rood met groen? Ik denk m’n karakter is meer groen maar m’n werkhouding meer rood. Uit groen maak ik niet echt op dat je ooit iets gedaan krijgt… tenzij je als bemiddelaar werkt of in de zorg maar in mijn soort functie heb je op sommige momenten niks aan groen.
En op andere momenten overigens niks aan rood.

1 like

Was best makkelijk, gewoon een rondje bouwmarkt voor 2 waterbesparende douchekoppen (anders heb je beiden zo’n bagger straaltje), een extra slang en ophangdingetje voor aan de stang en een switch waarmee je tussen douchekoppen kan switchen als je ze niet allebei aan wil zetten.

5 likes

Jij had ook al zelf een bidet in je wc gebouwd, toch? Wat voor toffe badkamersnufjes heb je nog meer?

Klopt, maar dat was het helaas :sob: mijn badkamer is mini…