Technische Dienst hangt ook vaak wel een half naakte vrouw of bij bepaalde onderdelen van defensie. Maar dat zijn vooral plekken waar veel mannen werken.
Wat doe jij?
- Bovenste (blauw)
- Onderste (roze)
- Ik doe m’n BH aan zoals een T-shirt
- Ik draag geen BH
- Ik heb een ander soort BH of bralette of zo
- Ik doe het allebei weleens
- Anders, namelijk
0 stemmers
Ja ik eigenlijk ook - denk ik 
Ik ook! Op een of andere manier lukt het me niet als de bandjes al op mijn schouders zitten.
Haha, nee niet op een kantoor.
Edit: Had het trouwens niet zelf opgehangen (uit m’n vorige post leek het alsof ik dat wel had gedaan). Niet dat het minder gek was geweest als m’n werkgever/collega zo een foto van mij zou hebben opgehangen.
Hahah lukt mij ook niet anders dan zo. Maar als je ff denkt x10 is het een percentage 
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Het verbaast me echt dat veel mensen de sluiting aan de voorkant vastmaken en dan draaien, omdat het echt nog nooit in me opgekomen is om dat te doen. Maar ik hoorde laatst ook dat sommige mensen hun Bh moeilijk uit krijgen, had ik ook nooit gedacht want mijne pop ik zo open met 1 hand.
Ik heb vaak 3 sluitingen, soms zelfs 4, en dan is de sluiting aan de voorkant dichtmaken gewoon handiger en sneller.
Ja ik ook, maar ik hoef ze niet te zien om ze te sluiten. Ik ben verbaasd Haha omdat ik letterlijk nooit bedacht heb dat er een alternatief is.
Ik denk dat het ook te maken heeft met of je nieuwe of oude gebeurtenissen deelt. Ik deel ook gebeurtenissen die vroeger zijn gebeurd als die relevant zijn in een bepaald topic en dan kom je toch al gauw aan een hoog aantal interessante of grappige verhalen. Iedereen is hier tussen de 20 en de 35 jaar denk ik zo, en dat is genoeg tijd om een hoop rare situaties mee te maken hahaha
Ik vind dit eigenlijk heel hoog, dat zou betekenen dat 1 op de 5 posts/verhalen niet echt is gebeurd?
Nee, het betekent dat 53 mensen denken dat gemiddeld 21.9% van de verhalen hier niet echt gebeurd zijn.
Ben ik even blij dat ik niet de enige ben en dat ze meerderheid zelfs het op de blauwe manier doet. Ik ben al een paar keer echt raar aangekeken toen ik mijn bh zo aantrok haha
Ja dat kan je toch zien als 1/5e van de verhalen dan?
Jaa zo, uiteindelijk kan het betekenen dat men denkt dat 20% niet gebeurd is. Maar het is een mening, geen feit. Ik heb zelf ook 20% gestemd trouwens.
Ja maar dat vind ik dus alsnog veel. Maar misschien ben ik wel naïef.
Ik dacht juist dat iedereen het op de blauwe manier deed 
Over dat eerste was eerst nog een soort discussietje in het forumergernissen topic. Velen lezen niet alles en dan kan een post nogal random overkomen en zou het dus beter zijn als details worden vermeld. Maar dan heb je dus wel het risico dat mensen denken ‘jaja we weten dat onderhand wel’. Een een dilemma soms.
Haha nee ik ook hoor. Maar andersom erger ik me ook wel eens aan posts/forummers dus tja 
Als ik het nog constant zou hebben, dan zou ik dat wel doen (of op zoek naar een baan waar ik het beter naar m’n zin zou hebben). Maar ik heb op het moment een prima baan, alleen de laatste periode is het even erg druk en dat merk ik nu.
Het is nu dus niet dat ik behoefte heb aan elke twee maanden een mental health day, maar dat ik tegelijk wel een hoge drempel ervaar voor ziek melden waardoor ik dat ook niet doe als ik daar eigenlijk wel behoefte aan heb (doordat ik me niet goed voel en m’n stem kwijt ben en de hele dag cliënten moet spreken, bijvoorbeeld). Dus dat ik me voorheen ziek meldde omdat ik een mental health day nodig had, maar me nu dus eigenlijk al niet ziek meld terwijl ik wel ziek voel (of in elk geval niet fit genoeg voor een dag lang spreekuur).