Stel je persoonlijke vraag #6

Ja, dat herken en begrijp ik wel. Denk dat ik dat juist al best wel geaccepteerd heb. Ik probeer ook altijd buiten dat soort situaties ook mijn leuke kant te laten zien haha, zodat mensen weten dat ik niet alleen maar een dominante en ongeduldige trut ben.

Oh en ik vind ook dat er onterecht best een negatieve lading aan dat rood zijn hangt trouwens (tenminste, dat was op mijn vorige werk best wel). Ik had een collega die tijdens de kleurentest moest huilen omdat ze zo rood was. Who cares, het idee is juist dat elke kleur z’n eigen pluspunten en valkuilen heeft en dat je elkaar daarmee aanvult.

2 likes

Het heeft voor- en nadelen. Ik ben er best trots op dat ik dingen op eigen houtje heb gedaan en ik leef veel minder in een ‘bubbel’ dan veel mensen die ik ken. Dat vind ik eerlijk gezegd veel waard.

1 like

Ik ben echt wel eens jaloers (geweest) op mensen die bij hun ouders kunnen/konden aankloppen voor advies. Ik weet niet of het per se met hebben gestudeerd te maken heeft (mijn vader heeft mts gedaan, mijn moeder wel begonnen aan middelbare beroepsopleidingen maar niks afgemaakt), maar mijn ouders hadden nooit een idee en als ik al eens iets vroeg over werk/studie/het leven was het altijd ‘ja dat weet ik ook niet hoor, kun je het niet bespreken met je zus/broer?’

Ik weet niet, in mijn hoofd heb ik echt een beeld van (hoogopgeleide) ouders met wie je aan tafel zit en een goed gesprek kunt hebben, ik ken dat helemaal niet zo. Ik voel me nu meteen schuldig want ze waren er heus wel voor me, maar eerder met een knuffel en mijn vader nog altijd met praktische hulp dan echt levensadvies.

11 likes

Ik doop naturelchips in melk. Vind ik zelf overigens niet heeel raar, maar anderen wel.

Oh, pannenkoeken en pizza’s dopen in appelmoes!

Plakjes komkommer en daar dan een snufje zout op doen en het dan eten. Maar dit vind ik niet zo heel raar. Het kan veel gekker zoals ik bij van die Amerikaanse traveling kookshows zag.

5 likes

Naturel chips op crackertjes is echt de bom!

Even een zijlijn hoor, maar ik bedacht me vanmorgen in mijn halfslaap opeens; ik was echt een enorme chips-eter, maar het laatste jaar/de laatste jaren koop ik veel vaker chocolade en heb daar ook echt trek in. Dat had ik nooit? Vind dat zo raar. Meer een zoetekauw geworden terwijl ik eerder eigenlijk altijd voor hartig koos.

3 likes

Oh ik herinner me nog iets (maar dit heb ik al heel lang niet gedaan): een hap vla en daarna een hap gehaktbal. Mijn zus en ik deden dit allebei nog weleens toen we nog thuis woonden.

3 likes

Ik vind een boterham met kaas en hagelslag lekker

3 likes

Ik eet zilveruitjes als snack. Weet niet of het echt raar is maar het is wel mijn raarste eetgewoonte haha

1 like

Ik doe dit maar een keer in het jaar ofzo maar ik vind naturel ribbelchips eten en daarbij chocomel drinken echt een goede combinatie.

5 likes

Kipnuggets met Mc Flutty M&Ms als saus.
Het knapperige harige van de kipnuggets met het zoute koude van het ijs😍

2 likes

Dit klinkt echt heel interessant
 misschien moet ik het maar eens proberen!

Mijn omgeving vindt het raar dat ik komkommer met pindakaas eet. Superlekker, zo heb ik komkommer leren eten, haha.

3 likes

Boerenkool eten we hier thuis met mayonaise/fritessaus. En doperwtjes eten we hier vaak koud met rauwe ui en slasaus. Is echt iets wat ik van mijn ouders heb meegekregen. Dacht ook altijd dat het heel normaal was, maar volgens een vriendin van mij niet haha :sweat_smile:

Zoute popcorn dopen in softijs. En ik eet slagroomtaart en zo van boven naar beneden, dus laag voor laag.

Vanille ijs met (goede!) olijfolie en zeezout :heart:

6 likes

Wow dat klinkt mega lekker!!

1 like

Komkommer met pindakaas. En vanuit huis heb ik meegekregen om op veel dingen een beschuit te doen. Dus beschuit met cake en roomboter, of krentenbrood met beschuit en roomboter. Vooral cake op beschuit :heart_eyes:

2 likes

Bouillonpoeder op maiswafels (heb ik van hier), diepvrieserwtjes in opkikkerbouillon en ik kleur lichtelijk geel/oranje door mijn verslaving aan wortels en pompoen haha. Wel gĂȘnant zo.

1 like

Het is dat wij beiden zo handig zijn dat we wss de badkamer zouden afbreken, maar dit klinkt ideaal! Vooral in de winter is het soms vechten, ondanks de grotere douchekop die we hebben gekocht.

1 like