Haha nee! Ik denk bij zulke polls ook altijd dat mensen altijd denken “komt zij weer aan met haar …” Denk dat iedereen wel eens irritant gevonden wordt en ook anderen soms irritant vindt.
Dat idd! En Soms blijk je ongelijk te hebben over een forummer en worden ze van iemand die je irriteert naar een van je faves Haha. Over het algemeen kan ik niet 1 forummer noemen die Ik echt niet trek.
(Ik doel op dat wij aan het einde van EGF een beetje ruzie maakten en nu ben ik het zowaar heel vaak met je eens)
Ik kan best negatief zijn/overkomen, dus mensen denken altijd dat ik een pessimist ben, maar ben stiekem gewoon een cranky optimist. Ik kan overal wel het positieve van inzien meestal.
Ik denk dat de grove meerderheid van de verhalen en posts hier te specifiek en reëel zijn om bedacht te zijn. Maar een beetje wat aandikken, gebeurt vast wel eens.
Denk dat vooral het ongemakkelijke momenten topic uitlokt tot een verhaal grappiger maken. Maar als ik dan kijk naar m’n eigen posts daar, waarvan 1 ook best nep lijkt, is het toch 100% realiteit wat ik beschreef (helaas haha).
De realiteit kan ook geniaal of gênant zijn
Een optimistische pessimist
Hahah dit!
Ik zei eens tegen een gast ‘een realist’ en toen zei hij inderdaad ‘dat zeggen alleen pessimisten’ @monkeyslut terwijl hij zelf zei toen ik geen vlees at want milieu ‘en je denkt dat jij in je eentje iets kan bewerkstelligen?’, dat vind ik pas pessimistisch :S (en iets anders, maar hij had ook een quote ‘be the change you wanna see’ en toen dacht ik al helemaal wat zeik je over mijn vegetarische dieet? ik doe precies wat je predikt. offtopic. frustraties zitten hoog mbt deze man).
Ik klaag btw wel veel en heb ook wel aan- en opmerkingen denk ik (dus alle kanten belichten zoals Rosalind ook doet), maar overwegend denk ik wel dat dingen goed aflopen en zie ook goede/fijne dingen (dus bij zo’n autovakantie zou ik ook als eerste dingen denken ja chill, lekker vrij!’ maar dan wel snel komen met kanttekeningen).
Soms heb je mensen die echt niks positiefs zien, altijd denken dat het fout zal gaan en niks constructiefs inbrengen (‘we gaan echt een lekke band krijgen dan hoor en er is geen airco hallo wat is daar leuk aan?’) en dat vind ik pessimistisch en zo beschouw ik mezelf niet.
Heb ook getwijfeld bij het invullen van je poll hoor. Een echte optimist zie ik misschien meer als iemand die altijd vrolijk is en overal zin in heeft en “hahaha” door het leven gaat. Denk ik weer aan die persoonlijkheden, maar aan een geel iemand :’) Maar dat vind ik dan weer vrij vermoeiend. Ik kan me meer relateren aan mensen die ook wat dieper nadenken en kritiek kunnen leveren. Als het wel maar niet enkel negatief is. Ofzo.
Vragen ze deze vraag (is het glas eerder half vol of half leeg) met sollicitatiegesprekken? Hoop het toch niet.
Ik ben zeker geen happy peppy optimist, maar ik ga meestal wel van het goede uit. Ik kan ook wel klagen, maar ik kan me daar wel goed overzetten, denk ik. Mijn ex noemde me vaak naïef
(vooral als het dan gaat over andere mensen).
Ik ga van het minst slechte uit
Jaa maar dit is toch ook gewoon praktisch? Ik vind mijzelf ook een optimist maar als iemand een wild idee heeft ben ik wel degene die zegt: ja, leuk, maar heb je hier en hier en hier aan gedacht.
Ik heb ooit bezwaar gemaakt tegen een kalender met naakte vrouwen erop en mijn baas vond het onzin totdat ik een kalender met naakte mannen op wilde hangen.
Wilde ik trouwens niet echt hoor, was maar om een punt te maken
“Plank” jij weleens? (Die fitnessoefening dus)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, hoe lang houd je dit (ongeveer) vol?
- minder dan 30 sec
- 0:30-0:45
- 0:45-1:00
- 1:00-1:30
- 1:30-2:00
- 2:00-3:00
- 3:00-4:00
- 4:00-5:00
- meer dan 5 minuten
0 stemmers
Ik ben wel benieuwd want ik ben bezig met een zelfbedacht plan en wil uiteindelijk 3 min. kunnen planken 
Ik was begonnen met zo’n plank challenge van een maand maar ben best snel afgehaakt en weet niet precies meer hoe ver ik was gekomen haha
Ik ga 3x per week naar de sportschool en daar plank ik dan en ik wil elke week 15 sec omhoog, dus 3x een bepaalde tijd en dan 15 seconde erbij. Maar zit nu op een moeilijk punt dus ik doe 2 weken (6x dus) dezelfde tijd 
Ik heb ook een keer zo’n challenge gedaan! Dat werkte bij mij wel echt goed, uiteindelijk kon ik ook een paar minuten.
Mn broertje kan dit echt minuten lang, die kijkt gewoon netflix ofzo tijdens t planken zegt ie. Heb ook wel eens een wedstrijdje gedaan, verloor uiteraard kansloos 
De laatste keer dat ik dat deed heb ik een scheurtje in m’n borstspier gekregen en een halfjaar lang last gehad. Was het niet waard,
. Voorheen deed ik wel eens 3 keer over 60 sec.
Ooh neee
dat klinkt ook superpijnlijk en irritant 
Ik kan wel een paar minuten de wall sit doen maar dat is ook het enige fitness talent dat ik bezit
Ik plank wel, maar doe niet aan zolang mogelijk. Mijn fysio zei dat het beter is om aanspannen en ontspannen te doen dan lang aanspannen. Dus ik doe 10 sec aanspannen en 10 sec ontspannen om en om tot ik niet meer kan.