Die bovenste foto raakt toch maar halve hand schouders aan. Onderste helft raakt niets toch? Zijn er die wel echt hele hand op schouder kunnen leggen? En diegene die het niet kunnen, kunnen wel schouders aanraken met vingers of helemaal niet?
En @JustinBieber je kan ook hypermobiel alleen in bepaalde gewrichten zijn! Mn heupen zijn heel stijf en mn rug en schouders heel mobiel bv
Ja precies, ik kan het zoals die foto’s dus mijn vingers op mijn schouder maar niet mijn palm zoals de vraag is
Wisten jullie dat als je je armen wijd doet, die lengte van je ene vingerpunt naar je andere vingerpunt je lengte hoort te zijn ongeveer?
@Kauai ik ben overal echt mega hypermobiel met regelmatig luxerende schouders, vingers tenen etc haha
Ja dat weet iedereen toch? Leer je op de basisschool volgens mij.
Als je spanlengte langer is dan je lichaamslengte dan heb je een positieve aapfactor.
doe jij broeken om je nek om te kijken of ze passen?
- ja
- nee
- wat???
0 stemmers
Ik herinner me niet dat ik dat op de basisschool leerde. Ik weet het van De Da Vinci Code (de Mens van Vitruvius).
Vroeger had je die Sultana hartig met kaas/tomaat en zo’n zachte binnenkant. Die was zo lekker en die mis ik nog steeds. Opzich zijn die huidige ook wel prima maar ze komen echt niet in de buurt bij die van vroegah.
Die naturel met rozijnen kreeg ik als kind echt zo vaak van mijn ouders. Kan die niet meer zien.
Heb je dan enig idee waarom je dit niet kan?
Als iemand tegen je zegt “je hebt wel iets prominents”, vind je dat dan positief of negatief?
(Voor mensen het verkeerd lezen, niet je hebt wel iets prominents aka je hebt een grote neus oid, maar prominent zoals in sociale klasse dan denk ik?
- Positief
- Negatief
- Neutraal
0 stemmers
Haha ik betrek het me meteen op mezelf om dat nooit iemand dit tegen mij zou zeggen en als iemand het wel een keer zou zeggen zou ik echt denken “oh wauw
”, haha.
Nou je weet het niet hè want iemand zei dit tegen mij
Maar weet niet of ik het nou leuk vond, denk eerder van niet want ik zie dan echt alleen maar kutmensen voor me.