Stel je persoonlijke vraag #60

precies dit hahaha. was van de zomer op vakantie met een vriendin en toen zei zei, wauw je ziet er echt uit als een rijke vrouw zo :heart_eyes: dus ik moest lachen natuurlijk, ben ik absoluut niet (financieel gezien dan). ik gevraagd waarom, omdat ik m’n haar in een millennial zijscheiding had en toen in een lage knot met :sparkles: plukjes :sparkles: in een clawclip had en een grote zonnebril op had :joy: dat vond ze er heel luxe en rijk uitzien dus haha

17 likes

Whaha jaaaren geleden, ik was denk ik echt nog maar 19/20 gingen we naar huis vanaf station groningen. Ik had een lange trenchcoat aan en een zonnebril op. Met een rolkoffertje bij me :joy: met een aantal anderen spraken we af op het station, allemaal heel katerig. En toen zei een vriend “wow jumpsuit lijkt wel een filmster”. Bahaha. Ik weet dat nog omdat ik alles me behalve een “filmster” voelde.

3 likes

Heb je wel eens een grote muggenbult verwart met een grote puist?
Ik weet gewoon dat ik een muggenbult heb maar mn vriend zei, dat is een puist.

• Ja zovaak
  • Nee ik weet het verschil tussen een puist en een muggenbult
  • Je bent gestoken door een mug waarschijnlijk

0 stemmers

1 like

Een muggenbult jeukt als de neten bij mij. Een puist niet

1 like

Heel erg idd,vooral die op mn oor. Ik haat hem zo erg haha dit is geen puist. Het lijkt er een beetje op. Heb mn wang al opengekrabt zo niet normaal jeukend. Waar komen die muggen vandaan

ken jij iemand die in een spijkerbroek naar een bruiloft zou gaan?

• ja één iemand
  • ja meerdere mensen
  • ja ik zelf
  • nee

0 stemmers

4 likes

Hij was wel zwart en het was ook niet de ceremonie. En ik vind het achteraf ook stom maar ik wist het toen ECHT niet en had meer dan 20 jurken en pakken gepast en niks was goed en mooi :sob: of ik was te kritisch en onzeker maar ik had gewoon niks anders gepasts

1 like

mijn broer is zelf getrouwd in een spijkerbroek, zou wat zijn als ik van hem zou verwachten dat hij op mijn bruiloft anders gaat :sweat_smile:

4 likes

Ik ben, vooral als kind, op veel grote bruiloften geweest (zonder strikte dresscodes) en heb zover ik mij herinner eigenlijk altijd wel gasten in spijkerbroek gezien. En nul keer had ik het gevoel dat daar iets mis mee was. Je kan een beetje nette spijkerbroek naar mijn mening prima feestelijk/gepast aankleden voor een bruiloft . Het is echt afhankelijk van wat je naast die broek draagt. En zal ook wel liggen aan wat het bruidspaar wil, maar heb zelf dus nog nooit meegemaakt dat die strenge eisen stelden.

2 likes

wat vind je dan een nette spijkerbroek? ik weet niet wat ik voor me moet zien haha. het zou me zelf denk ik ook weinig boeien als mensen zich gewoon comfortabel voelen.

zou jij het erg vinden als er iemand met een spijkerbroek op jouw bruiloft kwam?

• dit is bij mij gebeurd en dat vond ik erg
  • dat is bij mij gebeurd en dat vond ik niet erg maar ook niet leuk
  • dat is bij mij gebeurd en dat boeide me niet
  • ja dat zou ik wel echt erg vinden
  • niet heel erg maar ook niet leuk
  • nee zou me niet boeien

0 stemmers

2 likes

Omdat het bij ons not done is om in minder dan je mooiste outfit (pak bij vrouwen of mannen, kleed) te komen. Ik zou mij beledigd voelen als je al die moeite wel doet voor een ander en dan voor mij niet. Doet dan tenminste een geklede broek aan met een blouse of hemd erbovenop, direct anders.

16 likes

Ik had een hele informele bruiloft (met rondvaart in boot en daarna in een zaaltje in een cafe eten) dus hele sjieke outfits pasten ook niet direct. Nu zag iedereen er wel prachtig uit (wat ik er nog van weet) en het was een hele mooie dag. Mijn broertje is in (zwarte) jeans getrouwd en hij had op mijn feest hetzelfde aan. Voor mij was het speciaal om alle mensen zo bij ons te hebben. Maar als je een kasteel afhuurt snap ik wel dat je iets anders verwacht qua kleding/dresscode.

5 likes

Dit!! Zo veel mooie pantalons te koop die heus niet direct een godsvermogen kosten.

4 likes

Hangt er ook wel een beetje vanaf wie het is. Als mijn moeder opeens in spijkerbroek zou komen (die dat eigenlijk al niet naar haar werk draagt omdat ze dat niet netjes genoeg vindt) zou ik echt denken dat het een statement is haha

5 likes

Never forget een gast die in zijn werkbroek met pleistervlekken op en vieze handen naar een trouw kwam en dan ook zo prominent in beeld kwam staan. Heb mij daar zo veel vragen bij gesteld.

2 likes

volgens mij heb je wel eens gepost over kleding op congolese bruiloften, daar staat me iets van bij. in zo’n geval, eigenlijk bij iedere bruiloft waar sprake is van traditionele kleding, zou ik het raarder en ongepaster vinden dan bij een polderglamour tattabruiloft waar iedereen een mooie jurk verpest met ‘een leuke colbert want het is fris in de avond’ haha. ik vind het dan alsnog gek hoor maar ik denk niet dat het mij op zo’n moment veel zou boeien, wil er zelf gewoon cunty uitzien (alsof ik ooit ga trouwen of überhaupt een relatie krijg lol)

edit sorry maar ik moet echt lachen om dat vieze handen-detail in je bericht hierna haha ik zie nu ook van die vieze afgekloven nagels met zwarte randen eronder voor me

2 likes

Beetje donker, niet ripped en niet versleten aan de onderkant. En gewoon schoon natuurlijk. Waarin je bij wijze van ook in zou solliciteren voor banen zonder dresscodes.

1 like

Ik ben niet Hollands.

Ik vind het ook altijd wel interessant om te zien hoe mensen zich kleden. Niet alleen bruiloften maar ook een uitvaart bijvoorbeeld. Heb er recent helaas een aantal meegemaakt en was echt verbaasd wat sommige mensen aan hadden.

3 likes

Ja, maar qua cultuur/gemeenschap niet. En de bruiloften dus ook niet.

1 like