Stel je persoonlijke vraag #7

Ja ik heb nu een lease auto, nog iets meer dan 2 jaar. Daarna willen we het gaan proberen met een auto, dus dan ga ik het oppakken met een paar lesjes!

1 like

Feyenoord de enige echte winnaar (grapje ze waren niet zo best dit seizoen).

10 likes

Wij hebben met het oog op de toekomst een automaat. De kans is aanwezig dat mijn benen, specifiek mijn linkerbeen en dus koppelbeen, in de toekomst minder goed gaan werken en met een automaat heb je je linkerbeen niet nodig :+1: rijd ook wel echt lekker nu ik eraan gewend ben, zeker in de file. Ben inderdaad wel wat bang dat ik het schakelen verleer.

1 like

Mij boeit het niks, maar mijn familie wel dus stel een bezoekje aan mijn ouders de komende dagen even uit aangezien mijn vader voor PSV is. :slightly_smiling_face:

1 like

Ik heb een automaat en vind het heerlijk, zou niet meer anders willen.
En ook niet mee kunnen denk ik haha.

1 like

Voor al je dilemma’s haha

4 likes

Makkelijkste polls ooit. Chips, slapen en koffie, me ekte liefdes bij elkaar.

30 likes

M’n eigen auto is schakel maar die van de ouwelui automaat. Schakel liever, switchen is iig klote want soms doe ik ‘t dan ineens fout omdat ik even niet weet welke auto ik in rijd…

2 likes

Is ook zo chill! Maar merk dat ik me altijd moet verantwoorden. Ofja, ik ga me altijd verantwoorden. Kan inderdaad gewoon net als jij antwoorden dat het gewoon fijner is.

1 like

Mijn moeder mag ivm handicap alleen een automaat besturen en ik rij in de auto van m’n ouders

Haha dat klotevirus nekt mij ook bijna elk jaar weer :sweat_smile:

Soms wel, maar ligt ook aan de uitstraling/kleding etc van die persoon. Maar ook aan het soort tattoo’s. Bepaalde dingen vind ik wel echt tokkie ja haha
Heb zelf m’n onderarmen getatoeëerd, maar vind mijzelf helemaal geen aso ofzo, maar kan me best voorstellen dat anderen dat wel vinden :see_no_evil:

1 like

Ik heb sinds het halen van mijn rijbewijs één keer in een schakelauto gereden en durf het nu ook niet meer. Krijg het echt al benauwd van het idee, haha. Die ene keer was ook dramatisch, hij sloeg steeds af, koppeling was mega moeilijk om op het juiste moment op te laten komen en tja, trauma dus. Alleen in een automaat rijden vind ik ook nog steeds niet super prettig omdat ik heel weinig rijd, maar dat durf ik wel. Voelt gewoon al zóveel fijner!

1 like

Hoe lang duurt jouw toiletbezoek ongeveer wanneer je een grote boodschap moet doen? (bedoel ik overigens zonder afvegen, handen wassen etc haha)

  • <1 minuut
  • 1-2 minuten
  • 3-5 minuten
  • 5+ minuten
  • Afhankelijk van de locatie

0 stemmers

Ligt aan de locatie, of er mensen langslopen, of er mensen voor de deur staan, of er tijdschriften of ander leesmateriaal ligt etc.
Ben een slechte schijter :sweat_smile:

1 like

3 tot 5 minuten, want de telefoon gaat mee :rofl:

1 like

Maar dan zit je daar toch in je eigen meneertje poeplucht. Ik snap dat niet

3 likes

Ik denk altijd: hoe kan dat langer duren dan een minuut? Want als je moet poepen, dan ga je naar de wc omdat je moet poepen, anders ga je niet poepen? :unamused: Dus met een minuutje is dat er ook wel uit neem ik aan

2 likes

Ja idk ik stoor me daar niet zo aan. Tenzij die echt erg meurt, dan ben ik wel snel weg

Hahaha ik moet hier nog steeds om grinniken. Zo niet waar ook.

1 like