Stel je persoonlijke vraag #7

Same haha!

1 like

Een paar dagen geleden (gewoon in de stad, niet op een festival oid) en het viel me idd wel op. Al zag het er bij haar niet zo vreemd uit (inclusief oversized shirt, insta make up, dure tas), het is niks voor mij haha

2 likes

Oja, ik ook, was ik helemaal vergeten!

Ik heb 'm zelfs op de klassenfoto aan met een heel stoer shirtje erbij

Samenvatting


en ik ben veel uitgelachen om mijn houding hier haha

73 likes

heeft iemand aanraders voor mooie/fijne plekken in londen die ik niet mag missen? :crazy_face:

Ja hetzelfde maar ik heb gestemd voor de oppervlakte van mijn eigen kamer.

@London denk dat er genoeg tips staan in het reizentopic? Londen heeft misschien zelfs een eigen topic. Even de zoekfunctie gebruiken!

Er is een Londen topic!:smirk: klik

1 like

Ik zie duidelijk verschil maar ik word ook heel erg snel bruin!

1 like

Het komt me echt nooit voor dat ik al een tweede bord kan scheppen, terwijl de rest nog bezig is met hun eerste. Ik ben meestal diegene die nog bezig is met haar eerste bord als de rest al bezig is met z’n derde of al lang klaar is, haha. Ik ben een extreem trage eter. Ik zou het dan ook gemeen vinden als iedereen op me zou moeten wachten om op te scheppen :stuck_out_tongue:.

2 likes

sorry haha, ik ben nieuw hier :blush:

1 like

Ja het is denk ik ook een beetje de setting. Het is in mijn omgeving niet echt een ding (nog).

1 like

Ja, en ik zie heel veel (volgens mij vooral Britse) toeristen hier in die broekjes

Het is wel echt een pose die ik bij DjayLaKnow verwacht dus wat dat betreft goed gedaan.

4 likes

Mijn spekpoten komen er niet mooier door uit, dus NMSMVPE.

Maar ik zit hier gezellig in de sporthal en er loopt dus net een meid binnen met zo’n ding aan… nog een korte ook :sob:

Janken nu ook een vrouw van 40…

1 like

Ik heb amper zon gezien, ik word altijd extra chagrijnig van de zon als ik ongesteld ben maar ik zag het aan m’n hoofd. Dat moet dus dan in een kwartiertje lopen zijn gebeurd. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Mijn date die donker is pakte gisteren bodylotion met een tintje uit m’n la. Ik dacht, nouja ik zeg wel niks want het maakt toch niet uit of hij het goed egaal uitsmeert. :sweat_smile:

10 likes

Het is wel een heel luchtig shirt met lange mouwen, ben niet gek, alleen allergisch

1 like

De prijs die ik er voor over hebt ligt wel aan de stof/type jurkje of jumpsuit. Of het zo’n beetje typisch strand/vakantie jurkje is of bv één van een mooie kwaliteit, wat super staat en ik niet ergens anders veel goedkoper kan vinden.

1 like

Oh maar dat is niet gek toch? Ik zou het nooit -normaal- aan doen, maar met sporten wel? Zo’n ding is juist bedoeld om in te sporten :stuck_out_tongue:

1 like

Het zijn toeschouwers!! Hahahha

2 likes

Hahaha ook die 10,50 :blush: