Stel je persoonlijke vraag #7

Heb heel chill met vrienden gebruncht en daarna biertjes gedronken, niet per se anders dan andere weekenden met mooi weer, dus zowel gezellig als wel prima.

1 like

Door deze vraag besef ik dat ik echt al een jaar ofzo geen mascara meer draag? Ja misschien een enkele keer, maar eens in de drie maanden zou al veel zijn.
Vond het zoveel gedoe altijd met mijn rommelige wimpers.

1 like

Ik doe bij mascara opdoen mijn rechteroog met mijn rechterhand, dan mijn linkeroog ook met rechts, alleen de haartjes aan de kant van mijn neus doe ik bij mijn linkeroog met mijn linkerhand want anders kan ik ze niet goed bereiken.

1 like

:frowning_face:

9 likes

ik ook haha, eet het ook elke ochtend. Wel met amandelmelk, met gewone melk lijkt met me veel minder lekker. Vandaag had ik een uitgebreid paas ontbijt met scones en bagels en vanalles maar stiekem miste ik mn havermout :frowning:

2 likes

De enige die ik het mijn hele leven heb horen zeggen:

40 likes

Voor de mensen die nee hebben gestemd, eet je het dan alsnog wel, of was het een eens maar nooit weer actie (anoniem)?

  • ik eet het alsnog
  • het was eens maar nooit weer

0 stemmers

Ja, maar heb de eerste paar keren wel echt moeite gehad om het weg te krijgen en kokhalsneigingen gehad.
Nu doe ik er zelf allemaal extra gadgets bij zodat ik het ook wel echt lekker kan vinden op een koude ochtend zoals blauwe bessen, kaneel, kokos, honing etc.

1 like

Ik heb één keer havermout met melk gegeten en vond het net behanglijm. Never again.

7 likes

Ik was op een kamp dus had niet echt keuze haha, anders zou ik het zeker niet hebben doorgezet! Maar daar kreeg je havermout met alleen melk zonder suiker of iets. Dus als je het maakt naar je eigen smaak is het dan ook meteen veeel lekkerder. Sowieso is het fijn als je zelf de dikte kan bepalen, want koud met klonten is echt :face_vomiting:

2 likes

Maak jij wel eens gebruik van Social Deal, Vakantieveilingen, Groupon etc.?

  • Ja
  • Nee
  • Ooit wel eens gedaan: was een succes
  • Ooit wel eens gedaan: was geen succes

0 stemmers

Wat bedoel je precies met een strafkamp? Ik denk het niet! Want het idee was daar meer dat het eten niet lekker moest zijn, en Nutella klinkt in mijn oren wel lekker.
Maar ik merkte daar wel hoe vaker ik iets eet waarvan ik denk bah, hoe makkelijker het elke keer is. En havermout is wel een goed ontbijt dat vult en gezond is waardoor ik het ook zelf graag wilde maken, omdat ik soms niet toekom aan tijd om snel weer te eten daarna.

1 like

Ik heb een discussie met mijn vriend over tafelmanieren etc.

Als jij drinken pakt, vraag je dan aan je gezelschap (of dat nou alleen je partner is of je hele gezin of bijv bezoek) of zij ook wat willen drinken?

  • Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, vind het asociaal als iemand dat niet doet?

  • Ja
  • Nee
  • Boeit me niet

0 stemmers

Als je met mensen aan tafel eet en jij hebt je bord al leeg, maar de rest nog niet, schep je dan voor jezelf al voor een tweede keer op?

  • Ja, lekker vretten
  • Nee ik wacht netjes op de rest

0 stemmers

Zo nee, vind je het asociaal/irritant als iemand dat wel doet?

  • Ja
  • Nee
  • Boeit me niet zo

0 stemmers

Als je gewoon met je partner/gezin thuis bent en jij gaat lunchen, vraag je dan of iemand anders ook iets wil eten en maak je dat voor ze?

  • Ja
  • Ik dek de tafel en we eten samen
  • Doeiiiiii ze smeren maar lekker hun eigen brood

0 stemmers

1 like

Ik vind het op de een of andere manier altijd zo sneu voor het bedrijf. Lijkt bij sommige wel een laatste strohalm om wat klandizie te krijgen.
Laatst ging ik ergens lunchen en iedereen die er zat had zo’n bon…

1 like

Ik vind het alleen lekker met amandelmelk, en dan kokoscreme, kaneel, rood fruit en pecannoten erdoor. Alle andere opties die ik geprobeerd heb die niet precies dit waren kreeg ik kokhalsneigingen van, terwijl ik het op deze manier wel écht lekker vind

5 likes

Haha bij die laatste is het een beetje lullig als ik wel vraag of ze iets willen en ik vervolgens alleen iets voor mezelf maak

3 likes

Warm met amandelmelk, koud (overnight oats) met yoghurt en mangosap

Ja dit heb ik ook wel eens gehad, sommige zaken staan er ook echt ALTIJD op.
Maar ik heb ook wel eens via zo’n site kennis gemaakt met een bedrijf waar ik daarna de volle prijs betaal. Ik doe nu bootcamp via zoiets en die trainer was echt een paar maanden voor zichzelf begonnen toen ik die deal kocht (wist ik toen niet, heb ik later ontdekt) dus voor hem was het wrs meedoen voor naamsbekendheid. Ik ga bij hem wel voor volle prijs trainen want vind het top. En bij verschillende horeca dingen ook wel.
Maar het is lang niet altijd een succes. Ook al verschillende keren in een horeca zaak het eten via bon gekocht en dan betaal je drinken dus zelf, dus je zou denken ‘daar moeten ze het van hebben’ en dan moesten we echt zoveel moeite doen om drinken te bestellen. Ga ik niet meer heen

1 like

Dit doet me denken aan de keer dat ik cruesli probeerde met sinasappelsap. Geen aanrader.
Ik las dit ooit in een boek geloof ik? Maar snap nu ook niet hoe ik ooit dacht dat dit een goed idee was.

3 likes

Magere yoghurt! Tijd lang elke dag als ontbijt gehad. Ben er nu helemaal klaar mee haha