Wat voor (enigszins) calorie-arme snacks vinden jullie chill om ‘s avonds te eten?
A.u.b. geen groente met hummus, ik ben 1 van de 5 mensen ter wereld die niet van hummus houdt 
Nee, ik stem meestal op Groen. Ik zie mezelf meer als sociaal/groen-liberaal, daar kom ik bij testen die je op het politiek spectrum plaatsen (dus niet gelinkt aan partijen), ook altijd uit en dat voelt ook als correct/passend, maar daar hebben we in België geen partij voor.
Nu is het ook al wel een paar jaar geleden dat ik een boel van die “politiek spectrum-testen” gedaan heb, dus misschien ben ik wel verschoven naar links (onder invloed van dit forum, haha).
Edit: ik ben nooit rechts geweest trouwens, eerder centrum-“licht links”. Ik dacht alleen dat PVDA extreemlinks was (ik weet niet hoe het nu zit, eerlijk gezegd, misschien zijn zij ook iets opgeschoven).
Bijna op dezelfde plek als Clinton

Ha, waar ik bijna altijd uitkom bij dit soort testen. Héél duidelijk liberaal, meestal iets naar links (ik ben vroeger ook nog wel exact op de verticale as terecht gekomen, maar ik kan me wel voorstellen dat ik ietsjes linkser ben geworden).
-
52,8% Links, 47,2% Liberalisme
net een vakje onder Obama
Gezellig!
Wel duidelijk een links liberale bubbel hier
(niet verrassend). Op het forum waar ik vroeger lang lid ben geweest, deden we ook vaker dit soort testjes en topics over ideologie en dan waren de resultaten echt veel meer verspreid. Dat leidt tot interessante discussies, maar ik vind zo’n bubbel ook wel fijn, haha.
- 13,9% Links, 22,2% Liberalisme
Ik voel me stiekem altijd een beetje dom als ik dit soort testen maak want veel antwoorden kan ik gewoon niet goed beantwoorden… zoals over de beurs etc. Daar heb ik echt te weinig verstand van om wat van te vinden. dus heb ook wel wat vragen neutraal beantwoord.
Komt waarschijnlijk omdat ik over best veel punten in de vragenlijst niet meteen een heel sterke mening heb. Maar ik zie mijzelf wel meer als links dan rechts
- 30,6% Links, 61,1% Liberalisme
Minder links en meer liberaal dan ik had verwacht eigenlijk. Maar pas gelukkig wel gewoon in de links-liberale bubbel hier 
Ik merk dat ik laatste jaren veel liberaler aan het worden ben dan communitaristisch. Verbaast me best wel. PvdA gaat steeds meer passen, iehhh.
Ik weet niet overheidsbemoeienis heeft zo zijn voor- en nadelen qua marktwerking bijvoorbeeld en ik geraak er niet uit.
Ligt eraan hoe calorie-arm je het wil hebben. Ik had laatst halo top low calorie ijs, vond ik wel lekker. Of popcorn zelf poppen? Ik eet ook wel eens van die kleine pittige augurkjes van de lidl
Deze waarschuwing bij het type persoonlijkheid is wel accuraat
‘Diminished your own productivity by ceaselessly hunting down minor imperfections and mistakes in your own work, and constantly undoing the progress that you had made?’
:’)
Ik vertrouw de stemwijzer in dit geval niet, omdat het inderdaad maar om één onderwerp gaat waar ik niet perse veel van af weet of een duidelijke mening over heb. Over klimaat heb ik wel een mening dus dat zou ik dan wel eerdere vertrouwen
Blijkbaar ben ik ietsje warmhartiger en iets realistischer dan Mao Zedong 
Haha geweldig deze testjes.