Oatly whole milk uit de koeling
Ijskoud van Nielson
Over welke van onderstaande dingen ben je tevreden?
- Gezondheid
- Huis
- Vrienden
- Baan
- Innerlijk
- Uiterlijk
- Relatiestatus (single zijn hoort hier dus ook bij)
- Vrijetijdsbesteding
0 stemmers
Ben je weleens op tv geweest? (waarbij je iets hebt gezegd of gedaan, dus niet in het publiek)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Sojamelk maar dan wel ongezoet. Hij smaakt van elke winkel ook heel erg anders trouwens. Dus mocht je er eentje niet lekker vinden, dan kun je je altijd nog wagen aan een andere!
Amandelmelk vond ik wel lekkerder in havermout trouwens, maar veel vetter én ik eet al elke dag zowat amandelen dus beetje overload.
En kokosmelk? Drinken mensen dat echt? Dat wat je ook gooit in een curry of soep? Zo vet :o
Haha oja deze heb ik denk ik wel eens gezien. Maar niet zo goed opgeslagen als melk @Matilda. Dacht serieus huh drinken mensen dat spul uit blik :â)
Kokoswater ken ik wel en had ik als andere optie in mijn hoofd :â) Ga dit eens proberen, al houd ik niet super erg van kokos (behalve vers en dus in curryâs en soepen), is die smaak heel overheersend?
Ja! Deze! Veel lekkerder ook dan de barista versie.
Late reactie, maar dat laatste heeft mijn moeder ook gedaan 5 jaar geleden. De vrouw van de gemeente reageerde best vreemd toen. Maar ik zou het er ook niet op willen hebben staan als de andere echtgenoot het ook niet heeft, dat is toch ook vreemd.
Deze is mega lekker om zelf iced coffee mee te maken
Ik gebruik altijd deze kokosmelk voor mân havermout! Heb deze bij de DM gekocht, maar ze hebben hem ook bij de appie.
Vind deze echt heerlijk!
Bij koopkracht kwam ik uit op Vlaams belang, maar als ik me niet vergis is dat een partij zoals bij ons de FvD en PVV is? In dat geval zou ik er nooit op stemmen
Ik heb meer dan 6000 ongelezen emails
Ik lees dit wel waker maar snap zoiets niet; als je het met een partij eens bent (blijkbaar), waarom zou je er dan niet op stemmen? Vertrouw je de stemwijzer niet, of is het dat je niet op bepaalde personen wilt stemmen?
Oja dat is natuurlijk zo, was ik ff vergeten.
Ik heb voor Migratie zowel SP.A als PVDA bovenaan (exact zelfde percentage).
En mijn resultaten zijn een heel stuk linkser dan ik verwacht had, haha.
Wat voor (enigszins) calorie-arme snacks vinden jullie chill om âs avonds te eten?
A.u.b. geen groente met hummus, ik ben 1 van de 5 mensen ter wereld die niet van hummus houdt
Nee, ik stem meestal op Groen. Ik zie mezelf meer als sociaal/groen-liberaal, daar kom ik bij testen die je op het politiek spectrum plaatsen (dus niet gelinkt aan partijen), ook altijd uit en dat voelt ook als correct/passend, maar daar hebben we in België geen partij voor.
Nu is het ook al wel een paar jaar geleden dat ik een boel van die âpolitiek spectrum-testenâ gedaan heb, dus misschien ben ik wel verschoven naar links (onder invloed van dit forum, haha).
Edit: ik ben nooit rechts geweest trouwens, eerder centrum-âlicht linksâ. Ik dacht alleen dat PVDA extreemlinks was (ik weet niet hoe het nu zit, eerlijk gezegd, misschien zijn zij ook iets opgeschoven).
Bijna op dezelfde plek als Clinton
Ha, waar ik bijna altijd uitkom bij dit soort testen. Héél duidelijk liberaal, meestal iets naar links (ik ben vroeger ook nog wel exact op de verticale as terecht gekomen, maar ik kan me wel voorstellen dat ik ietsjes linkser ben geworden).
-
52,8% Links, 47,2% Liberalisme
net een vakje onder Obama