Stel je persoonlijke vraag #7

Ik heb ja gestemd maar het hangt wel van de situatie af. Als ik die man van Making a Murderer was, denk ik niet dat ik alles nog een keer zou willen herbeleven bijvoorbeeld. Maar er vanuit gaande dat me geen hele traumatische dingen overkomen zou ik toch te nieuwsgierig zijn denk ik.

7 likes

Wel een deprimerende film over m’n opnames in de ggz enzo, maar zou best boeiend zijn denk ik haha

6 likes

Power over me.
Zit al dagen vanaf het moment dat ik wakker word in mn hoofd

2 likes

Haal je wel eens boodschappen in Belgiƫ?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Haal je wel eens boodschappen in Duitsland?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je ooit een keer toevallig in een supermarkt bent geweest daar telt het niet. Je moet wel vaker heen om ja te stemmen.

Nou ja, ik woon in Frankrijk, maar doe wel af en toe boodschappen in Belgiƫ :stuck_out_tongue:.

2 likes

Ja, mijn stem is ook heel makkelijk, ik haal alleen maar boodschappen in Duitsland :smiley:

3 likes

Ik luister altijd Q-music nonstop en hoor vooral de eerste 3 echt de hele dag door wel een paar keer

Ik woon in Noord-Holland dus beiden zijn helaas niet om de hoek :cry:

Haha omg een film over de ff-ers en hoe die allemaal in een bepaald opzicht met elkaar verbonden zijn in real life!
Die zou ik zeker wel willen zien!

17 likes

Ik zou zó graag willen dat ik een aantal weken van te voren al kan beginnen. Heb dat met mijn laatste tentamen geprobeerd, met als resultaat dat ik 2,5 weken over hoofdstuk 1 en 2 doe en vervolgens in de laatste 2 dagen de overige 6 hoofdstukken erin knalde :weary:

Voor de treinreizigers die weleens koffie/thee halen op het station.
Waar haal jij het liefst je koffie?

• Broodzaak
  • Starbucks
  • Kiosk
  • Julia’s
  • Hema
  • Dunkin Donuts
  • AH to go
  • Ik neem het liefst eigen koffie/thee mee

0 stemmers

Wat haal je dan het liefst?

• Koffie
  • Thee
  • Dubbele espresso
  • Cappuccino
  • Latte
  • Flat White
  • Ice coffee
  • Frappuccino
  • Een speciale koffie (gingerbread latte, pumpkin spiced)
  • Een grande, double shot caramel frapp with soy no whipped cream en een extra pompje vanilla
  • Ik drink alleen koffie/thee als het gratis is

0 stemmers

Hoeveel geld besteed je gemiddeld per maand aan koffie/thee op het station?

• Niets
  • 0 - 5 euro
  • 6 - 10 euro
  • 11 - 15 euro
  • 15 - 20 euro
  • 20 - 30 euro
  • Meer dan 30 euro
  • Geen idee, maar wil gewoon koffie/thee

0 stemmers

Voor de mensen met een Satisfyer pro/penguin/whatever, wat is jouw favoriete setting? (anoniem)

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

0 stemmers

Dit naar aanleiding van een gesprek met een vriendin, zij heeft aan de lagere settings wel genoeg maar ik voel er t/m 3 vrij weinig van.

11!!! Wajooooo

3 likes

107 likes

Ik haal alleen thee op het station want kan niet tegen cafeĆÆne en vind de Starbucks te duur. En Kiosk heeft de grootste bekers voor thee :grin:

Bij mij verschilt het of ik koffie of thee wil.

Koffie (flat white) bij de Starbucks, want de enige met plantaardige melk, thee bij de AH to go, want de lekkerste thee (chai of gember / citroen). De thee van de Kiosk (Lipton) vind ik overigens heel erg vies.

1 like

Hoe noem jij de melk die niet van een koe komt?

• Plantaardige melk
  • Ieder product bij de naam (sojamelk, havermelk e.d)
  • Nepmelk
  • Iets anders
  • Ik spreek er niet van

0 stemmers

Ik word altijd raar aangekeken als ik nepmelk zeg, maar plantaardige melk is zo’n mondvol

1 like

Lekkerste plantaardige melk is…

• Sojamelk
  • Havermelk
  • Rijstmelk
  • Amandelmelk
  • Kokosmelk
  • Anders

0 stemmers

Haver-, amandel- en kokosmelk! Maar wel gezoete amandelmelk. Anders mot ik het nie

1 like

Oh ja ik heb op nee gestemd omdat ik denk dat ik me constant zou gaan ergeren. Van dit klopt niet, of dit ging anders, terwijl dat natuurlijk altijd zo is met dat soort films. Maar dan zou ik uit zelfbescherming maar niet kijken.

1 like