Stel je persoonlijke vraag #7

Midden in de nacht; eerst plassen en dan gelijk een glas water achterover slaan .

3 likes

Oh das mooi, ik ga die verf even checken!

Same! Zelfs als ik naar de wc ga 's nachts (wat zelden gebeurt) word ik daar nog niet wakker van. Het nadeel is dan weer dat ik ook niet zo goed wakker kan worden van mijn wekker.

Ik heb haar via app gesproken en bloemen laten bezorgen!

2 likes

Verwachting van schoonmoeder (niet per se cadeautjes maar wel dat je langskomt), mijn moeder maakt het niks uit.

Had je de chalk paint gebruikt of een andere?

Chalk paint, maar die is wel heel mat werd in het wil heel snel vuil. Heb hem inmiddels overgeverfd met zijdeglans lak.

Zou jij een pleegouder willen zijn?

• Ja dit ben ik al
  • Ja dit zou ik ooit wel willen
  • Nee dit wil ik niet
  • Nog nooit over nagedacht

0 stemmers

Niet per sé voor altijd. Ik zou het zelf bijvoorbeeld wel willen maar ik denk dat ik het pas zou doen als mijn eigen kinderen wat ouder zijn. Dit is dan hoe ik het voor me zie he. Misschien wilt mijn partner het helemaal niet of krijg ik zelf nooit kinderen of misschien als ik me er meer in verdiep zou ik het toch niet willen/kunnen.

En er zijn natuurlijk verschillende opties die je kan kiezen. Bijvoorbeeld crisisopvang, of alleen in het weekend maar ik ken ook een gezin dat uiteindelijk hun pleegkind geadopteerd heeft.

2 likes

Ik mis het antwoord: ik weet het nog niet.
Heb er wel al vaker over nagedacht!

Ja dacht ik later ook aan

oma is oud dus drinkt niet vaak meer, maar heb afgelopen personeelsweekend regelmatig voor m’n team flipcup gewonnen door mijn atjes XD

5 likes

Omg wij kwamen er vandaag achter dat we al een jaar de ramen niet hadden gewassen, en dat was ook te zien.
Daarom vroeg ik me dus af hoe vaak jullie (ongeveer) de ramen lappen van de buiten en binnenkant?

• 1x per week
  • 1x per maand
  • 1x per kwartaal
  • 1x per jaar

0 stemmers

De binnenkant doe ik wel eens maar m’n appartement zit op de tweede verdieping en ik heb echt geen idee hoe ik de buitenkant zou moeten doen? Is dus ook in het jaar dat ik hier woon nog nooit gebeurd :sweat_smile:

3 likes

Ik mis de optie minder vaak dan 1x per jaar

60 likes

Minder dan 1x per jaar. Woon bijna 3 jaar in mn huidige huis en 1x gedaan.

2 likes

Ik woon nu een jaar in mn appartement en tot nu toe nog 0x :sweat_smile:

5 likes

Ik woon in een appartement en de buitenkant wordt ongeveer één keer per twee maanden gewassen. Door je vraag besef ik dat ik eigenlijk nooit echt mijn ramen was aan de binnenkant? :scream: Ik heb de keukenramen een keer gewassen omdat ze dankzij een fruitvliegjes plaag ontzettend vies waren geworden, de rest heb ik nog nooit gedaan haha. Ik woon hier 6 jaar :sweat_smile:

7 likes

Nooit. Eerlijk gezegd :joy:

4 likes

Ik woon nu 8 jaar op mezelf en ik heb het in die tijd 4 keer gedaan (5 verschillende huizen, dus bij 1 huis heb ik het zelfs nooit gedaan).

4 likes