Stel je persoonlijke vraag #7

Heb jij 's nachts een flesje water naast je bed?

• Ja natuurlijk
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Ik denk altijd dat ik zonder flesje water naast m’n bed dood ga. Helpt ook niet mee dat ik gemiddeld 6 keer per nacht wakker word en ik dan een slokje water wil. Ook weer zo’n irritant ding van m’n date. Hij zet dus dan een glas water voor mij neer (heel lief natuurlijk) maar dat glas is GIGANTISCH. Serieus waar koopt ie dat?! Dus dan houd ik dat als een kleuter zo vast s nachts. Ik heb laatst maar gewoon een 1,5 liter fles uit de ijskast gepakt (hij wil geen kraanwater drinken).

15 likes

Je hebt direct een kraan naast je bed? Ja lijkt me ideaal, ik ga bij je logeren.

3 likes

Oh ja daar had ik ook last van
 ik denk als verdrietig dan ja? Maar het past eigenlijk niet echt bij een van de categorieën.

Alleen als je in bed kan blijven als je eruit drinkt haha

‘S nachts water drinken is Mn passie

Ben dan dit

Er is niks beters op de wereld dan water.

44 likes

Sorry voor de ietwat gestoorde vraag maar

Hoe merk jij dat je honger hebt?

• Rommelende maag
  • “Leeg” gevoel in je maag
  • Duizeligheid
  • Misselijkheid
  • Flauw gevoel
  • Hoofdpijn
  • Trillerigheid
  • Vermoeid gevoel
  • Niet, ik voel geen honger

0 stemmers

Ik ben in geen van de musea geweest die hierboven worden genoemd en ik weet zeker dat veel mensen dit biechtmateriaal vinden, maar ik eigenlijk niet. :upside_down_face:

8 likes

Ligt er een beetje aan hoe hongerig ik ben. Als ik een paar uur niets gegeten heb, heb ik een rommelende maag. Als ik een hele dag niet gegeten heb, dan val ik ongeveer flauw.

1 like

Ohja ik ben hangry vergeten haha!

1 like

Ik heb op rommelige maag (zijn je darmen trouwens) gekozen maar ik ken ook flauw en hangry en ook nog slaap. Soms word ik zo passief en dan weet ik dat het gewoon tijd is om te eten en ik me niet moet overgeven aan dat gevoel om niks te willen/slapen, maar juist moet zorgen dat ik in actie kom om iets te eten.

Vier jij Moederdag?

• Ja, ik ga langs.
  • Ja, ik bel mijn moeder.
  • Nee, commerciĂ«le onzin.
  • Nee, geen zin in.
  • Nee, ik heb geen moeder meer of geen contact meer.

0 stemmers

Ja, ik heb ook stages! Eerst leeg gevoel en vermoeidheid, daarna misselijkheid en hangry, daarna flauw gevoel, daarna trillen en daarna janken.

Janken heb ik trouwens maar 1 keer echt meegemaakt, denk ik. Toen was ik een dag weg met mijn ex-schoonouders en hadden zij erop gerekend dat er daar ergens wel eten zou te krijgen zijn, maar dat was niet het geval. Toen was het idee om op de terugweg bij een McDonald’s te stoppen, maar omdat het uitgelopen was en mijn ex-schoonouders 's avonds nog weg moesten, hadden we daar geen tijd meer voor. Ik heb thuis echt jankend, trillend en zwak op een stoel gezeten en mijn vriend heeft me toen eten aangereikt.

1 like

Als je moederdag viert doe je dit vrijwillig of omdat het van je wordt verwacht?

• Vrijwillig
  • Verwachting

0 stemmers

Ja! Ik heb het gele ikea trollstra dressoir wit geverfd. Met witte annie sloan verf. Ging prima. Geen primer oid gebruikt.

Wel geschuurd of ook niet?

Nee!

1 like

Nooo ik klik verkeerd en nu voel ik me direct schuldig want ik wil niet dat iemand ook maar denkt dat ik het als een verplichting zie. Ik ga heel graag naar mijn moedertje en vind het leuk om haar op moederdag te verrassen met een kleinigheidje :heart:

2 likes

Via resultaten verbergen kun je je stem aanpassen.

1 like

44 likes