2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Drugstopic
Same, in 3,5 jaar. En ik woon aan een drukke weg, dus mijn ramen zijn niet heel schoon. Maar ben ook te lui om er zelf wat aan te doen verder
Boerhaave in Leiden! <3
Ik heb t precies nog nooit gedaan, maar omdat ik t onderhoud van een huis wel belangrijk vind en wist dat ik t niet ging doen kwam de glazenwasser en tevens buurman elke zes weken.
Nu doet mijn vader het ipv de glazenwasser
Betreft pleegkinderen: zou ik op den duur wel willen, al lijkt het me erg moeilijk. Mijn man wilt t niet.
Nee?
Ik kook de noodles in een pan met water, tot er niet zoveel water meer bij zit en dan eet ik het op. Weet niet bij welke optie dat hoort, maar de noodle way of life vind ik iig niet met de waterkoker
Ik dacht dat er verschillende soorten waren en dat je het bij sommige dus ala soep moet eten en sommige droog
Water laat ik erbij. En ik doe altijd nog een bosuitje, plakje gember, soms ook baby paksoi en altijd sriracha en hoisin saus erbij. Dan is die bouillon zo lekker, die ga ik echt niet weggooien.
O die! Mijn zusje had op de middelbare school een tijdje dat ze die 's ochtends at omdat ze van brood misselijk werd (?).
En ze knoeide altijd met die knoflookolie en ik vond het zooo goor als ik in de ochtend weer een keer per ongeluk met mn hand in haar knoflookolie zat en dat alles meurde naar knoflook. Snap nog steeds niet dat je zoiets in de ochtend eet.
Haha daar moest ik echt om lachen.
Niks beter dan existentiële crisis voor ontbijt.
Ik hou van snotnoodles, en mijn ervaring is dat als ik het met de waterkoker maak het nog altijd half hard blijft. + ik pocheer graag een eitje erdoor en dat werkt niet met de waterkoker
Ik heb echt nog nooit instant noodles op. En ik wist ook niet dat mensen er zelf van alles bijgooien. Gaat een wereld voor me open.
Ik maak ze ook snottie. Lekker laten inkoken tot ze heel zacht zijn en alle smaak hebben opgenomen.
Ik heb deze altijd in huis, er zit superlekkere dikke ketjap bij die ik als laatste toevoeg. Omg nu heb ik honger en ze zijn op.
Ik doe eerst de kruiden erover, dan het water, en als de noodles klaar zijn doe ik er ketjap en 5spice bij, een eitje, iets van komkommer/wortel en gebakken uitjes, en ik drink meestal een deel van de bouillon op maar niet alles.
oh die zien er echt lekker uit vooral met dat perfecte plastic eitje
Soms eet ik ze op de soep manier, maar vaak maak ik ze in de pan met extra ketjap en ui en soms nog doperwten en extra sambal of mangochutney. Lekkerrrr. Zin in nu
Wat is je favoriete noodle merk?
- Yum yum
- Indomie
- Conimex
- Good noodles
- Nissin
- Mama
- Saimin
- Anders
0 stemmers
En gooi je er wat door?
-
- Ei
-
- Ketjap
-
- Ui
-
- Boter
-
- Kaas
-
- Anders!
0 stemmers
In de deksel zitten gaatjes zodat je ze een beetje af kunt gieten, dus makkelijk om mee te nemen naar school enz
Ik heb die Unox noodles een tijd gegeten als lunch/avondeten toen ik heel slecht in m’n vel zat, dus ik voel me instant down als ik die dingen ruik🤣
Wat van onderstaande lijstje zou je eten als je een gezonde lunch moest kiezen? (Als vega(n) bent dan gewoon die versie)
- Een wrap met roomkaas, kipfilet en groentes
- Volkoren crackers met gekookt ei
- Magere kwark met havermout, lijnzaad en fruit
- Bruine pistolet met roomkaas, avocado en tomaat
0 stemmers
Ik kies de wrap, maar dan wel een plantaardige variant hiervan!
(Er staat helemaal geen optie zonder dierlijke producten in je lijstje )