Ik heb dit dus net op.
Met simply v roomkaas, die chicken free slices van quorn en gegrilde courgette. Zo lekker.
Ik heb dit dus net op.
Met simply v roomkaas, die chicken free slices van quorn en gegrilde courgette. Zo lekker.
Je vegan roomkaas kan ook toch? Staat er niet in omdat ik niet vegan ben dus niet bij stil gestaan
lust jij:
0 stemmers
en dan echt lusten, niet dat je het niet eet omdat je vegan bent!
Ik associeer roomkaas niet met een gezonde lunch :p. Wel een lekkere lunch hahahaha maar niet per se gezond. Hoewel alles relatief is ofc, maar zo’n pistolet roomkaas van la place (HEERLAK) is denk ik echt 60000 kcal want heel bakje roomkaas
Jaloers!
Hahaha ik vind die broodjes juist niet te nassen omdat er zóveel roomkaas op zit. Ik smeer altijd gewoon een dun laagje🙈
Oké dit gaat natuurlijk nooit iemand toegeven als het openbaar is. Nieuwe poging anoniem:
Bikinibroekjes of zwempak passen. Draag jij je onderbroek tijdens het passen?
0 stemmers
Die geur van bloedworst
Ik moet daarbij altijd aan mijn vader denken. Gingen we op vakantie naar zijn thuisland, en een van de eerste dingen die hij daar deed was bloedworst halen bij iemand die het uit de fucking achterbak van zijn auto verkocht Bijna 15 jaar geleden en nog steeds een trauma.
Best een geruststellende uitkomst
Edit, toen ik dit zei was het 94-6
Nou, als je 100 broekjes past, zijn er toch 6 mensen die daar met hun blote punani in hebben gezeten.
Nee die van mij zijn dan alleen door mensen met onderbroek gepast. Ja.
Ook precies de reden om zelf wel altijd een onderbroek aan te houden.
Maar ik draag Mn eigen spijkerbroeken ook niet zonder ondergoed dus ik heb ook geen behoefte om dat in een gemeenschappelijke broek te proberen.
Zie! Het wijkt af
cupmaat zegt alleen niet zo veel! Ik heb cup c… maar wel 65c dus het klinkt veel groter dan het is. En ik zou op zich best grotere borsten willen, maar dan eerder een 75c en niet zozeer een 65E/F. Wat kan ik dan het best kiezen?
Ik draag een 70E maar ik heb echt geen grote borsten, gewoon in verhouding met mijn lijf vind ik zelf. Het klinkt wel heel groot.
Vind die maten echt zo lastig. Als ik mezelf opmeet, kom ik op een 80G of H terecht, maar als ik dan mijn Zeeman BH aan doe van 85F, past het ook prima. Ik koop altijd maar wat en draag het gewoon, ook al zit het kut.
Ik dacht altijd dat de omtrek ging over het stuk onder je borsten, maar als ik dan een grotere cupmaat neem, wordt dat toch niet ineens kleiner/slanker?
Lijkt mij wel, de ene is nou eenmaal smaller/breder gebouwd dan de ander. Net als met heupen.
Klopt! Je omtrek gaat inderdaad over het stuk onder je borsten, dus dat is eigenlijk een vaste maat. De omtrek van een 70A en een 70D zijn dus precies hetzelfde.
De cupmaat is echter wel verschillend, wat dat gaat over de verhouding tussen de maat over je borst en de maat onder je borst. Dus een D-cup heeft niet altijd hetzelfde volume. Een 70D is kleiner dan een 80D. En dat werkt dan weer zo dat als je één cupmaat omlaag gaat, dat dat hetzelfde volume is als dezelfde cupmaat met één omtrekmaat groter. Dus als je 75C hebt, dan is dat qua volume hetzelfde als 70D en als 80B. En je eigen omtrekmaat verandert natuurlijk niet, maar soms zit één van de zustermaten toevallig net wat beter.