Stel je persoonlijke vraag #7

@Mila

Nee, volgens mij mag een werkgever een ziekmelding niet weigeren.

Ik douche me al wekenlang met een pomp handzeep omdat ik het gvd blijf vergeten douchegel te kopen?! Echt elke ochtend denk ik weer, jeeezus jumpsuit koop nou eens douchegel!!!? Ik heb wel dove mannen douchegel maar die vind ik niet lekker. Iig , lang verhaal kort, ik pomp 3 keer met dat ding en dan zeep ik maar mezelf een beetje in. Soms mogen m’n benen ook mee doen , soms hebben ze pech.

4 likes

Ik wil ze allemaal voor mezelf. :heart:

8 likes

De vos is ook nog steeds heel geschikt voor als de baby op een gegeven moment - laten we zeggen - 25 is :redface:

(Oh volgens mij is mijn vosje wel één maatje groter)

100 likes

Ik heb heel vaak 1e dates gehad, maar als ik dan dacht/voelde ‘ik moet even aankijken of het wat is’ dan kapte ik het vaak na 3 dates af. Als ik aan het begin twijfel dan is 3 dus meestal wel genoeg.
Maar het kan toch ook zijn dat na 10 dates blijkt dat iemand toch niet hét voor je is? In mijn ogen is het altijd aanzien ofzo. Tot je opeens een jaar verder bent en denkt ‘yesss wij passen goed bij elkaar’.

2 likes

Op de manier van Jamie Oliver, met een stuk plastic folie met een knijper :’)

Ik heb me eind 2018 en begin 2019 best vaak ziek moeten melden omdat ik nogal heftige maar ook mysterieuze pijnklachten had, dus moest naast een aantal keer ziekmelden ivm pijn ook nog regelmatig naar het ziekenhuis voor onderzoeken. Ik heb niet bijgehouden hoe vaak precies, maar kwam dus wel ruim boven het gemiddelde hier uit.

Ik vind zelf de octopus het leukst, maar zie zo’n baby zichzelf al wurgen met die tentakels, dus heb daarom op de vos gestemd.

5 likes

Dat dacht ik ook! Voor een kleine baby beter iets uit een geheel, of met maar een paar frutsels dan met heel veel losse ‘dingen’. @En_17_Anderen
Soms staat er ook een leeftijd op (niet of juist wel bedoeld voor kinderen onder/boven de … zoveel maanden/jaar), zou daar zelf ook wel naar kijken.

Ik heb zelf geen kinderen, het was gewoon een beeld dat bij me opkwam. Kan best dat dat niet klopt. Dan zou ik dus wel voor de octopus gaan, want die vind ik (nog) leuker dan de vos.

1 like

Ik ben 22 en ben nog niet echt op het punt waar ik jonger geschat worden als een compliment zou zien. Iets ouder geschat worden zou ik goed kunnen begrijpen want ik vind dat er nooit zoveel verschil zit tussen begin/half/eind twintigers. Als iemand me echt fiks ouder zou schatten zou ik niet perse beledigd zijn maar gewoon heel verbaasd denk ik?

10 likes

Dit vind ik moeilijke vragen. Het ligt er denk ik ook aan op basis van wat iemand mijn leeftijd schat? Als ik op basis van uiterlijk (veel) ouder geschat wordt, dan is dat niet echt een compliment (al zou ik me ook niet heel beledigd voelen), maar als iemand mij op basis van vaardigheden ouder schat, dan zou dat juist wel een compliment zijn.

2 likes

Ja ik ben ook 22 en zou t wel stom vinden als ik 18 zou worden geschat, terwijl ik 26 geen probleem zou vinden

1 like

Ik zou niet zo snel beledigd zijn als iemand mijn leeftijd verkeerd schat, maar ik zou het wel gek vinden. Ik zie er volgens mij niet echt oud uit, dus als iemand mij 35 of ouder (ben 31) zou schatten vind ik dat wel raar. En het is ook niet dat het mijn hele dag maakt als iemand mij jonger schat, dus echt een compliment is een groot woord misschien.

2 likes

Rationeel weet ik dat ik het nooit een belediging zou moeten vinden, maar ik word al mijn hele volwassen leven jonger geschat dan ik ben (inmiddels meestal een jaar of 8) en zou het echt kut vinden als ik ineens mijn eigen leeftijd of ouder zou worden geschat.

9 likes

Ik ben 21 en word altijd jonger geschat, laatst zelfs 16…
Ik weet dat ik een baby face heb maar dit vond ik extreem :sob: zou liever ouder worden geschat.

2 likes

Dit is echt zo’n gras is groener dingetje. Want ik word altijd ouder geschat en ben altijd dolblij als m’n id gevraagd wordt.

5 likes

Ja dit. Ik word altijd jonger en daardoor onervaren geschat, echt vervelend.

Ik ben nog nooit ouder ingeschat, dat komt wrs ook wel doordat ik nog niet helemaal bij mijn leeftijd ben. Ik vind het vooral grappig als veeel jongere gasten me proberen te versieren en toch een beetje geschokt zijn als ze mijn leeftijd horen.

1 like

Uiterlijk zo rond de 27, innerlijk 40 of zo.

4 likes