Stel je persoonlijke vraag #7

Wat een onzin. Ik ben ook best breed, en ik hoeveel ik ook afval, ik zal niet snel een omvang van 70 bijvoorbeeld krijgen (net als bijvoorbeeld taille, een taille van 70 is voor mij echt niet haalbaar. Of ik moet 5 kg ondergewicht hebben ofzo)

1 like

Ah zo!! Dankjewel voor de uitleg :biggrin:

Ja zeker kan dat! Heeft er alles mee te maken denk ik haha, want hij moet toch om je ribben heen. Ik had in de lingeriezaak eens een vrouw die zei dat ze 80 had, en dat geloofde ik echt niet toen ik haar zag want ze leek vrij smal (op een gegeven moment kun je dat goed inschatten haha), maar toen meette ik haar op en toen had ze inderdaad gewoon een brede borstkas waardoor ze die 80 echt nodig had.

2 likes

Val jij onder deze groep twintigers die het kopen van een huis, trouwen, het krijgen van kinderen etc uitstelt?

  • Ja
  • Nee
  • Ik ben ouder/jonger

0 stemmers

Ik stel het niet perse uit, ik heb er nu (eind 20) de financiële middelen niet voor. Áls ik al een hypotheek zou krijgen dan is het waarschijnlijk een kleiner huis dan mijn sociale huurwoning en de kosten die een kind met zich mee zou brengen zou ik ook niet op kunnen hoesten. Als ik nu zwanger zou worden is het heel erg gewenst, maar niet handig, dus in die zin stellen we het uit ja.

14 likes

Wat voor bh draag jij meestal?

  • ‘Gewone’ bh
  • Sport bh
  • Bralette
  • Triangel bh
  • Geen
  • Anders

0 stemmers

Ik heb het geprobeerd maar ik kan echt niet goed tegen de strakheid van gewone bh’s. Ik ben niet heel breed maar toch voel ik me zo bekneld in een bh, ookal heb ik alle omvangen een keer gepast. Maar ik heb dit ook met sokken, ik heb in de avond zo’n hele afdruk van de randjes aan de bovenkant van sokken :sweat_smile: Ben maar een sport bh gaan dragen, daar heb ik er nog steeds last van maar wel minder

Zou jij je opgeven voor zoiets? Denk ff je partner weg als je een relatie hebt.

  • Ja, lijkt me wel interessant/leuk
  • Ja, en extra leuk dat het op tv wordt uitgezonden
  • Misschien
  • Nee, vreselijk dat onverwachte
  • Nee, want het komt op tv
  • Nee, want ik wil geen relatie

0 stemmers

De titel van het stuk lijkt inderdaad te zeggen dat het uitstellen een bewuste keuze is, maar later in het artikel zeggen ze gelukkig ook dat er bijvoorbeeld vaak financiële onzekerheid is. Ik denk dat het ‘uitstellen’ toch vaker een kwestie is van geen geld hebben, in plaats van er geen zin in hebben (als ik kijk naar mijn eigen omgeving dan). Want ja, we willen allemaal wel een huis kopen, maar van welk geld precies? :sweat_smile:

2 likes

Nee want ik vind het een onnozel programma

26 likes

Nee, want ik wil überhaupt niet trouwen en me al helemaal niet voor de wet verbinden met iemand die ik nog nooit gezien heb.

7 likes

Lijkt me echt leuk om gematcht te worden door de wetenschap, maar dat het op tv komt vind ik vreselijk.

9 likes

Oja, ik wil ook helemaal niet trouwen en dat ben ik gewoon vergeten als keuzemogelijkheid.

1 like

Welke moet ik op doen, links, midden of rechts? Kleuren zijn in het echt allemaal wat donkerder.

  • Links
  • Midden
  • Rechts

0 stemmers

Ik heb dit al eerder gevraagd maar ik doe het nu maanden later nog een keer want misschien zijn er dingen anders geworden + kan het zo snel ook niet weer vinden.

Hoeveel geef jij per week uit aan boodschappen?

  • €0 - €10
  • €10 - €20
  • €20 - €30
  • €30 - €40
  • €40 - €50
  • €50 - €60
  • €60 - €70
  • €70 - €80
  • €80 - €90
  • €90 - €100
  • €100 - €110
  • €110 - €120
  • €120 - €130
  • Meer

0 stemmers

Doe je (meestal) dagelijks, om de paar dagen of wekelijks je boodschappen?

  • Dagelijks
  • Om de paar dagen
  • Wekelijks

0 stemmers

Mijn bedrag is wel gebaseerd op 2 personen trouwens.

6 likes

30-40 :sob: En ik ben alleen. Ik heb mezelf deze maand de uitdaging gegeven om het met 150 euro te doen. Gaat nog niet zo goed.

Nee wacht ik geef zo’n 300 oer maand uit. Dat is veel meer dan 30-40 aaahhh

Tussen de 28 en 35 voor 2 personen. Doen meestal het begin van de week boodschappen voor 4-6 dagen, en de andere dagen dan los

Dat is echt het enige waar ik weinig geld aan uitgeef en het is niet eens bewust. Ga wel iedere week uiteten, dus dat scheelt ook weer 1 dag.

Vind dit wel een beetje een lastige, de laatste keer dat ik mn maat liet opmeten zei ze dat ik 70f moest hebben. Nou die past ook prima maar ik moet hem vanaf het begin dat ik hem koop op het strakst zetten. Volgens mij is dat officieel niet de bedoeling. ,

Dat is juist waar het artikel over gaat, dat jongvolwassen het voor een groot deel gedwongen uitstellen omdat de financiële middelen er niet zijn. De kop van de titel dekt de lading niet heel goed.