Ik was vroeger best wel dik en toen zei een jongen waarmee ik af en toe seks had opeens: ‘‘Als je wat minder dik had geweest, konden we veel meer standjes doen.’’
Nooit meer gezien daarna.
Ik was vroeger best wel dik en toen zei een jongen waarmee ik af en toe seks had opeens: ‘‘Als je wat minder dik had geweest, konden we veel meer standjes doen.’’
Nooit meer gezien daarna.
Dickon
Hebben meer mensen last van hooikoorts op dit moment of word ik gewoon verkouden?
0 stemmers
HAHAHA ik “ken” iemand en diegene heeft haar kinderen ook vernoemd.
weg
Ik haal dit waarschijnlijk nog weg, want te herkenbaar maar HAHA.
Ja dat dacht ik al! Ik hoop dat het hooikoorts is maar ik ben er bang voor. Ben maar alvast gemberthee gaan drinken en de neusspray is ook in huis.
Ik heb het momenteel ook beide
Ik ken de naam Khaleesi alleen doordat de chihuahua van een crimineel gezin uit de Netflix-serie Undercover zo heet. Ben even verbaasd dat het blijkbaar bij GoT vandaan komt.
Hahahahahah
Ik ben geen grote fan van aubergine, maar khoresh bademjan. In Iran heb ik geleefd op tomaten en aubergines (de basis van de meeste vegetarische opties), haha.
Jaaaa dit is zo mooi! Hier is de hond ook meteen omgedoopt naar Kaliesie Mupke. Lof it.
Welke Khaleesi-lover zou jij als partner kiezen? (Deze persoon behandeld je dan wel met respect. Geen verkrachting etc.)
0 stemmers
Kies een epische dood:
0 stemmers
Niet van een seks partner of gewone partner maar wel van een meisje waar ik wel eens mee omging en uitging. Ze zei op een vieze manier toen we in de spiegel keken dat ik een kinderlichaampje had. Al wel jaren geleden maar wtf en het sloeg ook nog eens nergens op. Als een sekspartner een negatieve opmerking zou maken zou dat voor mij gelijk een dikke doei zijn.
Ja hoe dat ook in je opkomt om die opmerking te maken. Ze zei ook een keer tegen een random guy tijdens uitgaan “eew jouw ene kuit is veel dikker dan de andere”. Echt HUH?! En ik zag overigens niet eens verschil maargoed dan nog. Spreek haar ook niet meer haha.
Oh mijn god NEE. Wat verschrikkelijk.
Wat moet ik kijken vanavond
0 stemmers
Ja je moet uit een van deze twee kiezen
Songfestival is veel leuker om live hier te kijken in de chat! Temptation kan je morgen ook nog kijken
Had wel de beste billen.
Ik vond de eerste paar afleveringen echt verschrikkelijk moeilijk om te volgen en daarom frustrerend. Ik ben ze uit wanhoop zelfs in mijn moedertaal gaan kijken, tot ik erachter kwam dat het geen drol uitmaakte. Halverwege het eerste seizoen klikte het ineens en tegen het einde van seizoen 1 was ik helemaal ingeburgerd.
Ik denk dat ik het begreep omdat ik de boeken gelezen heb. Maar die vond ik ook wel lastig te volgen in het begin. Ik zou lekker doorzetten!
Ik snapte van het begin van seizoen 1 echt de ballen, maar heb alsnog doorgezet. Op een gegeven moment had ik wel gewoon door wie wie was, maar dat heeft wel even mogen duren.
Dus niet echt precies een van de opties ;p