Stel je persoonlijke vraag #7

Nee die van mij zijn dan alleen door mensen met onderbroek gepast. Ja.

7 likes

Oh ik heb juist goede jeugdherinneringen aan bloedworst door mijn vaders thuisland, haha! Helaas eet ik die hele lijst al 10 jaar niet meer maar ik vond het wel allemaal lekker. Wat ben ik toch een martelaar voor de goede zaak he.

2 likes

Ook precies de reden om zelf wel altijd een onderbroek aan te houden.

3 likes

afbeelding

Maar ik draag Mn eigen spijkerbroeken ook niet zonder ondergoed dus ik heb ook geen behoefte om dat in een gemeenschappelijke broek te proberen.

28 likes

Zie! Het wijkt af :joy:

1 like

Maar waarom zou je een bikinibroekje zonder onderbroek passen? Een onderbroek is toch zo dun, dat dat geen verschil maakt? En voor degenen die dat doen: ben je dan niet bang dat iemand het voor jou ook al zonder onderbroek heeft gepast?

1 like

‘Hmmm… tijd voor een experiment’.

1 like

Ik pas zelf met ondergoed aan omdat ik weet dat anderen dan prettig vinden. Maar ik vind het zonder ondergoed eigenlijk niet eens zo vies? Probeer ook vooral niet na te denken over dat soort dingen want maakt alles een stuk makkelijker voor me. Dus hierbij mijn ranzige poll.

Als soa’s, vaginale schimmelinfecties etc niet zouden bestaan vind je het dan nog steeds vies om een bikini te passen die een ander ook heeft gepast zonder ondergoed? Het is maar een kut denk ik dan.

  • Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

2 likes

cupmaat zegt alleen niet zo veel! Ik heb cup c… maar wel 65c dus het klinkt veel groter dan het is. En ik zou op zich best grotere borsten willen, maar dan eerder een 75c en niet zozeer een 65E/F. Wat kan ik dan het best kiezen?

3 likes

Ik draag een 70E maar ik heb echt geen grote borsten, gewoon in verhouding met mijn lijf vind ik zelf. Het klinkt wel heel groot.

2 likes

Vind die maten echt zo lastig. Als ik mezelf opmeet, kom ik op een 80G of H terecht, maar als ik dan mijn Zeeman BH aan doe van 85F, past het ook prima. Ik koop altijd maar wat en draag het gewoon, ook al zit het kut.

Ik dacht altijd dat de omtrek ging over het stuk onder je borsten, maar als ik dan een grotere cupmaat neem, wordt dat toch niet ineens kleiner/slanker?:see_no_evil:

Lijkt mij wel, de ene is nou eenmaal smaller/breder gebouwd dan de ander. Net als met heupen.

3 likes

Klopt! Je omtrek gaat inderdaad over het stuk onder je borsten, dus dat is eigenlijk een vaste maat. De omtrek van een 70A en een 70D zijn dus precies hetzelfde.

De cupmaat is echter wel verschillend, wat dat gaat over de verhouding tussen de maat over je borst en de maat onder je borst. Dus een D-cup heeft niet altijd hetzelfde volume. Een 70D is kleiner dan een 80D. En dat werkt dan weer zo dat als je één cupmaat omlaag gaat, dat dat hetzelfde volume is als dezelfde cupmaat met één omtrekmaat groter. Dus als je 75C hebt, dan is dat qua volume hetzelfde als 70D en als 80B. En je eigen omtrekmaat verandert natuurlijk niet, maar soms zit één van de zustermaten toevallig net wat beter.

1 like

Gaat dit over Europese maten? Sinds dat de Europese maten en de UK maten niet meer hetzelfde zijn is het echt drama om te weten welke maat ik bij welk merk nodig heb…

1 like

Ik twijfel altijd wat ik moet doen dus ik ben benieuwd wat jullie zouden doen.

Stel: je woont op de tweede verdieping en je hebt was buiten hangen. Je moet even boodschappen doen wat ongeveer 15-30 minuutjes duurt. Er kan niemand makkelijk op het balkon komen en de balkondeur kan alleen dicht als je alle was binnen haalt. Wat zou je doen?

  • Ik laat de deur open en de was buiten hangen
  • Ik maak de deur dicht en haal dus ook alle was binnen

0 stemmers

Ik haat beha’s. Heb me wel eens braaf laten opmeten in een Victoria’s Secret en die chick kwam met een gigantisch gevaarte aan dat de dames echt niet op hun plek hieldt. Toen ik zei dat ik hier niet mee de trap op kon lopen zonder mezelf knock out te slaan zei ze dat 80% van de vrouwen een te kleine beha droeg en dat dat heel slecht is!!! Ze kon me niet uitleggen waarom overigens, en voegde nog toe dat ik blij moest zijn met een grote cupmaat. Echt belachelijk, ik wil wel support voelen want ik heb best flinke memmen en ik voel me echt ongemakkelijk als ze teveel wiebelen.

Ja kan zeker! Ik heb al heel lang omtrek 80, en dat merk ik vooral aan dat bij een kleinere omtrek mijn borsten te ver uit elkaar zitten, haha. Ik krijg een 75 wel dicht, maar dan zitten mijn borsten er echt niet comfortabel in. Bij mij varieert dat stukje net onder mijn borsten ook amper als ik aankom/afval omdat het vet niet echt daar gaat zitten. Mijn cupmaat verschilt dan wel weer.

1 like

Zo kut van vet kwijtraken/sporten; mijn tieten worden kleiner :weary: Pas van een c naar b gegaan. En laatste jaren ook slapper door ik een jojo’er ben, ik jojo maar een paar kg, maar genoeg negatief effect op mijn borsten.

Ik hou echt van het feit dat ik compleet plat ben, zou het niet anders willen. Ik mis het op geen enkel vlak en ik heb er dus ook nooit last van (rugpijn of w/e). Anderen vullen vaak voor me in dat ik het vast vreselijk vind dus ik post het hier maar als tegengeluid haha

50 likes