Ik vind je leuk over komen! Het helpt ook wel mee dat ik je profielfoto fantastisch vind haha, love konijnen
Ik gebruik de gele, ik heb het (onterechte?) idee dat die het meest neutraal is.
Oke als dit de dresscode is:
Kan dit jurkje dan met nette hakken (nude/roze kleur)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Omg wat kut zeg met die âer is al één bruid vandaagâ
Lekker veel variatie voor mannen ook.
ik zou dit boycotten
haha ja als ik wat had liggen had ik dat gedaan maar helaas (plus dit jurkje doe ik ook gewoon wel vaker in het dagelijks leven aan dus is niet zo erg), thanks!
En dan heet een rok met hakken casual?
Ik vind dit echt te theoretisch allemaal.
Hoe komt dit ook tot stand, heeft iemand dit zelf getekend? Of geknipt en geplakt? Of is dit een bestaand iets wat vaker gebruikt wordt? Zoveel vragen
Ik mis de knipoog, die haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Als dit casuel echt casual is ben ik echt een zwerver in mijn eigen âcasualâ hoor, wow.
Ohja, dat is ook niet mijn favoriet, maar ik word er niet agressief van. Dit is wat mij betreft echt de allerergste ooit:
Echt apart je benen inzepen en boenen? Ben ik even benieuwd naar, voor de ja-stemmers. Zelf heb ik nee gestemd. Ik âwasâ ze hoogstens wanneer ik er scheerschuim/conditioner/douchegel op doe om ze vervolgens te scheren. Maar zo vies worden je benen toch niet?
Ik keek het destijds met mijn vriend, die het al eerder gezien had. Dus ik stelde om de haverklap domme vragen, huhh wie is dat nou weer??? Huhh hoe kan dat? Ik snap het niet. Was waarschijnlijk best irritant Maar samen met iemand kijken die het gezien heeft helpt wel. Anders samenvattingen lezen.
Ik zeep alles in, armen rug benen tenen, met zoân puff en douchegel. Geen idee heb er nooit over nagedacht, doe het zo al vanaf kind zijnde.
Ben jij ook al zo stokoud dat je ooit een wegwerpcamera hebt gebruikt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik doe dat eigenlijk ook meestal niet. Ze worden toch wel schoon val al dat water denk ik dan? En als ik mân hele lichaam steeds ga inzepen gaat mân eczeemgevoelige huid echt protesteren denk ik
Oh deze uitslag had ik niet verwacht, ik dacht omdat hier volgens mij ook best wat 21/22 jarigen zitten dat je dat dan niet kent. Maar misschien had ik erbij moeten zetten dat je het dan zelf had gekocht en niet van je ouders was.
Ik ben 24 maar heb wel ooit zelf een wegwerp camera gekocht hoor haha. Zaten toen zelfs in pakjes van 2 en schoot die binnen een week helemaal vol. Lekker naar de Kruidvat of foto winkel graaien in een bak om je fotoâs weer te zoeken. Mooie tijden haha.