Stel je persoonlijke vraag #7

Of roosteren in de oven! Je snijd de aubergines in de lengte door de helft en het vruchtvlees snijd je dan in een ruitjespatroon. Je besprenkelt ze met olijfolie, peper en zout en dan rooster je ze 40 minuten in een op 240 graden voorverwarmde oven.

En de geblakerde aubergine van Ottolenghi is super lekker!

5 likes

Ik vind stoven vaak het lekkerst, want dan wordt hij zo heerlijk zacht en sappig. Vind ik ook lekker bij die Italiaanse anti pasti of in curry’s, zo lekker.

Dit is mijn favoriete vega recept als ik weinig tijd heb, ik gebruik gewone aubergines en voeg wat meer kruiden toe:

7 likes

Dit is ook zooo lekker:

Nog nooit zelf gemaakt, wel in een restaurant gehad. Yum
5 likes

Heb jij ooit een negatieve opmerking over je lichaam gehad van een (seks)partner*?

Anoniem

• Ja, van een sekspartner
  • Ja, van een partner
  • Nee

0 stemmers

Heb jij het idee dat een (seks)date niet herhaald werd vanwege zijn/haar mening over jouw lichaam?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

*Met sekspartner bedoel ik iemand waarmee je nooit een relatie hebt gehad, maar wel seks.

De eerste die zoiets tegen me zou zeggen krijgt een hoek hoor. Dat vind ik echt niet kunnen.

3 likes

Ik was vroeger best wel dik en toen zei een jongen waarmee ik af en toe seks had opeens: ‘‘Als je wat minder dik had geweest, konden we veel meer standjes doen.’’

Nooit meer gezien daarna.

Dickon :eggplant:

5 likes

Hebben meer mensen last van hooikoorts op dit moment of word ik gewoon verkouden?

• Ja het is hooikoorts!
  • Nee je word verkouden accepteer het maar vast

0 stemmers

HAHAHA ik “ken” iemand en diegene heeft haar kinderen ook vernoemd.

weg

Ik haal dit waarschijnlijk nog weg, want te herkenbaar maar HAHA.

29 likes

Ja dat dacht ik al! Ik hoop dat het hooikoorts is maar ik ben er bang voor. Ben maar alvast gemberthee gaan drinken en de neusspray is ook in huis.

Ik heb het momenteel ook beide :weary:

Ik ken de naam Khaleesi alleen doordat de chihuahua van een crimineel gezin uit de Netflix-serie Undercover zo heet. Ben even verbaasd dat het blijkbaar bij GoT vandaan komt.

32 likes

Hahahahahah

Haha mijn vriend loopt al de hele week: OOOH KALIEEEEESIEEEEEE MUPKE.

32 likes

Ik ben geen grote fan van aubergine, maar khoresh bademjan. In Iran heb ik geleefd op tomaten en aubergines (de basis van de meeste vegetarische opties), haha.

3 likes

Jaaaa dit is zo mooi! Hier is de hond ook meteen omgedoopt naar Kaliesie Mupke. Lof it.

3 likes

Welke Khaleesi-lover zou jij als partner kiezen? (Deze persoon behandeld je dan wel met respect. Geen verkrachting etc.)

• Khal Drogo (Jason Momoa)
  • Daario Naharis (Michiel Huisman)
  • Jon Snow (Kit Harington)

0 stemmers

Kies een epische dood:

• Met een kruisboog worden doorboort tijdens je toiletbezoek
  • Door een familielid van een hoge slingerbrug diep in het ravijn worden gegooid
  • Levend verbrand worden door draken
  • Vergiftigd worden als je een slokje drinken neemt tijdens je trouwerij

0 stemmers

1 like

Niet van een seks partner of gewone partner maar wel van een meisje waar ik wel eens mee omging en uitging. Ze zei op een vieze manier toen we in de spiegel keken dat ik een kinderlichaampje had. Al wel jaren geleden maar wtf en het sloeg ook nog eens nergens op. Als een sekspartner een negatieve opmerking zou maken zou dat voor mij gelijk een dikke doei zijn.

Ja hoe dat ook in je opkomt om die opmerking te maken. Ze zei ook een keer tegen een random guy tijdens uitgaan “eew jouw ene kuit is veel dikker dan de andere”. Echt HUH?! En ik zag overigens niet eens verschil maargoed dan nog. Spreek haar ook niet meer haha.

Oh mijn god NEE. Wat verschrikkelijk.