Wat moet ik kijken vanavond
- Songfestival
- Temptation
0 stemmers
Ja je moet uit een van deze twee kiezen
Wat moet ik kijken vanavond
0 stemmers
Ja je moet uit een van deze twee kiezen
Songfestival is veel leuker om live hier te kijken in de chat! Temptation kan je morgen ook nog kijken
Had wel de beste billen.
Ik vond de eerste paar afleveringen echt verschrikkelijk moeilijk om te volgen en daarom frustrerend. Ik ben ze uit wanhoop zelfs in mijn moedertaal gaan kijken, tot ik erachter kwam dat het geen drol uitmaakte. Halverwege het eerste seizoen klikte het ineens en tegen het einde van seizoen 1 was ik helemaal ingeburgerd.
Ik denk dat ik het begreep omdat ik de boeken gelezen heb. Maar die vond ik ook wel lastig te volgen in het begin. Ik zou lekker doorzetten!
Ik snapte van het begin van seizoen 1 echt de ballen, maar heb alsnog doorgezet. Op een gegeven moment had ik wel gewoon door wie wie was, maar dat heeft wel even mogen duren.
Dus niet echt precies een van de opties ;p
Onopvallend
Of overuser van emoticons
Moet hier wel bij zeggen dat ik het eerste seizoen zonder ondertiteling keek en dat vond ik toch wel echt kut en snapte het toen zo weinig er van dat ik gestopt ben. Later weer opnieuw begonnen met kijken, met ondertiteling, en toen ging het beter haha. Je moet wel je aandacht er vrij goed bij houden.
Moraalridderig
Op een gegeven moment is meer dan de helft dood, dan hoef je minder mensen te volgen
Kun jij als moderator niet stiekem al zien wat iedereen stemt haha
Doet het forum bij jou ook moeilijk vanavond?
0 stemmers
OMG. Ik ‘ken’ ook mensen die de kinderen zo genoemd hebben.
Wonen ze in de 12e provincie? Of zijn er nog meer mensen die dit werkelijk doen.
Openbaar! Ik hoop dat dit oké is. Hoe denk jij dat je overkomt op het forum?
0 stemmers
Sowieso overbelast door het Songfestival. Zal wel druk zijn in de chat (heb die uitgeschakeld haha)
En oppervlakkig, omdat ik voor mn gevoel veel over een paar dezelfde onderwerpen post.
Kutsongfestival
Hmm, misschien had ‘stalkerig’ er ook bij moeten staan als optie in die poll van net
JA. Het zal toch niet…
Zoveel slimme meiden op dit forum en nog maar 0% bij slim, niet zo bescheiden jongens!