Ik luister te veel radio en het liedje staat ook in al m’n favo coffeeshop playlists op Spotify dus ik kon er niet omheen
Ik snap geen drol van het songfestival. Duncan heeft dus gewonnen maar nu komt er nog weer een finale?
huh?
Ja ik las iets over wie het dan ging presenteren, Anna Nooshin of Chantal Janzen? Of ik haal iets door elkaar :’). Want kan er op internet ook niks over vinden.
Hahaha volgend jaar is er nieuwe editie en die wordt nu door Nederland gehost.
Wat? Ben ik de enige die nogal een overkomst hoor tussen ons nummer en Sam Smith?
ah zo, de presentatoren voor volgend jaar! maar denk dat die het allebei niet gaan doen haha (mag toch hopen van niet)
De melodrama, die uithalen, ik vind het nogal op elkaar lijken.
Mag hopen dat Anna het iig níet presenteert. Ik hoop op Gerard Joling en Nikkie tutorials. Dan wordt het helemaal hilarisch.
Dit zou het eerste jaar markeren dat ik het ga kijken
Of nikkie met rutger (furtjuh)
Nou niet gedacht dat ik hier ooit een mening over zou hebben maar na het kijken in het songfestival topic lijkt me Rianne van Dorst echt geniaal en dan samen met Richard Groenendijk want die vond ik echt grappig in ranking with the stars.
Nee joh, Rianne is veeeeeeel te nuchter. Die gaat daar echt niet in een apenpakje op een podium staan en “omg this is sOoOoOo amazing” roepen.
Ooooh ja en dan met paul de leeuw erbij
Ja ik neem het songfestival dan ook totaal niet serieus. Ik moest ook hardop lachen toen ik op het nieuws hoorde dat de engel uit Kroatië niet door was. En toen zag je zo’n shot van hem met enorme gouden veren.
Misschien een late reactie, maar dat heeft te maken met een ‘foute interpretatie’ van de input als je met een wattenstaafje in de oor zit. Je hersenen denken dan dat het een prikkel is die vanuit de keel komt en reageren daar dan op met hoesten/kokhalzen. Het is best interessant (vind ik). Hier leggen ze het beter uit:
Ik vind het ook een Sam Smith kopie dus je bent zeker niet de enige!
Voor wie was jij bij de finale van het Songfestival?
(poll moet helaas in 2 delen omdat er een maximum van 20 opties is)
- Nederland
- Italië
- Rusland
- Zwitserland
- Noorwegen
- Zweden
- Azerbeidzjan
- Noord-Macedonië
- Australië
- IJsland
- Tsjechië
- Denemarken
- Slovenië
- Frankrijk
- Cyprus
- Malta
- Servië
- Albanië
- Estland
- San Marino
0 stemmers
- Griekenland
- Spanje
- Israël
- Duitsland
- Wit-Rusland
- Verenigd Koninkrijk
0 stemmers
En zaten er nog leuke inzendingen bij de afvallers van de voorrondes?
- Polen
- Hongarije
- Litouwen
- Moldavië
- Roemenië
- Georgië
- Kroatië
- Portugal
- Letland
- Armenië
- Montenegro
- Finland
- Oostenrijk
- Ierland
- Al deze inzendingen waren kut
0 stemmers
Wel blij, maar meer “Ja!” dan “JA!!!”. Ik heb wel alle stemmen aan Nederland gegeven, natuurlijk, maar hoopte stiekem een beetje op Italië om het volgend jaar live mee te maken.
Ben as we speak say na na na aan het luisteren i love it