Stel je persoonlijke vraag #7

Ik vind aubergine alleen lekker als het echt goed is klaargemaakt, anders lijkt het net of je een plak rubber zit te eten. Courgette (mijn lievelingsgroente) vind ik daarentegen altijd wel prima. Tenzij iemand het natuurlijk echt verpest heeft door het zo lang te koken of bakken tot het snot is, maar dat telt niet mee.

9 likes

Ik vind aubergines lekker zacht en zoet!

2 likes

Ja of als je dan opeens met je linker (koppelbeen) probeert te remmen in de automaat :joy:

2 likes

Wat is de beste manier om het klaar te maken dan volgens jou?

Wellicht mis ik dit in mijn leven!

3 likes

Of roosteren in de oven! Je snijd de aubergines in de lengte door de helft en het vruchtvlees snijd je dan in een ruitjespatroon. Je besprenkelt ze met olijfolie, peper en zout en dan rooster je ze 40 minuten in een op 240 graden voorverwarmde oven.

En de geblakerde aubergine van Ottolenghi is super lekker!

5 likes

Ik vind stoven vaak het lekkerst, want dan wordt hij zo heerlijk zacht en sappig. Vind ik ook lekker bij die Italiaanse anti pasti of in curry’s, zo lekker.

Dit is mijn favoriete vega recept als ik weinig tijd heb, ik gebruik gewone aubergines en voeg wat meer kruiden toe:

7 likes

Dit is ook zooo lekker:


Nog nooit zelf gemaakt, wel in een restaurant gehad. Yum
5 likes

Heb jij ooit een negatieve opmerking over je lichaam gehad van een (seks)partner*?

Anoniem

  • Ja, van een sekspartner
  • Ja, van een partner
  • Nee

0 stemmers

Heb jij het idee dat een (seks)date niet herhaald werd vanwege zijn/haar mening over jouw lichaam?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

*Met sekspartner bedoel ik iemand waarmee je nooit een relatie hebt gehad, maar wel seks.

Haha, ik heb het al zo vaak een kans gegeven maar ik vind het gewoon niet lekker. De smaak gaat nog wel, maar de structuur vind ik echt niet lekker. Het spijt me!

1 like

De eerste die zoiets tegen me zou zeggen krijgt een hoek hoor. Dat vind ik echt niet kunnen.

3 likes

Ik was vroeger best wel dik en toen zei een jongen waarmee ik af en toe seks had opeens: ‘‘Als je wat minder dik had geweest, konden we veel meer standjes doen.’’

Nooit meer gezien daarna.

Dickon :eggplant:

5 likes

Hebben meer mensen last van hooikoorts op dit moment of word ik gewoon verkouden?

  • Ja het is hooikoorts!
  • Nee je word verkouden accepteer het maar vast

0 stemmers

HAHAHA ik “ken” iemand en diegene heeft haar kinderen ook vernoemd.

weg

Ik haal dit waarschijnlijk nog weg, want te herkenbaar maar HAHA.

29 likes

Ja dat dacht ik al! Ik hoop dat het hooikoorts is maar ik ben er bang voor. Ben maar alvast gemberthee gaan drinken en de neusspray is ook in huis.

Ik heb het momenteel ook beide :weary:

Ik ken de naam Khaleesi alleen doordat de chihuahua van een crimineel gezin uit de Netflix-serie Undercover zo heet. Ben even verbaasd dat het blijkbaar bij GoT vandaan komt.

32 likes

Hahahahahah

Haha mijn vriend loopt al de hele week: OOOH KALIEEEEESIEEEEEE MUPKE.

32 likes

Ik ben geen grote fan van aubergine, maar khoresh bademjan. In Iran heb ik geleefd op tomaten en aubergines (de basis van de meeste vegetarische opties), haha.

3 likes