Stel je persoonlijke vraag #7

Ligt aan de locatie, of er mensen langslopen, of er mensen voor de deur staan, of er tijdschriften of ander leesmateriaal ligt etc.
Ben een slechte schijter :sweat_smile:

1 like

3 tot 5 minuten, want de telefoon gaat mee :rofl:

1 like

Maar dan zit je daar toch in je eigen meneertje poeplucht. Ik snap dat niet

3 likes

Ik denk altijd: hoe kan dat langer duren dan een minuut? Want als je moet poepen, dan ga je naar de wc omdat je moet poepen, anders ga je niet poepen? :unamused: Dus met een minuutje is dat er ook wel uit neem ik aan

2 likes

Ja idk ik stoor me daar niet zo aan. Tenzij die echt erg meurt, dan ben ik wel snel weg

Hahaha ik moet hier nog steeds om grinniken. Zo niet waar ook.

1 like

haha nou ik heb de poll dus aangemaakt omdat ik me afvroeg of er meer mensen waren (ja altijd natuurlijk) die er ook altijd zo ontzettend lang over doen op de wc. Meestal duurt het bij wel een minuut of 15 (als ik thuis ben, op een ander kan ik sowieso eigenlijk bijna nooit naar de wc, behalve in het geval van diarree hahah :joy:)

Maar poep je dan echt een kwartier lang? Die drol is er na een paar seconden tot een minuut er toch wel uit?

2 likes

Hahaha love deze details. Maar oke, weer wat geleerd haha. Heb het zelf eigenlijk nooit dat het langer duurt (behalve bij diarree of enorme stress waarbij je de hele dag door een grote drol legt).

6 likes

Ik noem het aanmaak…

Haha nee niet aan een stuk nee, dan is er denk ik wel iets goed mis :’) Meer van gaan zitten, tot weer opstaan opgeteld met moeite doen

1 like

Bedankt nog voor je uitgebreide antwoord! Volgens mij , weet het niet eens meer 100 % zeker, ben ik uiteindelijk geslaagd bij United Colors of Benetton.

Hoe zou je een kind willen noemen als je het moest vernoemen naar een van deze Game of Thrones personages?

Jongen:

  • Theon
  • Tyrion
  • Davos
  • Tywin
  • Jorah
  • Beric
  • Thoros
  • Gendry
  • Podrick
  • Bronn

0 stemmers

Meisje:

  • Sansa
  • Arya
  • Danaerys
  • Brienne
  • Cercei
  • Missandei
  • Melissandre
  • Yara
  • Olenna
  • Nymeria

0 stemmers

Dit naar aanleiding van berichten dat er kinderen serieus Khaleesi genoemd worden.

1 like

Ik vind Danaerys en hele mooie naam, maar door de GOT associaties zou ik mijn kind dus nooit zo noemen.

4 likes

Nou ja, aan de andere kant worden er ook jongens King genoemd en dat is eigenlijk ook een titel en geen naam ;p

3 likes

Queen Daenerys Stormborn of the House Targaryen, the First of Her Name, Queen of the Andals, the Rhoynar and the First Men, Lady of the Seven Kingdoms and Protector of the Realm, Lady of Dragonstone, Queen of Meereen, Khaleesi of the Great Grass Sea, the Unburnt, Breaker of Chains and Mother of Dragons ETEN!!!

Dan wel zo.

40 likes

Tommen!

3 likes

Ik WIST dat ik leuke namen ging vergeten, maar dan moet je het doen met de opties die er staan ahahha

Heb er ook expres een aantal niet ingezet (Jon, Robb, Ned), omdat die wel redelijk gangbaar zijn.

1 like

@Insouciance Thnx voor deze post, heb nu gelijk inspiratie voor de namen van de eendjes die momenteel worden geboren.

17 likes

Fack Mn vak

De rest vind ik allemaal prima

37 likes