Nou bij kans-op-moshpit/circlepit concerten heb ik ook gemerkt dat vooraan staan soms super fijn is. Als je in het midden gaat staan moet je helemaal uitwijken naar de zijkanten, maar als je gewoon vooraan bij t hek blijft staan is er niks aan de hand. Of bedoel je dat niet met brancard, haha?
Kom meestal bij concerten waar ik 5x naar een andere plek gelanceerd word door een moshpit haha
Haha jawel, maar moshpits vind ik nog niet zo erg. Het zijn meer de stagedivers, die vliegen overal en daar heb ik geen zin in
Oh die mogen gelukkig niet waar ik meestal kom
Ik ga eigenlijk alleen naar concerten waar je ook kunt zitten ivm lichamelijke klachten dus in die zin boeit het me niet waar ik zou staan want dan kom ik gewoon niet haha
Aan de ene kant vind ik het wel een fijn gevoel om mijn oren schoon te maken, maar de paniek die ik daarna krijg, omdat mijn oren dan verstopt zitten en ik weet naar de dokter moet, vind ik dan minder. Daardoor vind ik het toch minder
Het balkon blijft mijn favo! Als ik vooraan sta kan ik tussendoor geen drankjes halen omdat ik dan mijn plekje kwijt ben. En bij een plek in het midden van de zaal zie ik dan weer niets!
Ik wissel voorin en in de pit meestal af op dezelfde avond, als ik voorin sta wel een flink stuk naar de zijkant om stagedivers zoveel mogelijk te ontwijken
Leuk!! Ik ga met mijn broer en zus hahaha. Mn broer is ook een paar jaar geleden in Las Vegas geweest en toen was het ook een leuke show, dus ben benieuwd
Oh God volgens mij gaan er echt veel FF’ers woensdag. Ik ben er ook bij.
Het was mijn ex en we waren al een paar jaar samen dus dan ben je niet opeens klaar met iemand door een bepaalde opmerking denk ik Het maakte me niet zoveel uit. Denk wel dat ik het minder goed kan hebben als ik iemand nog niet lang ken, dan snap ik het punt niet omdat je iemand er onzeker mee maakt. Maar iemand die ik al jaren ken maakt mij niet onzeker met zo’n opmerking, zie er niet echt iets slechts in. Misschien onnodig, maar niet slecht.
Aha! Als jij er niets slechts in ziet, en het geen probleem vindt, dan is de natuurlijk niks mis mee. Het is enorm afhankelijk van allerlei factoren: wie het zegt, de context, de intonatie, of je onzeker bent over iets, of je zelf wel eens iets dergelijks tegen hem zegt enzovoorts…
Ben je blij dat Nederland het Eurovisie Songfestival gewonnen heeft?
- JA!!!
- Nee
- Boeit me niet
- Ga weg met je songfestival
- Waarom heeft Noord Macedonië niet gewonnen
0 stemmers
Wie zie jij op deze foto?
- Duncan
- Laurence
- Zo’n intelligente speaker
0 stemmers
Je moet je kind vernoemen naar de songfestivalheld. Hoe noem je hem?
- Duncan
- Laurence
0 stemmers
Welk duo is iconischer?
- Saskia & Serge (oud Nederlandstalig muziekduo)
- Sergey Lazarev (ESF) & de regen
0 stemmers
Je kunt kiezen tussen 1 van deze 4 namen om je kind te noemen. Je kiest voor:
- North
- Saint
- Chicago
- Psalm
0 stemmers
Ik wist niet dat het songfestival zo leefde en het boeit mij ook 0.0.
Ik heb niet eens het liedje gehoord (bewust of onbewust)
Heb jij het gehoord?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb het liedje heel vaak gehoord zonder te weten dat het de inzending voor het songfestival was. Daar kwam ik donderdag pas achter
Haha oh shit, anders moet ik het zo maar eens opzoeken!
Ik heb echt helemaal niks met het songfestival maar ik vind Sam Smith wel leuk en ons liedje was zo Sam Smith wannabe dat ik er wel naar geluisterd heb