Welke heb je? Ik wil een nieuwe.
Heb jij wel eens onderhandeld over je salaris? Dus niet een aangeboden loonsverhoging, maar echt zelf met een voorstel komen
- Ja
- Nee
0 stemmers
Was dit bij je huidige baan, of een nieuwe?
- Huidige baan
- Nieuwe baan
0 stemmers
Anoniem: hoeveel heb je er toen bij gekregen?
- minder dan 50
- 50 - 150
- 150 - 250
- 250 - 350
- 350 - 450
- 450 - 550
- 550 - 650
- 650 - 750
- 750 - 850
- 850 - 950
- meer dan 950
0 stemmers
Ik ben niet tevreden met mijn huidige salaris (en laatste salarisverhoging), maar vind het lastig omdat ik niet echt een onderhandelpositie heb voor mijn gevoel. Van collega’s waarvan ik weet dat ze hebben gedreigd weg te gaan weet ik dat ze echt fors omhoog zijn gegaan, maar zo wil ik het helemaal niet spelen. Maar aan de andere kant, fuck dat.
Haha als ik dit zie denk ik dat je echt mentaal een superstabiel persoon bent die altijd zn huiswerk af heeft en zn huis opgeruimd. Jaloers!
Je onderhandelingspositie is het werk dat je levert. Je hebt niet voor niets het gevoel dat je huidige salaris niet gepast is.
Als je dit kunt onderbouwen zou ik het gewoon tijdens een gesprek opperen.
Als je het niet vraagt krijg je de loonsverhoging sowieso niet. Het is altijd het proberen waard.
Wat is je favoriete soort thee?
- Groene thee
- Zwarte thee
- Witte thee
- Kruidenthee
- Vruchtenthee
- Rooibos
- Muntthee
- Gemberthee
0 stemmers
Earl grey altijd, overal, elk tijdstip.
Met wat suiker en melk.
Engelse bak
Kan er maar eentje kiezen, maar munt voor lekker, gember voor lekker + als ik meer behoefte heb aan gezond doen.
Afgaande op voorgaande pooh-test; deze is darker (maar daarom vind ik interessanter).
Als je hem EERLIJK en niet sociaal wenselijk invult (ik vond het soms wel een beetje confronterend, want je weet natuurlijk wat het meest morele/goede antwoord is
Scoor jij op narcisme
- hoger dan gemiddeld
- lager dan gemiddeld
0 stemmers
Scoor jij op machiavellisme
- Hoger dan gemiddeld
- Lager dan gemiddeld
0 stemmers
Scoor jij op psychopathie
- Hoger dan gemiddeld
- Lager dan gemiddeld
0 stemmers
Ben jij over het algemeen
- meer ‘dark’ dan gemiddeld
- minder ‘dark’ dan gemiddeld
0 stemmers
Ik vind het best lastig kiezen, want ik heb verschillende favoriete smaken, bij zowel groene, witte, zwarte en rooibos thee
Die laatste is precies het gemiddelde bij mij. Dus niet lager of hoger.
Dit heb ik bij de tweede🙈
Ik vind mezelf nu echt een weirdo en had het allemaal niet verwacht. Allemaal net hoger of gelijk aan gemiddeld. Terwijl ik mezelf altijd zo’n keurig pc persoon vindt die normen en waarden hoog in het vaandel heeft staan. Ga mezelf nu even in de spiegel aankijken, brb.
ja, ik vind mezelf eigenlijk ook wel een fatsoenlijk mens (en zelfs zeker fatsoenlijker dan een deel van de Nederlandse bevolking), maar dat zijn mijn narcisme wel zijn. Ik weet niet precies hoe het gemiddelde is vastgesteld, maar als dat het gemiddelde is van de mensen die die test hebben gedaan, vermoed ik dat er veel sociaal wenselijks is ingevuld.
Ben stiekem ook benieuwd hoe de uitslag van je poll was geweest als het anoniem was geweest.
Naar aanleiding van impopulaire meningen:
Vind je dat je een dakloze beter eten / drinken dan geld kunt geven?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Geef je geregeld iets aan een dakloze?
- Ik geef zelden (of nooit) iets
- Ik geef soms iets, namelijk geld
- Ik geef soms iets, namelijk eten / drinken
- Ik geef meestal (of altijd) iets, namelijk geld
- Ik geef meestal (of altijd) iets, namelijk eten / drinken
0 stemmers
Ik heb niet zo vaak cash bij me, maar ik geef altijd alleen geld. Ik ga niet voor iemand anders beslissen wat goed voor ze is, als ik ze niet kan of wil geven waar ze om vragen, dan niks.
Ik geef soms geld, soms eten of drinken. Hangt er maar net vanaf waar ze naar vragen en wat ik bij me heb.
Uh tussen soms en meestal/altijd in Wel regelmatig, maar niet altijd. 10x per jaar? Geld trouwens. Voor mij wel een goede om bij de uitgang van de supermarkt te staan, ik zeg wel vaker nee want ze staan er altijd, maar ik voel me áltijd schuldig als ik met boodschappen die winkel uitkom en iemand een nee moet verkopen.
Van de week werd ik wel gek, ik voelde me helemaal niet lekker, wilde snel naar huis en iemand vroeg me om geld, maar ik had alleen mijn pinpas mee. Toen stond ik bij mijn fiets te hannesen met mijn slot en kwam die man wéér naar me toe met een handje omhoog. Toen had ik bijna de neiging om naar hem te roepen ‘ik heb geen geld zei ik toch!!! ik wil naar huis, laat me met rust’. Maar ik kon me inhouden).
Oh dat was eigenlijk ook wel een logische optie in de poll geweest!