Stel je persoonlijke vraag #7

Fitbit charge 2!

5 likes

Goed punt, niet echt goed over nagedacht zelf…

Wil zelf graag een fitbit kopen en twijfel tussen de 2 in de poll genoemd… :see_no_evil:

1 like

Ik heb een Amazfit Bip. Niet zo heel bekend maar met ingebouwde gps, mega goede batterij en een heel schappelijke prijs. Vooral die batterij is voor mijn perfect want ik vergeet zulke dingen op te laden en dan zit ik halverwege een activiteit of dag zonder, maar bij deze hoeft dat maar 1x in de 45 dagen.

1 like

Garmin Forerunner 35. Meest basic horloge ooit, maar hij heeft GPS en je kan er intervallen op instellen en dat was echt belangrijk voor me.

2 likes

Ik koop Jill Sander - Sun nog steeds altijd voor m’n vriend, hou echt van die geur. Spray hem geregeld ook bij mezelf op.

2 likes

Ik ken ze allemaal niet, draag nooit parfum

Draag jij ook nooit parfum?

• Natuurlijk wel, stinkerd
  • Nee ik draag ook nooit parfum

0 stemmers

Ik vind niet dat je stinkt als je geen parfum draagt, maar doe het zelf wel. Dus vind je poll een beetje extreem.

28 likes

Dat ‘stinkerd’ is ook een grapje natuurlijk.

Ik vind parfum eigenlijk nooit lekker ruiken en extreem zonde van mijn geld. Deo is all I need.

5 likes

Ik draag het denk ik maximaal 1 keer per maand, alleen voor speciale momenten.

1 like

Ik zat aan parfum te denken door die polls en in de eerste klas van de middelbare school droeg iedereen echt van die typische geurtjes zoals Bruno banani :nauseated_face: of iets van cool water? Of nog erger een miss. Sporty geurtje. Ik had ook vaak D & G light blue, maar die vind ik volgens mij nog steeds wel oké.

3 likes

Is Sun dan een mannengeur? Of is ie er ook voor mannen? Sun is eigenlijk de enige geur die ik soms nog wel eens pak, heb ook de speciale edities. Maar ik draag dat misschien 1 keer per maand omdat ik het gewoon vergeet

Oh die ken ik volgens mij niet, wel droegen volgens mij ook veel J.Lo
En ik had op het vliegveld zo’n mierzoete oranje roze van escada gekocht. Bah. Gucci rush waren wij ook allemaal fan van. Een vriendin van mij liep altijd de Douglas in speciaal om zich daar helemaal vol mee te spuiten. Echt asociaal haha

Edit: ah ja ik herinner met dat flesje van Christina Aguilera!

1 like

Ik draag het ook max één keer per maand bij een specialere gelegenheid of op vakantie wat vaker met uit eten gaan.

Als iemand trouwens een goede tip heeft voor een frisse geur? Ik vind heel veel te zoet en kruidig.

Ik bedoel deze:

Jij bedoelt die witte fles denk ik he?

Ja klopt! Heb deze nog nooit geroken… ben benieuwd

1 like

Omdat ik nu al 54 minuten wakker ben en nog steeds in bed lig te meuren is hier mijn vraag aan jullie:

Hoe lang blijf je gemiddeld in bed nadat je wakker bent geworden?

• <5 minuten
  • 5 tot 10 minuten
  • 11 tot 20 minuten
  • 21 tot 30 minuten
  • 31 tot 45 minuten
  • 46 tot 60 minuten
  • 61 tot 90 minuten
  • 90 minuten

0 stemmers

De laatste optie is langer dan 90 min

1 like

Ligt er ook aan of ik vrij heb op moet werken. Op een normale werkdag denk ik 15 minuten, op een vrije dag soms wel langer dan een uur.

11 likes

Jaa Gucci rush! Volgens mij spoten wij vooral nr2 daarvan. She van Armani was ook een favoriet. Wij gingen ook altijd even langs de parfumerie om dan niet alleen onze hals vol te spuiten maar ook onze shawls, je moest ons wel ruiken in een straal van 3km natuurlijk

3 likes

Ik heb alles gezien en ga binnenkort weer beginnen met seizoen 1. Nu al zin in!

1 like