Stel je persoonlijke vraag #7

Haha :biggrin: leuk verwoord

1 like

Ik heb gestemd geen van deze omdat ik ze alle tien niet ken haha, ik ben te skeer voor dit soort parfum haha. Ken sommige wel van naam hoor maar daar blijft het bij.

4 likes

Ik vind eau tendre heel lekker maar die blijft amper hangen bij mij. Lady million draag ik heel vaak, dus daar maar op gestemd van de 2.

Omg ondanks dat je altijd hoort dat je toch nooit de enige bent die iets heeft, dacht ik altijd dat dit iets kuts was waar niemand ooit last van had of een verklaring voor had haha. Zo blij om te zien dat dit dus vaak voorkomt!!

1 like

Ja, maar ik weet bij mij de oorzaak wel. Ik ga nog weleens met oordopjes slapen (ik luister dan naar boeken), dan zit dat oordopje raar in mijn oor/heb ik er raar op gelegen. Ik word ook nog weleens verstrikt wakker, ook niet handig.

1 like

Ja wow dit, ik haaaat het als ik face to face lig en iemand adem in mn gezicht krijg of goed hoor, ook die van mijn vriend. Ik lig dan dus ook aan één kant steeds, elke keer pijn aan mn oor.

5 likes

IWelke sieraden hou je om/in met slapen?

• Oorbellen
  • Ringen
  • Armbanden
  • Horloge
  • Ketting
  • Alles moet af

0 stemmers

Als een fitbit valt onder horloge dan hou ik die ook aan 's nachts

11 likes

heb geen oorbellen dus kan ze niet uitdoen maar de rest blijft om. heb ook nog een enkelbandje die ik altijd draag. ketting gaat voor het douchen af want dat vind ik irritant met afdrogen maar daarna gelijk weer om!

1 like

Sinds een jaar draag ik schaamteloos Chanel Coco Mademoiselle. Had er een testertje van, in de week dat ik die op had kreeg ik 3 keer een compliment en dat beviel me wel.

Daarvoor Twilly d’Hermes en ik heb er nog steeds eentje staan maar ik vind hem eigenlijk net te zoet voor mezelf. Te jong en kinderlijk of zo. Ik hou van de Hermes parfums en bewaar m’n Jardin sur le Nil echt voor special occasions in de zomer. En die Twilly was me iets te alledaags geworden.
In de winter heb ik vaak Dsquared She Wood op, geen superspannend parfum maar ik vind hem na al die jaren nog steeds heerlijk! De mannen Wood is een van m’n lievelingsgeuren bij mannen.

Elke keer als ik het over She Wood heb moet ik nog steeds gniffelen omdat ik direct aan een lady boner denk.

4 likes

Ik draag zelden sieraden, maar alles moet af. :rage::rage: Neus- en tepelpiercings zou ik ook het liefst uitdoen als ze niet dicht zouden groeien.

1 like

Kook jij je pasta al dente?

• Ja
  • Nee (why???)

0 stemmers

Ik vind het geen fijne structuur. Houd wel van dat zachte. Hap, slik, weg. Gaat lekker samen met al het kaas.

4 likes

Ik besef ineens dat ik voornamelijk actief meepost op het forum wanneer ik pms heb of ongesteld ben. Normaliter heb ik genoeg aan meelezen, maar op deze momenten heb ik blijkbaar extra veel zin om dingen op het forum te delen en mee te doen.

Is jullie gedrag op het forum ook afhankelijk van aanwijsbare omstandigheden?

• Ja, ik post meer als ik lekker in mijn vel zit.
  • Ja, ik post meer als ik me rot voel.
  • Ja, ik post meer als ik in bepaalde fases van mijn cyclus zit.
  • Ja, ik post meer wanneer ik het druk heb.
  • Ja, ik post meer wanneer ik niks te doen heb.
  • Ja, andere factoren spelen mee in mijn postgedrag.
  • Nee.
  • Nora, wat lul je?

0 stemmers

ja dit!! ik blijf bepaalde producten met fijne associaties dan ook gewoon kopen, zoals bijv douchegel die me doet denken aan een fijne wintersportvakantie. die gebruik dan alleen in de winter want error in m’n hoofd als ik die in de zomer gebruik. net vorige week weer een lush scrub gekocht die me doet denken aan de zomer :joy:

had het vanavond nog met iets anders. haalde een pak enkelsokken van de primark uit de verpakking en die geur deed me zo erg denken aan de geur van stuiterballen die we vroeger op zomervakantie uit zo’n automaat mochten halen. kreeg weer allerlei fijne herinneringen :heart:

4 likes

Ik heb op als ik het druk heb en als ik niks te doen heb gestemd. Als ik niks te doen heb spreekt wel voor zich, maar ik gebruik het forum namelijk ook heul erg als een vorm van uitstelgedrag als ik het druk (zou moeten) heb(ben).

4 likes

Oké nu eens proberen een pol te maken die wel werkt…

Hebben jullie een activity tracker?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, welke?

• Fitbit charge 3
  • Fitbit Inspire HR
  • Apple watch
  • Samsung watch
  • Anders…

0 stemmers

Ik heb dit heel vaak als ik sochtends wakker word! Dit zeg ik weleens tegen mn vriend en hij vindt het heel raar, dus dacht dat het bij niemand zo was. Ik heb het ook vooral vaak als ik hen gedronken de dag ervoor of heel erg moe bem, blijkbaar voel ik de pijn dan niet snachts en draai ik niet.

1 like

Klopt haha, want ik heb de fitbit Versa

1 like

Haha wat grappig, ik heb dit ook. Ik wil even liever digitaal contact dan echt contact. Oer het algemeen genomen dan. Het is niet zo dat ik mezelf in huis opsluit en alleen maar wil forummen ofzo

1 like