Stel je persoonlijke vraag #7

Lijkt wel een buttplug ofzo

8 likes

Haha ja ik vind ze niet allemaal lekker hoor. Maar heb verschillende gehad en vind er twee sowieso nog steeds heel lekker, heb recentelijk nog eentje opgemaakt. Heb verder al jaren twee parfums, maar mocht ik één van m’n tienerparfums cadeau krijgen zou ik ze zo weer dragen.
Ik vind die Tommy Hilfiger Girl en Christina Aguilera wel vreselijk. Maar vroeger al. Vroeger had ik ook Acqua di Gioia van Armani, ook heeel lekker, maar weet niet of dat onder tienergeuren valt.

Ik denk dat de heel veel mensen vooral overenthousiast zijn met de hoeveelheid die ze sprayen. Het helpt ook niet dat ik vrij gevoelig ben voor geuren en heel veel oppik maar ik vind niet dat je iemand moet kunnen ruiken in wat voor vorm dan ook als diegene de ruimte inloopt.

Daarnaast denk ik ook dat mensen teveel krijgen ingeprent dat je nooit ergens naar mag ruiken. Je hebt ook een eigen lichaamsgeur en zolang je frisse kleding draag en je voldoende wast zullen de meeste mensen echt geen nare geur meedragen.

10 likes

Welke is dit?

3 likes

Merken jullie je eisprong?

• Ja altijd
  • Ja, soms
  • Nee nooit
  • Ik heb nooit een eisprong
  • Ik ben op dit moment zwanger

0 stemmers

Heb je hier veel last van?

• Ja enorm
  • Ja een beetje
  • Ja, maar niet elke maand
  • Nee, nooit
  • Nee, want ik merk het niet
  • Nee, want ik ben nog steeds zwanger sinds de poll hierboven

0 stemmers

Als je de rest van je carrière op je huidige werkplek moet werken, zou je dat prima vinden?

• Ja! Ik zou plezier in mijn werk blijven hebben
  • Redelijk
  • Nee, dan zou ik doodongelukkig op mijn werk zitten
  • Neutraal, het maakt me niks uit waar ik werk en voor hoelang
  • Ik werk nu niet

0 stemmers

Ben je op dit moment gelukkig?

• Ja
  • Nee
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Ik heb echt geen idee

0 stemmers

Niet alleen zwangeren ovuleren niet!

Klopt, maar er staat ook de optie " ik heb geen eisprong"
Of dekt dat niet de lading?

1 like

O oeps, ik had alleen de opties in de tweede poll gelezen waar het niet staat, sorry! @HvO

2 likes

Als ik niet aan de pil ben voel ik het, doet echt pijn een halve a hele dag. Met de pil nergens last van. Pil is leven.

2 likes

Dit is een vraag waar ik best regelmatig over nadenk. Ik ben nu een soort van verplicht, aangezien werk mijn opleiding betaalt, maar ik ben ook best ontevreden met mijn werkgever. Mijn collega’s vind ik juist weer wel heel tof, dus het voelt allemaal heel dubbel.

Maar ik zou nooit tot m’n 72e de agenda die ik nu heb willen hebben.

1 like

Ja dit is nieuws toch? Gefeliciteerd! :heart_eyes_cat:

1 like

Ik wil wel binnen mn huidige bedrijf blijven, maar niet op mn huidige vaste functie. Zit op dit moment tijdelijk op een andere afdeling en hier zou ik wel heel lang vast willen werken

Bedrijf prima, functie no. Merk nu na bijna 5 maanden dat ik meer intellectuele uitdaging wil, is wel mogelijkheid toe als het goed is. Nog even afwachten of het doorgroei tempo niet te langzaam gaat

Naar aanleiding van een gesprek met mijn man; volgens hem kan iedereen met beide ogen knipogen behalve ik. Ik kan dus wel met rechts knipogen, maar als ik het links probeer gaan beide ogen dicht. :wink:

• Ik kan knipogen met links
  • Ik kan knipogen met rechts
  • Ik kan knipogen met beide ogen
  • Ik kan niet knipogen

0 stemmers

FickleHotDiplodocus-size_restricted

27 likes

Ik kan mijn ogen wel los van elkaar dichtknijpen, maar echt knipogen is het niet te noemen, mijn hele gezicht doet mee dan.

35 likes

Oh die wil ik ook nog zien, is het dus de moeite?

Een tweeling zijn leek me als kind heel leuk maar nu niet meer

1 like