Stel je persoonlijke vraag #7

@hvo aanrader!!

1 like

Ik kan met beide ogen knipogen, maar met rechts ziet het er wel een stuk spastischer uit.

2 likes

Dubbel taart! Gefeliciteerd! :tada:

1 like

Ik vond het als kind vet stom om tweeling te zijn (was zo jaloers op vriendinnetjes die alle aandacht voor zichzelf kregen op hun verjaardag!!), maar ik vind het nu (ben 27) juist echt superleuk. Zij is mn beste vriendin, die mij altijd direct begrijpt en aan wie ik echt álles kan vertellen en vice versa :heart:. Ik denk juist omdat je alles op hetzelfde moment hebt meegemaakt vroeger.

Sorry dit is ineens een eerbetoon aan mijn zus geworden haha, maar wat ik dus wilde zeggen: vanuit mijn ervaring is het juist als kind zijnde minder leuk dan als volwassene :stuck_out_tongue_winking_eye:

48 likes

Ik ook. Puistjes, moodswings, buikpijn, het hele pretpakket. Is een stuk erger dan als ik ongesteld moet worden.

Thanks!

Woaaah gefeliciteerd!! Wat leuk :heart:

1 like

Ik ben de jongste en woonde een paar jaar alleen bij mijn ouders toen de rest al uit huis was, toen wilde ik wel heel graag tweeling zijn dan was je altijd nog samen. Nu lijkt het me niet per se leuk meer

1 like

Eerlijk, hoe spreek jij deze naam uit?

• Tjerrie Baudèt
  • Tjerrie Baudèh
  • Tjerrie Baudeeee

0 stemmers

Hahaha! Ik durf zijn naam ook nooit te zeggen

1 like

Geen voornaam en Bouwdet. Gewoon omdat het kan.

6 likes

Ja, love alle drama

1 like

NEE. Mijn bidet is 1 van mn favoriete bezittingen, dat gaan we niet bezoedelen door associatie met dat onbenul.

21 likes

Ja, ik ga kijken. Niet omdat het belangrijk is, maar omdat ik gewoon de sadistische behoefte heb om te cringen. Ik hoop stiekem dat Thierry zowel letterlijk als figuurlijk op zijn bek gaat.

17 likes

Mijn vader, oma en schoonzusjes zijn tweeling. Ik was daardoor heel bang om een tweeling te krijgen. Waarschijnlijk bij de eerste ook zwanger geweest van 2 maar er 1 verloren. Ben heeeeeel blij dat ik er beide keren maar 1 hoefde te verzorgen, mijn hemel😂 Lijkt me zo druk

6 likes

Aanvulling:

• Je tong opvouwen
  • Haken
  • Jezelf meer dan 10x opdrukken
  • Kaartlezen
  • Een salto maken
  • Html lezen

0 stemmers

Oh ja kut. Maar als ik dat nu nog doe is alles weg zeker? :laughing:

1 like

Ja wel echt huilen dat de NPO dit faciliteert :tired_face:.

1 like

Funfact: Ik bij die oudste ooit in de klas gezeten en wist dat zij destijds out de oudste was van kids songfestival trio en daardoor dus niet 1 van een meerling (de naam komt ff niet boven) :sweat_smile:

@Axolotl salto op een trampoline, vanaf een springplank, iets verends. Niet zo vanaf de grond in ieder geval.

4 likes

Heb jij het dansje onthouden van de,

• Macarena
  • Stop van de Spice Girls
  • Las Ketchup - The Ketchup Song (Asereje)
  • Moonwalk zoals Michael
  • Een k3 liedje

0 stemmers