Stel je persoonlijke vraag #7

@Noor @KipTokTok
Erfenis, en ong 5 jaar geleden gekocht toen de prijzen nog heel gunstig waren.

6 likes

Dankzij die kut Nick Carter krijg ik het nog steeds warm van mannen met dat geblondeerde haar in zo’n kuif-lok…

13 likes

:sneezing_face:

7 likes

Heb jij een schoonmaakster thuis?

• Ja
  • Nee
  • Gehad maar nu niet meer

0 stemmers

Één K3-liedje? Dat kan niet. Als je er eenmaal eentje kent, raak je verslaafd en ken je binnen no time alle choreo’s en teksten uit je hoofd.

(Moet wel zeggen dat deze waanzin bij mij op volwassen leeftijd pas begonnen is)

7 likes

Echt cringe bij dit debat bij Pauw…

Ben jij team

• Thierry
  • Mark
  • Ik kijk niet en het boeit me ook niet
  • Ik ben Zwitserland

0 stemmers

1 like

Neeeeee niet dat!!!

Dit:
BlwKBJACQAA2cCl

V1

17 likes

Ik heb er wel 1 op mn normale wc, dus niet zo’n los ding zoals in Italië of zo.

Vanaf volgende maand een huishoudhulp :smile:

1 like

Mijn vriend en zn broer zijn tweeling en dan heeft ie ook nog 2 tweelingzusjes. Ben bang dat het in de familie zit. :tired_face:

3 likes

Waar is de optie: Geen één.

Ik heb ja gestemd, maar het is een man!

1 like

Idem!

Nja meer voor Mark dan voor Thierry, maar betekent niet dat ik achter Rutte sta. Zwitserland dan denk ik

2 likes

Troost, verhoogde kans op twee-eiige tweelingen gaat via de maternale kant. Dus jij erft het van jouw vader of moeder.

Als je eventueel dochters zou krijgen hebben zij mogelijk via je vriend een verhoogde kans op tweelingen.

Voor een-eiige tweelingen bestaat geen familiair verhoogd risico.

10 likes

Ik kom dus net van het concert en echt alle vrouwen gaan nog steeds gillen als die zelfgeilende Nick kwam blegh.

Oh en Brian is een mini mens

5 likes

Ja omg Brian is echt 1 meter he. AJ in zn houthakkersblouse echt omggggg. :drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar volgens mij heeft die linkse vanaf haar geboorte al gezondheidsproblemen. Geloof dat ze oa maar 1 long heeft.

Ik voel een generatiekloof :disappointed_relieved:

1 like

Zoveel op huh :((((

1 like