Stel je persoonlijke vraag #7

Ja, was ook mijn all time favourite! Zo jammer dat ie al lang niet meer te koop is. Ik vond de bodylotion ook altijd zo lekker.

Als het iemand is bij wie ik me echt op mijn gemak voel valt het mee, maar ik voel me vaak bezwaard als we bij mij thuis afspreken. Dan voel ik me er verantwoordelijk voor of diegene het wel leuk heeft en ben ik bang dat die ander het misschien maar een saaie en stomme boel vindt en mij dat dan verwijt.

Ik weet dat dit echt een vreemde gedachtegang is.

21 likes

Ik vind mezelf een betere gastvrouw dan de meeste mensen. :woman_shrugging:

20 likes

Sowieso bij andere mensen. Dan hoef ik niet op te ruimen en me druk te maken of het wel leuk is. Het grootste voordeel vind ik dat ik zelf kan bepalen wanneer ik naar huis ga, want als ik zelf bezoek heb vind ik het altijd lastig om aan te geven dat ik wil dat ze weggaan en op een gegeven moment ben ik er gewoon klaar mee haha.

19 likes

Het ligt er heel erg aan met wie ik afspreek. Goede vrienden komen meestal naar mij, mensen die ik wat minder zie ga ik liever heen zodat ik kan gaan wanneer ik wil.

Precies dit!

Wat vinden we van de buiktasjes trend?

• Spuuglelijk
  • Kan er mee door
  • Leuk
  • Luv it

0 stemmers

Ik zie ze overigens vooral bij mannen en ik vind het er zo armzalig en onfatsoenlijk uit zien.

1 like

Hoe moet ik anders m’n spul in de zomer meenemen? :thinking:

3 likes

In een fatsoenlijke tas

37 likes

Komt maar met suggesties! :+1:

Haha dat kan in iedere andere soort tas toch ook? Het enige verschil is toch de plek waarop je de tas draagt, of mis ik nu iets essentieels haha.

5 likes

Ik heb er een voor festivals/feestjes (zou er nooit mee op straat lopen), echt ideaal omdat ik anders vanalles in m’n broekzakken prop wat er dan 9 v/d 10 keer weer uit flikkert. Die zoals op de foto vind ik wel lelijk, het hangt er net maar vanaf welke kleur en het model :yum:

2 likes

Nou ik draag dit soort tassen toch meestal om snel je sleutels kwijt te kunnen. Dan loop ik niet met m’n rugzak. Misschien ken ik de tassenetiquette niet

Oh ja dan zou ik ook niet met een rugzak lopen hoor! Ik heb hier van die kleine crossbody tasjes voor, beetje hetzelfde idee dus!

1 like

Throwback naar mijn middelbare schooltijd :joy:.

Ik heb zelf ook een riemtasje, een hele tijd terug gekocht bij de zara (van leer) en die zit dus vast aan de riem (kan dus ook om de middel). Ik draag die ook alleen tijdens reizen of festivals. Maar ik vind dit op de foto en soortgelijke tassen wel een totally new level. Zo hoog over de schouder gedragen en groot die logo’s erop. Echt vreselijk.

1 like

Op deze manier gedragen echt super stom. Maar net zoals @Crystalfire heb ik er wel twee voor op festivals! Enige soort tas waarmee ik goed kan dansen en springen zonder dat het in de weg zit.

3 likes

En als je een beetje boezem (wat een kutwoord) hebt ziet het er waarschijnlijk gewoon echt lachwekkend uit.

2 likes

Mwa ik vind het dan niet gekker er uit zijn dan bij mensen zonder boezem hahaha. Love fanny packs, maar ze horen wel gewoon om je middel/heupen.