Welke kleur draag jij vaker: donkerblauw of donkerrood?
- donkerblauw
- Donkerrood
- Ik draag beide kleuren nooit.
0 stemmers
Welke kleur draag jij vaker: donkerblauw of donkerrood?
0 stemmers
Waar ga jij je vakantiegeld voor gebruiken?
0 stemmers
Donkerblauw uniform op werk haha! Niet omdat ik het zelf nou zo’n leuke kleur vind
Dit is een selectie van de vieste/goorste plaatsen van heel Nederland. Welke vind jij het ergst (kies er max 3)?
0 stemmers
Geen poll, maar weet even geen goede plek om dit te vragen:
Ik heb over 2 weken een Egyptische bruiloft van 1 van m’n voorwerkers (ik ben de leidinggevende van zijn leidinggevende - daar ga ik samen mee -, maar was ook anderhalf jaar zijn direct leidinggevende). En ik ben dus super Hollands en überhaupt niet vaak op bruiloften geweest en nu weet ik totaaaal niet wat ik kan verwachten en wat er van mij verwacht wordt.
Kan iemand me helpen toevallig? Mag ook in pb.
Aaaah dit ga ik deze zomer proberen, bedankt voor de tip! Ik woon ook drie hoog onder een plat dak, maar alle beetjes helpen. Ga elke zomer weer dood van de hitte, niet normaal. Vooral afgelopen zomer…
Aan de belastingdienst, een nieuwe wasmachine (die ging op de dag dat ik vakantiegeld kreeg kapot) en wat nu nog over is naar de spaarrekening
Weet niet of hij zo zou zeggen of het gebruikelijk is dat je 50-100 euro meeneemt in een envelop zoals we dat in Nederland doen. Kan me voorstellen dat ik dat zelf niet direct zo zou zeggen.
Afhankelijk van hoe dichtbij iemand staat (en wat ik van eerdere polls op dit forum zie) is dat geen heel vreemd en nog net eens het hoogste bedrag dat ik voorbij heb zien komen.
Wow, bizarre zin, je snapt me.
Pff bruiloften, 100 euro in de envelop, dan heb je vaak ook nog een vrijgezellendag waar je weer een smak geld voor moet neerleggen (volgens mij heb ik 2 keer 100 euro betaald). Dan nog weer een jurk en evt. nieuwe schoenen en clutch. Dan ben je honderden euro verder voor een feest waar jij niet om hebt gevraagd. Heb het zelfs wel eens egoïstisch gevonden.
Mij mogen ze overslaan met dat soort uitnodigingen…
Mij ook maarja zoals een vriendin van mij waar ik al jaren vanaf de basisschool mee bevriend ben, dan ga ik niet zeggen. Ja ik vind het jammer geld ik kom niet :’). Achteraf vind ik het dan vaak wel leuk maar dat hele gedoe van tevoren. Of nog erger dat je een speech of een leuk stukje moet voordragen.
Echt he! En dan durft een vriendin nog wel te grappen: ik zorg wel voor een echt leuk stukje.
Dan ben je niet mijn échte vriendin hoor byeeee
Al helemaal die mega afgezaagde ABC’s. “De A is van”. Ik hoop dat mensen dat tegenwoordig niet meer doen.
Wij hebben een keer een quiz gemaakt en een keer een korte film. Dat werd wel goed ontvangen. Maar op 1 van die bruiloften ging een vriend van de bruidegom speechen en het was zo KUT.
@kali ja dat kan maar wij hebben met de groep een vast bedrag voor de vrienden afgesproken en geven het geld ook samen. Dan is het niet gepast om als enige niet dat bedrag wil geven. Tenzij je het misschien echt niet kwijt kan. Hopelijk gaat niemand meer trouwen. Als in een grote dure bruiloft a la 25.000 Euro.
Ik probeer er max 1 te drinken, meteen als ik s ochtends op kantoor kom. Soms neem ik er om 10 uur nog eentje, maar na de lunch sowieso niet meer want dan slaap ik heel onrustig. #callmeovergevoelig
Op werk meer koffie dan thuis. Thuis alleen bij het ontbijt.
Ik overweeg x maanden vrij te nemen. De volgende opties heb ik bedacht.
Zal ik:
0 stemmers
Voor de mensen met Instagram: gebruiken jullie een Instagram filter om jullie foto’s te “bewerken”?
0 stemmers
Wat vind je het meest vieze bij een banaan?
0 stemmers
Eet je, ondanks bovenstaande dingen, toch bananen?
0 stemmers
Ik eet ze alleen als ze geen bruine plekken hebben, anders snij ik de bruine plekken eraf als het er maar een paar zijn.