Stel je persoonlijke vraag #7

image
Deze variant van deze:


Hij is er nu niet meer, maar vond die hot echt lekker weet nog helemaal hoe die rook.

22 likes

Christina Aguilera en Tommy Girl waren hier heeeeel populair.

En Burberry Brit is nu steeds mijn dagelijkse geurtje :flushed: Had ik niet als tiener.

3 likes

1344
Deze van Esprit! Vorig jaar nog een keer gekocht en vond hem nog steeds lekker :flushed:
905defda34d653388700ad15e7c8123c
5863
En deze dan erbij

16 likes

Tommy Girl had ik inderdaad ook altijd!

2 likes

Ik had deze en kreeg er altijd complimentjes over, vind hem nog steeds lekker ruiken!

1 like

Ik was mega Beyoncé fan. En had mn ouders ook echt zo ver dat ik deze veel te dure parfums (voor mn leeftijd, denk echt halverwege/eind basisschool) kreeg
afbeelding

afbeelding

5 likes

Deze vroeger ook wel

45 likes

Deze parfum van Oilily is echt mijn eerste parfum ooit, denk dat ik 12 ofzo was toen ik die heb gekregen. Daarna nog een aantal van onder andere Naomi Campbell en Bruno Banani toen ik nog redelijk jong was. Op mijn 17e heb ik een jaar bij de ici gewerkt dus toen kreeg ik best veel gratis testers. Volgens mij heb ik al zeker 5 jaar geen parfum meer gekocht en het is nog steeds niet op (ben nu 25)

30 likes

Ik heb vroeger zoooo lang naar een mannengeur van abercrombie & fitch geroken. Je rook het ook enorm van een afstand, maar mensen vonden het wel vaak lekker haha
Het is de geur waardoor je ook de winkels op 100m afstand ruikt

4 likes

35 likes

Deze vond ik ook fantastisch:

Vooral om het flacon, en het rook best prima haha.

15 likes

Dit was m’n eerste geurtje. Ik denk dat ik hem nog steeds wel lekker vind.

27 likes

Puma Flowing. :heart: Ik baal nog steeds dat die niet meer te koop is. Hier heb ik meerdere flesjes van leeggemaakt. Omg ik mis dit geurtje zo, als iemand 1 weet die er heel veel op lijkt dan hoor ik het graag.

13 likes

Ik begon als tiener met oilily maar rond mijn vijftiende wilde ik alleen nog maar chanel, allure geloof ik en later chance. Maar nu weiger ik nog zulke dure luchtjes te kopen nadat ik een aflevering van de rekenkamer zag waarin ze erachter kwamen dat het flesje meestal maar 3 euro max waard was en het parfum zelf nog geen euro. Sindsdien kan ik die luchtjes echt niet meer zo serieus nemen dat ik er zestig euro voor neer zou tellen :’) Nu draag ik eigenlijk alleen maar bodymist van &other stories

1 like

MISSDIOR_2019_03_VuesAlt_Y0412030_F041203009_E05_GHC

Was wel mijn enige dure parfum vroeger. Vind het nu echt niet meer lekker

9 likes

Deze had ik ook. Met bijpassende deo. Daarna heb ik ook nog een soort van pinup versie ervan gehad. Was helemaal de bom als je die deo tevoorschijn haalde uit je rugzak😅

1 like

Ik ga ook nog weleens naar een winkel waar ik geurkaarsen koop om mijn lege flesjes bij te vullen. Ruikt dan precies hetzelfde, maar dan veel goedkoper en blijft net zo goed hangen.

1 like

Ja exact dit. Ik koop weleens de la vie est Belle dupe van de Kruidvat. Lijkt er echt enorm op en altijd als ik hem draag krijg ik zoveel complimentjes.
Flesje kost maar €8,50 voor 50ml.

Bij ons was Lacoste a touch of pink heel popi hahahaha die had ik ook toen ik 14 was. Daarna wel beter geworden, nooit echt van die typische geuren gehouden van vroegah. Escada :upside_down_face: moet nog bijna kotsen als ik er aan denk

3 likes

Dit is echt mijn signature geur