Stel je persoonlijke vraag #7

Is heel wisselend bij mij. Als ik moet werken 20-30 minuten, als ik vrij ben soms wel een uur maar soms ga ik er dan ook meteen uit.

1 like

Wat zouden die medewerkers zich hebben geërgerd :’). Die weten natuurlijk ook wel dat de kans nihil is dat een 14 jarige groep meisjes geen parfums van 100 euro gaan aanschaffen.

1 like

Haha ik lig er nu ook al 2 uur :sweat_smile:

1 like

Ja vreselijk, ik zou die kinderen ook vol afschuw aankijken😂

1 like

Het enige parfum dat ik ooit gedragen heb is the beat van burberry. Kreeg ik cadeau van m’n vriend/man toen ik 18 werd. Toen het flesje op was ook nooit meer nieuw parfum gekocht. :see_no_evil: Krijg er ook altijd vlekken van in m’n hals, dus dan ruik ik liever naar mezelf haha

1 like

Bij mij had echt iedereen (inclusief ik) DKNY Be delicious. Een vriend van me wordt nog steeds opgewonden van dat geurtje omdat z’n crush deze droeg.

Heb jij Be delicious gehad en gedragen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Sorry opnieuw had stemmen niet op openbaar staan.

Ja en niet eens toen ik heel jong was, rond 22. Heel fris. Ben benieuwd wat ik nu van die geur vind want frisse geuren heb ik niet meer.

1 like

Jaaaa! De groene, roze, gouden en ik heb nog een blauwe versie hier liggen! :smiling_face_with_three_hearts:

Ik deed die kado aan mijn oma toen ze 87 werd en ze heeft hem jarenlang gedragen, waardoor ik altijd een error kreeg wanneer ik hem op tienermeisjes rook, haha!

Toen ik 12 was begon mijn liefde voor parfum met deze mierzoete trinity:

Toen ik 16 was had ik mijn kleine collectie met Armani Diamonds, Burberry Brit EDT, Gucci by Gucci, Aquolina Pink Sugar, Hermès Eau des Merveilles, Kenzo Amour, Viktor & Rolf Flowerbomb, D&G Light Blue… :smiling_face_with_three_hearts: Echt mijn liefde, die parfums. Ik kan me nog zo goed het fijne gevoel herinneren dat ik kreeg als ik geld bij elkaar had gespaard voor mijn nieuwe parfumliefde en ik die bij de ouderwetse parfumerie in het dorp ging halen, ahhh!!!

Tegenwoordig raak ik binnen drie seconden overweldigd en vind ik bijna alleen herinneringparfums lekker. :frowning_face:

4 likes

Ik vind zonder uitzondering iedereen met parfum op stinken.

5 likes

image
Deze variant van deze:


Hij is er nu niet meer, maar vond die hot echt lekker weet nog helemaal hoe die rook.

22 likes

Christina Aguilera en Tommy Girl waren hier heeeeel populair.

En Burberry Brit is nu steeds mijn dagelijkse geurtje :flushed: Had ik niet als tiener.

3 likes

1344
Deze van Esprit! Vorig jaar nog een keer gekocht en vond hem nog steeds lekker :flushed:
905defda34d653388700ad15e7c8123c
5863
En deze dan erbij

16 likes

Tommy Girl had ik inderdaad ook altijd!

2 likes

Ik had deze en kreeg er altijd complimentjes over, vind hem nog steeds lekker ruiken!

1 like

Ik was mega Beyoncé fan. En had mn ouders ook echt zo ver dat ik deze veel te dure parfums (voor mn leeftijd, denk echt halverwege/eind basisschool) kreeg
afbeelding

afbeelding

5 likes

Deze vroeger ook wel

45 likes

Deze parfum van Oilily is echt mijn eerste parfum ooit, denk dat ik 12 ofzo was toen ik die heb gekregen. Daarna nog een aantal van onder andere Naomi Campbell en Bruno Banani toen ik nog redelijk jong was. Op mijn 17e heb ik een jaar bij de ici gewerkt dus toen kreeg ik best veel gratis testers. Volgens mij heb ik al zeker 5 jaar geen parfum meer gekocht en het is nog steeds niet op (ben nu 25)

30 likes

Ik heb vroeger zoooo lang naar een mannengeur van abercrombie & fitch geroken. Je rook het ook enorm van een afstand, maar mensen vonden het wel vaak lekker haha
Het is de geur waardoor je ook de winkels op 100m afstand ruikt

4 likes

35 likes