Stel je persoonlijke vraag #7

Haha ik vind dat echt zo bizar he. Mijn tante is ook waterman en getrouwd met een leeuw. Heb echt een haat-liefde verhouding met dat sterrenbeeld.

Ascendant berekenen van anderen doe ik ook wel eens ja, haha. En maan ook :redface: Mijn maan is trouwens leeuw, dus misschien dat het daarom telkens weer kapot gaat… :thinking:

Ja zoiets, maar dat heb je dus niet echt in handen. Ik had ook al een moeder van een kind van 5 kunnen zijn en moet er echt niet aan denken gewoon.:persevere: Weet uberhaupt niet meer zo goed of ik moeder wil worden ja of nee. Door dit forum sta ik er wel meer bij stil. Ik vind namelijk dat mensen te makkelijk over het nemen van een kind denken. Althans die indruk krijg ik vaak.

2 likes

Ik weet niet echt wat mensen als ‘laat’ zien, maar zeker wel liever eind 20. Ik ben nu 19 en studeer volgend jaar af maar zie mezelf nog niet echt met kinderen binnen nu en een paar jaar :see_no_evil:

1 like

Vroeger zei ik altijd dat ik vroeg moeder wilde worden, rond de leeftijd die ik nu heb. Ik studeer nog, heb nog geen vaste baan en geen partner dus ik begin voorlopig nog niet aan kinderen, maar vind het zo gek om te bedenken dat ik eigenlijk nu al wel moeder wilde zijn :see_no_evil:

5 likes

Haha ik wilde dat ook zeggen. Vroeg is geen optie meer hier. Ik vind <30 vroeg, >30 later.

1 like

Ik was echt lang op een leeftijd van ‘over een jaar of 10 wil ik misschien wel settelen’ (tussen mijn 18-22) Ik vind het zó’n gek idee dat dat moment ongeveer nu is en dat ik nu niet meer echt kan denken van ‘Oh ik heb nog 10 jaar’.
Tijd gaat zo snel!

3 likes

Thuis uit een mok en op het werk uit een glas😬

6 likes

Thuis en bij m’n vriend uit een mok, bij mijn schoonouders uit een glas.

Op het werk uit een mok en anders uit een glas.

Zelf kun je ook niet altijd kiezen Troy!

26 likes

Ik ben verbaasd over de uitslag dat veel mensen thee uit een mok drinken. Waar ik ook ben ik krijg het altijd in een glas en thuis doe ik dat ook. Bij m’n ouders kreeg ik vroeger ook zuivel in een glas. Volgens mij vonden vriendinnen dat maar raar. Maar dat lijkt me ook niet zo gebruikelijk achteraf gezien.

Uit een kopje. Zoiets:

Samenvatting

jpeg

5 likes

Maar een glas wordt toch veel te warm? Dan is een mok met oor veel handiger.

Ik ken niet anders? En zo kun je toch helemaal niet zien hoe lang het moet trekken? Dit is m’n theeglas op dit moment

3 likes

Ik drink ook gewoon melk uit een glas! en thee drink ik uit een theeglas.

Ooh, maar dat noem ik geen glas. Of ja, dat is een aparte categorie, haha. Bij een glas denk ik aan iets zonder oor :innocent:.

Ik zet mijn thee in een glazen kan en schenk daarna over in een tas, dus zo zie ik hoe lang hij moet trekken.

1 like

Maar het is gewoon van glas dusja haha. En wat bedoel je met tas? Ik heb maar 1 keer een high tea gehad maar kan me niet goed herinneren waar het in geschonken werd. Volgens mij van die mini kopjes. En als je ergens anders in de horeca thee besteld krijg je het voor zover ik weet ook gewoon in glas.

1 like

Ik vind thee uit een mok juist smoezelig :’) een mok sowieso. Ik heb ook geen mokken.

10 likes

Staat gevaarlijk dicht bij de afgrond.

6 likes

3 likes