Doet me denken aan een vriend die zn verjaardag vierde en ons ook uitnodigde voor het eten. Toen gingen we pizza’s halen en rekende hij alleen zijn eigen pizza af. We stonden echt te kijken van uhhh ok
Nice! De korting had ik inderdaad gezien, daarom wil ik er nu ook eindelijk eentje kopen!
Ik vind zelf sterke drank meenemen wel normaal maar iets voor op de bbq vind ik een beetje gek, tenzij je een heel speciaal dieet volgt. Maar hamburgers, speklappen en stokbrood kost geen drol? Leuke salade erbij en dan heb je echt wel voor 5 euro pp een bbq hoor.
Ik vind dit echt gierig. De jarige hoeft niet zijn verjaardag te vieren als hij/zij geen geld ervoor heeft. Zou dan denk ik ook niet gaan
Wat betekent dit?
Dat het wel altijd op de grens zit tussen ok en ongemakkelijk.
Vind ik ook. Je hoeft geen bbq of zwembad vol champagne te regelen.
Haha zo herkenbaar. Jaren geleden deelden we nooit iets, maar sinds een aantal jaren wel. Het blijft altijd een beetje ongemakkelijk (“en hoe was het :p”) en “ok misschien is dit tmi en raar dat ik jou dit vertel maar insert verhaal :p”
Heb een kater.
Like niet voor de kater maar omdat er kat in zit
Ga je een van deze dingen doen vandaag?
- Wandelen
- Nagels lakken
- Seks hebben
- Daten
- Koken
- Eten bestellen
- Uitgebreid ontbijten
- Paaldansen
- Bellen
- Naar het buitenland
- Naar de kerk/moskee/tempel/synagoge etc
- Naar familie
- Naar een feest
- Douchen
- Vakantie boeken
- Ruzie maken
- Winkelen
- Werken
- Aan school werken
0 stemmers
En sporten (tennis)
ik ga niet naar het buitenland maar ik ben er al, telt dat ook?
Hoe voel jij je vandaag?
- Blij
- Boos
- Verdrietig
- Bang
- Gefrustreerd
- Opgefokt
- Opgewonden
- Onzeker
- Moe
- Enthousiast
- Ellendig
- Furieus
- Ziek
- Teleurgesteld
- Teneergeslagen
- Neutraal
- Verdoofd
- Verliefd
0 stemmers
Wat is op jou van toepassing?
- Ik heb geen relatie
- Ik eet vlees en mijn partner ook
- Ik eet vlees en mijn partner is vegetariër
- Ik eet vlees en mijn partner is veganist
- Ik ben vegetariër en mijn partner eet vlees
- Ik ben vegetariër en mijn partner ook
- Ik ben vegetariër en mijn partner is veganist
- Ik ben veganist en mijn partner eet vlees
- Ik ben veganist en mijn partner is vegetariër
- Ik ben veganist en mijn partner ook
0 stemmers
Als er in bovenstaande poll een verschil is tussen jou en je partner, dan:
- Ben ik hier tevreden mee
- Zou ik het liever anders zien
0 stemmers
Ik vind deze lekker, alleen ik eet ze nooit meer.
Ohhh misschien zou je er een groen dak van kunnen maken? Planten isoleren volgens mij goed tegen kou en warmte
Ik heb geen idee wat kimchi is, maar als het zuur is lust ik het vast wel.
Ik had dat ook en als je nog geen vergaande isolatiemaatregelen kunt nemen en je ook veel zon vangt via je ramen: bij mij hielp het redelijk om reddingsdekens voor het raam te plakken om de hitte buiten te houden (volgens mij de zilveren kant naar buiten, maar weet niet zeker meer). Was nog steeds bloedheet en de warmte via het platte dak houd je ermee niet buiten, maar het scheelde wel een paar graden.
Jeetje wat erg zeg. Doet me denken aan die keer dat een vriend van mij ging samenwonen en iedereen zijn eigen drinken moest meenemen op hun HOUSEWARMING. Ik vond dat zo skeer, ok hij studeerde nog maar zij werkte gewoon? Bij een random studentenhuisfeestje snap ik het nog wel, maar als je geen geld wil uitgeven geef dan gewoon geen feest?