Stel je persoonlijke vraag #7

Als je de rest van je carrière op je huidige werkplek moet werken, zou je dat prima vinden?

  • Ja! Ik zou plezier in mijn werk blijven hebben
  • Redelijk
  • Nee, dan zou ik doodongelukkig op mijn werk zitten
  • Neutraal, het maakt me niks uit waar ik werk en voor hoelang
  • Ik werk nu niet

0 stemmers

Ben je op dit moment gelukkig?

  • Ja
  • Nee
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Ik heb echt geen idee

0 stemmers

Niet alleen zwangeren ovuleren niet!

Klopt, maar er staat ook de optie " ik heb geen eisprong"
Of dekt dat niet de lading?

1 like

O oeps, ik had alleen de opties in de tweede poll gelezen waar het niet staat, sorry! @HvO

2 likes

Als ik niet aan de pil ben voel ik het, doet echt pijn een halve a hele dag. Met de pil nergens last van. Pil is leven.

2 likes

Dit is een vraag waar ik best regelmatig over nadenk. Ik ben nu een soort van verplicht, aangezien werk mijn opleiding betaalt, maar ik ben ook best ontevreden met mijn werkgever. Mijn collega’s vind ik juist weer wel heel tof, dus het voelt allemaal heel dubbel.

Maar ik zou nooit tot m’n 72e de agenda die ik nu heb willen hebben.

1 like

Omg dit heb ik gemist! Gefeliciteerd!

5 likes

Ik dacht altijd dat ik mijn eisprong voelde, het gevoel alsof er iets kleins knapte.
Tot ik een tijdje terug eens ging googelen en er na 15 jaar pilgebruik achter kwam dat je geen eisprong hebt als je de pil slikt. :o_o:

16 likes

Ja dit is nieuws toch? Gefeliciteerd! :heart_eyes_cat:

1 like

Ik wil wel binnen mn huidige bedrijf blijven, maar niet op mn huidige vaste functie. Zit op dit moment tijdelijk op een andere afdeling en hier zou ik wel heel lang vast willen werken

Bedrijf prima, functie no. Merk nu na bijna 5 maanden dat ik meer intellectuele uitdaging wil, is wel mogelijkheid toe als het goed is. Nog even afwachten of het doorgroei tempo niet te langzaam gaat

Naar aanleiding van een gesprek met mijn man; volgens hem kan iedereen met beide ogen knipogen behalve ik. Ik kan dus wel met rechts knipogen, maar als ik het links probeer gaan beide ogen dicht. :wink:

  • Ik kan knipogen met links
  • Ik kan knipogen met rechts
  • Ik kan knipogen met beide ogen
  • Ik kan niet knipogen

0 stemmers

FickleHotDiplodocus-size_restricted

27 likes

Ik kan mijn ogen wel los van elkaar dichtknijpen, maar echt knipogen is het niet te noemen, mijn hele gezicht doet mee dan.

35 likes

Oh die wil ik ook nog zien, is het dus de moeite?

Een tweeling zijn leek me als kind heel leuk maar nu niet meer

1 like

@hvo aanrader!!

1 like

Ik kan met beide ogen knipogen, maar met rechts ziet het er wel een stuk spastischer uit.

2 likes

Dubbel taart! Gefeliciteerd! :tada:

1 like

Ik vond het als kind vet stom om tweeling te zijn (was zo jaloers op vriendinnetjes die alle aandacht voor zichzelf kregen op hun verjaardag!!), maar ik vind het nu (ben 27) juist echt superleuk. Zij is mn beste vriendin, die mij altijd direct begrijpt en aan wie ik echt álles kan vertellen en vice versa :heart:. Ik denk juist omdat je alles op hetzelfde moment hebt meegemaakt vroeger.

Sorry dit is ineens een eerbetoon aan mijn zus geworden haha, maar wat ik dus wilde zeggen: vanuit mijn ervaring is het juist als kind zijnde minder leuk dan als volwassene :stuck_out_tongue_winking_eye:

48 likes