Volgens mij van Jumbo-huismerk
Bij de Jumbo iig dit
Maar dus niet officieel van Coca-Cola (al zullen ze in America die smaak vast wel hebben in 't assortiment)
Bedankt! Ik ga hem binnenkort eens proberen:grinning:
Ja eigenlijk wel, maar heb iets anders kunnen regelen, namelijk ik heb vrij genomen…
…want ik ben maandag altijd vrij en dan heb ik nu lekker nóg extra langer weekend
Full time en dan maandag toch vrij
Chill! Werk je de overige dagen dan extra lang of is fulltime bij jou minder uren?
In de zorg is 36 fulltime dus mag gelukkig 9uur werken nu ik behandelaar ben.
Mijn vriend eet eigenlijk geen vlees of vis (we hebben het nooit in huis), echter in restaurants neemt hij wel vlees. Hij eet zeer weinig vlees dus! En daar ben ik tevreden mee!
Ik hoef dinsdag niet met het ov, maar moet nu wel met de auto door heel NL dus denk dat ik er indirect alsnog last van heb door mega lange files
Het ziet er naar uit dat ik drie kwartier moet gaan fietsen. Ik hou niet van fietsen, zeker niet om 7.00 in de ochtend. Ik kan ook niet carpoolen want iedereen woont in het dorp waar ik werk, of in een ander dorp, en ik woon in de stad.
Ik moet dinsdag van Schiphol naar huis en hoop op een wonder… treinen naar ams centraal en Sloterdijk schijnen wel te rijden maar schiet ik persoonlijk weinig mee op…
Hoelaat vlieg je? Als je voor 12u vliegt zou ik een hotel pakken, als je later vliegt zou ik je weg laten brengen en dan om 7u ofzo al vertrekken.€100 voor een hotel is veel, maar stressen is ook kut.
Hoe laat moet je vliegen?
Ik denk dat best veel mensen thuis gaan werken (of niet gaan werken) of gaan carpoolen. Denk dat het enigszins nog best mee gaat vallen met de drukte in ‘t verkeer
Als jij nu een pak van 4 cornetto’s kreeg in je favoriete smaak, hoe lang zou je daar mee kunnen doen als je ze allemaal alleen zou moeten opeten?
- Een dag
- Twee dagen
- Drie dagen
- Vier dagen
- 5 t/m 7 dagen
- 7 t/m 14 dagen
- Langer… (want ik lust/eet geen cornetto’s)
0 stemmers
Misschien Blablacar?
De treinen naar schiphol rijden toch gewoon?
https://www.ad.nl/binnenland/verbod-op-staking-bij-schiphol-dinsdag-toch-grootste-ov-staking-in-tientallen-jaren~a8f36875/
Er rijdt een enkele pendeltrein tussen schiphol en amsterdam centraal, enkel en alleen om te voorkomen dat de hallen van schiphol uit hun voegen barsten van alle binnenstromende passagiers die geen kant op kunnen. Ik zou er zeker niet op rekenen dat je ‘gewoon’ naar schiphol kan met de trein.
Ik weet het alleen ongeveer omdat ik het vorige week toevallig heb uitgezocht