Stel je persoonlijke vraag #7

Ga je een van deze dingen doen vandaag?

• Wandelen
  • Nagels lakken
  • Seks hebben
  • Daten
  • Koken
  • Eten bestellen
  • Uitgebreid ontbijten
  • Paaldansen
  • Bellen
  • Naar het buitenland
  • Naar de kerk/moskee/tempel/synagoge etc
  • Naar familie
  • Naar een feest
  • Douchen
  • Vakantie boeken
  • Ruzie maken
  • Winkelen
  • Werken
  • Aan school werken

0 stemmers

1 like

En sporten (tennis)

3 likes

ik ga niet naar het buitenland maar ik ben er al, telt dat ook? :joy:

4 likes

Hoe voel jij je vandaag?

• Blij
  • Boos
  • Verdrietig
  • Bang
  • Gefrustreerd
  • Opgefokt
  • Opgewonden
  • Onzeker
  • Moe
  • Enthousiast
  • Ellendig
  • Furieus
  • Ziek
  • Teleurgesteld
  • Teneergeslagen
  • Neutraal
  • Verdoofd
  • Verliefd

0 stemmers

Wat is op jou van toepassing?

• Ik heb geen relatie
  • Ik eet vlees en mijn partner ook
  • Ik eet vlees en mijn partner is vegetariër
  • Ik eet vlees en mijn partner is veganist
  • Ik ben vegetariër en mijn partner eet vlees
  • Ik ben vegetariër en mijn partner ook
  • Ik ben vegetariër en mijn partner is veganist
  • Ik ben veganist en mijn partner eet vlees
  • Ik ben veganist en mijn partner is vegetariër
  • Ik ben veganist en mijn partner ook

0 stemmers

Als er in bovenstaande poll een verschil is tussen jou en je partner, dan:

• Ben ik hier tevreden mee
  • Zou ik het liever anders zien

0 stemmers

1 like

Ik vind deze lekker, alleen ik eet ze nooit meer.

napo

25 likes

Ohhh misschien zou je er een groen dak van kunnen maken? Planten isoleren volgens mij goed tegen kou en warmte

2 likes

Ik heb geen idee wat kimchi is, maar als het zuur is lust ik het vast wel.

3 likes

Ik had dat ook en als je nog geen vergaande isolatiemaatregelen kunt nemen en je ook veel zon vangt via je ramen: bij mij hielp het redelijk om reddingsdekens voor het raam te plakken om de hitte buiten te houden (volgens mij de zilveren kant naar buiten, maar weet niet zeker meer). Was nog steeds bloedheet en de warmte via het platte dak houd je ermee niet buiten, maar het scheelde wel een paar graden.

Jeetje wat erg zeg. Doet me denken aan die keer dat een vriend van mij ging samenwonen en iedereen zijn eigen drinken moest meenemen op hun HOUSEWARMING. Ik vond dat zo skeer, ok hij studeerde nog maar zij werkte gewoon? Bij een random studentenhuisfeestje snap ik het nog wel, maar als je geen geld wil uitgeven geef dan gewoon geen feest?

3 likes

Welke kleur draag jij vaker: donkerblauw of donkerrood?

• donkerblauw
  • Donkerrood
  • Ik draag beide kleuren nooit.

0 stemmers

Waar ga jij je vakantiegeld voor gebruiken?

• Echt voor vakantie
  • Ik stort het op mijn spaarrekening
  • Ik los er mijn schulden mee af
  • Ik besteed het gewoon aan random dingen
  • Ik besteed het aan iets speciaals
  • Ik geef het weg
  • Ik krijg geen vakantiegeld

0 stemmers

Donkerblauw uniform op werk haha! Niet omdat ik het zelf nou zo’n leuke kleur vind

1 like

Dit is een selectie van de vieste/goorste plaatsen van heel Nederland. Welke vind jij het ergst (kies er max 3)?

• Boerenhol
  • Moddergat
  • Fonteinsnol
  • Goor
  • Kruishaar
  • Kuttingen
  • Lull
  • Pikveld
  • Rectum
  • Roggel
  • Sexbierum
  • Smakt
  • Spekklef
  • Stinkhoek
  • Tietjerk
  • Waspik
  • Vuilendam

0 stemmers

3 likes

Geen poll, maar weet even geen goede plek om dit te vragen:

Ik heb over 2 weken een Egyptische bruiloft van 1 van m’n voorwerkers (ik ben de leidinggevende van zijn leidinggevende - daar ga ik samen mee -, maar was ook anderhalf jaar zijn direct leidinggevende). En ik ben dus super Hollands en überhaupt niet vaak op bruiloften geweest en nu weet ik totaaaal niet wat ik kan verwachten en wat er van mij verwacht wordt.
Kan iemand me helpen toevallig? Mag ook in pb.

Aaaah dit ga ik deze zomer proberen, bedankt voor de tip! Ik woon ook drie hoog onder een plat dak, maar alle beetjes helpen. Ga elke zomer weer dood van de hitte, niet normaal. Vooral afgelopen zomer… :sob:

1 like

Aan de belastingdienst, een nieuwe wasmachine (die ging op de dag dat ik vakantiegeld kreeg kapot) en wat nu nog over is naar de spaarrekening :sob:

1 like

Weet niet of hij zo zou zeggen of het gebruikelijk is dat je 50-100 euro meeneemt in een envelop zoals we dat in Nederland doen. Kan me voorstellen dat ik dat zelf niet direct zo zou zeggen.

3 likes

Afhankelijk van hoe dichtbij iemand staat (en wat ik van eerdere polls op dit forum zie) is dat geen heel vreemd en nog net eens het hoogste bedrag dat ik voorbij heb zien komen.

Wow, bizarre zin, je snapt me.

Pff bruiloften, 100 euro in de envelop, dan heb je vaak ook nog een vrijgezellendag waar je weer een smak geld voor moet neerleggen (volgens mij heb ik 2 keer 100 euro betaald). Dan nog weer een jurk en evt. nieuwe schoenen en clutch. Dan ben je honderden euro verder voor een feest waar jij niet om hebt gevraagd. Heb het zelfs wel eens egoïstisch gevonden. :ghost:

21 likes