Mij mogen ze overslaan met dat soort uitnodigingen…
Mij ook maarja zoals een vriendin van mij waar ik al jaren vanaf de basisschool mee bevriend ben, dan ga ik niet zeggen. Ja ik vind het jammer geld ik kom niet :’). Achteraf vind ik het dan vaak wel leuk maar dat hele gedoe van tevoren. Of nog erger dat je een speech of een leuk stukje moet voordragen.
Echt he! En dan durft een vriendin nog wel te grappen: ik zorg wel voor een echt leuk stukje.
Dan ben je niet mijn échte vriendin hoor byeeee
Al helemaal die mega afgezaagde ABC’s. “De A is van”. Ik hoop dat mensen dat tegenwoordig niet meer doen.
Wij hebben een keer een quiz gemaakt en een keer een korte film. Dat werd wel goed ontvangen. Maar op 1 van die bruiloften ging een vriend van de bruidegom speechen en het was zo KUT.
@kali ja dat kan maar wij hebben met de groep een vast bedrag voor de vrienden afgesproken en geven het geld ook samen. Dan is het niet gepast om als enige niet dat bedrag wil geven. Tenzij je het misschien echt niet kwijt kan. Hopelijk gaat niemand meer trouwen. Als in een grote dure bruiloft a la 25.000 Euro.
Ik probeer er max 1 te drinken, meteen als ik s ochtends op kantoor kom. Soms neem ik er om 10 uur nog eentje, maar na de lunch sowieso niet meer want dan slaap ik heel onrustig. #callmeovergevoelig
Op werk meer koffie dan thuis. Thuis alleen bij het ontbijt.
Ik overweeg x maanden vrij te nemen. De volgende opties heb ik bedacht.
Zal ik:
- Alleen door Zuid Amerika reizen en Spaans leren
- Met familie mee op vakantie naar Zuid-Afrika en dan daar blijven of naar omliggende landen reizen (wat zal ik daar doen?)
- Mee naar Zuid-Afrika en dan alleen door naar Zuid Amerika
- Iets anders doen wat nu niet als optie heb, namelijk:
0 stemmers
Voor de mensen met Instagram: gebruiken jullie een Instagram filter om jullie foto’s te “bewerken”?
- Ja ik kies een filter uit Instagram
- Nee ik bewerk mijn foto’s met een andere app o.i.d.
- Ik bewerk mijn foto’s met een andere app én met een Instagram filter
- Ik gebruik sowieso geen filter als ik mijn foto’s upload
0 stemmers
Wat vind je het meest vieze bij een banaan?
- Zachte bruine plekken
- De sliertjes als je hem uit de schil haalt
- Het zwarte puntje aan het uiteinde
- Allemaal niet vies
0 stemmers
Eet je, ondanks bovenstaande dingen, toch bananen?
- Nee, dit is precies waarom niet.
- Ja, ik eet ze wel.
- Ik eet alleen dingen met banaan erin, maar geen losse banaan.
0 stemmers
Ik eet ze alleen als ze geen bruine plekken hebben, anders snij ik de bruine plekken eraf als het er maar een paar zijn.
Hahahah Fonteinsnol, wat een geweldige naam
- ik vind bananen sowieso niet lekker.
Ligt op Texel. Net als de Citadel. Als puber vond ik dat grappig
Ik heb een bedrag overgemaakt naar de spaarrekening voor vakantie maar heb ook wat dingen gekocht voor mezelf.
Ah Julie vind ik zo’n leuke naam. Komt ook doordat een collega op m’n stage zo heette en dat was zo’n leuke vrouw. Bij haar was het op z’n Engels uitgesproken
Wat is je favoriete milkshake smaak (van de standaard smaken)
- Banaan
- Vanille
- Aardbei
- Chocolade
- Kiwi
- Milkshake
0 stemmers
Als je een trap op loopt, zet je dan je hele voet op elke trede of alleen de voorste helft (en de hak hangt zweeft dan dus).
- Hele voet op de trede
- Alleen het voorste deel van je voet op de trede
0 stemmers
Context: ik doe dus alleen het voorste deel en toen ik laatst met een collega de trap op liep, vond die dat heel spannend
Traplopen en fietsen doe ik altijd alleen met mijn tenen/voorvoet, anders kan ik me niet goed afzetten denk ik?
Zeker weten! Ik vind het echt heel lekker haha. Ik zou het absoluut een keer proberen.
Als je onder de zonnenbank gaat, draag je dan
- Bikini
- Ondergoed + bh
- Ondergoed
- Niks
0 stemmers
Ik twijfel altijd wat ik moet doen
Edit: ik bedoel wel zo’n studio, niet thuis op zolder.