Zie het nog steeds niet als een discussie. Zei gewoon m’n mening.
Maar dat was ook precies waar ik op inging in die spoiler die jij nu niet hebt gelezen. Dat meningen als ze niet goed onderbouwd zijn in sommige gevallen totaal irrelevant zijn.
Het is een groep met 15 mensen maar denk dat zon 8 mensen aanwezig waren (was er zelf niet bij maar zit dus wel in de groep en vind het vet gierig)
Nee. Mijn moeder kleedde m’n broers en mij soms hetzelfde. Dan hadden mijn broers exact hetzelfde aan en ik hetzelfde setje in een andere kleur. En dan van die leuke, geposeerde foto’s nemen waarbij we van groot naar klein zitten. Vreselijk!
Dat zou ik mijn kinderen dus nooit willen aan doen. Wij zijn niet eens tweelingen.
Ja eens! Vriendinnen boden ter plekke aan om ook wat te betalen maar dat weigerde ze toen maar de dag erna toch een tikkie zijn trouwens maar 6 mensen in die groep (6 x 12.50 dus) die er waren maar alsnog discutabel
Ja maar niet bewust gedaan. Dat gaat automatisch op een iphone volgens mij
Mijn collega heeft een andere baan en gaat weg. Ik ben pas sinds 1 mei begonnen en werk niet direct met haar samen. En ik spreek haar daarom ook nauwelijks. Ik ga wel naar de afscheidsborrel betaald door de baas en heb iets op de kaart geschreven. Hoeveel zouden jullie geven in mijn geval?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Andersom: zou jij geld van een collega verwachten die je eigenlijk niet kent?
Is het voor een gezamenlijk cadeau vanuit collega’s of echt per persoon?
Ik had dat laatst ook. Na 3 maanden werkzaam te zijn, ging er iemand weg waarmee ik niet veel samengewerkt had. Ik had toevallig 2€ in mijn tas dus heb dat maar gedoneerd
Maar is het dan de bedoeling dat de collega’s allemaal geld geven? Bij ons wordt er wel een afscheidje georganiseerd, maar koopt de eigenaar het cadeau.
Nee, ik zou dat zelf niet verwachten. Het is voor een gezamenlijk cadeau en iedereen mag zelf weten of 'ie wat geeft en zo ja, hoeveel. Alleen ga ik wel even naar die borrel, dus wil ik toch iets geven. Vind het wel moeilijk, want ik heb geen flauw idee wat gebruikelijk is. Volgens mij zag ik vandaag een collega 5 euro geven.
@George Ja, de collega die de borrel heeft geregeld (op kosten van het bedrijf) voor degene die weg gaat, zamelt geld in voor een gezamenlijk cadeau. Het is niet verplicht hoor, dus wie wil, kan wat geld geven.
Voor welke Zeeman sneakers vind jij leuker?
- De blauwe/gele van 200 euro waar er slechts 500 paar van zijn gemaakt van premiumkwaliteit die op een combinatie lijken van sandalen en sneakers
- De wit/blauwe waarvan er 20.000 zijn gemaakt en die minder dan 15 euro kosten en gemaakt zijn van goedkope kwaliteiten
0 stemmers
haha sommigen zeggen gewoon ooooh yeah of course no problem!! maar m’n beste vriend die zat ook van uhm ok? maar die reageerde gewoon niet op dat bericht. misschien dat ie het wel heeft gedaan uiteindelijk hoor geen idee
Ik denk dat ze wel veel waard gaan zijn later
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.