Stel je persoonlijke vraag #7

Ik vind het alleen lekker met amandelmelk, en dan kokoscreme, kaneel, rood fruit en pecannoten erdoor. Alle andere opties die ik geprobeerd heb die niet precies dit waren kreeg ik kokhalsneigingen van, terwijl ik het op deze manier wel écht lekker vind

5 likes

Haha bij die laatste is het een beetje lullig als ik wel vraag of ze iets willen en ik vervolgens alleen iets voor mezelf maak

3 likes

Warm met amandelmelk, koud (overnight oats) met yoghurt en mangosap

Ja dit heb ik ook wel eens gehad, sommige zaken staan er ook echt ALTIJD op.
Maar ik heb ook wel eens via zo’n site kennis gemaakt met een bedrijf waar ik daarna de volle prijs betaal. Ik doe nu bootcamp via zoiets en die trainer was echt een paar maanden voor zichzelf begonnen toen ik die deal kocht (wist ik toen niet, heb ik later ontdekt) dus voor hem was het wrs meedoen voor naamsbekendheid. Ik ga bij hem wel voor volle prijs trainen want vind het top. En bij verschillende horeca dingen ook wel.
Maar het is lang niet altijd een succes. Ook al verschillende keren in een horeca zaak het eten via bon gekocht en dan betaal je drinken dus zelf, dus je zou denken ‘daar moeten ze het van hebben’ en dan moesten we echt zoveel moeite doen om drinken te bestellen. Ga ik niet meer heen

1 like

Dit doet me denken aan de keer dat ik cruesli probeerde met sinasappelsap. Geen aanrader.
Ik las dit ooit in een boek geloof ik? Maar snap nu ook niet hoe ik ooit dacht dat dit een goed idee was.

3 likes

Magere yoghurt! Tijd lang elke dag als ontbijt gehad. Ben er nu helemaal klaar mee haha

Overnight, met vanille sojayoghurt. En dan met wat rozijnen, kaneel en banaan. Warm vind ik het niet te hachelen.

2 likes

Ik eet havermout altijd koud met yoghurt en soms fruit erbij. Warm vind ik het net kots maar ik hou dan ook van geen enkele soort melk ter wereld

2 likes

Maar als je samenwoont en het bedrag door 2 deelt is het toch niet meer te vergelijken met het aantal m2?

2 likes

Ik mag niet in de wc komen maar de voordeur is van mij! :wink:

14 likes

En juist daarom is het dan toch appels met peren vergelijken als je de huurprijs door twee deelt als je samenwoont voor deze vergelijking? In de praktijk doe je dat wel, maar in zo’n poll geeft het een vertekend beeld.

5 likes

Overal markeringen van urine plaatsen natuurlijk :frowning_face:

7 likes

Het is van mij uit wel vertekend, ik woon namelijk met een aantal anderen in een studentenhuis. Dus de prijs is mijn eigen prijs en de m3 van het hele huis. Terwijl ik toch niet het idee heb dat de andere kamers ook “van mij” zijn haha.

Als ik kleding ophang met een hanger dan steek ik de hanger

• Door de nekopening
  • Door de onderkant

0 stemmers

Kijk je Game of Thrones?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, ben je nu ook seizoen 8 aan het kijken?

• Ja
  • Nee, ik ben nog niet bij seizoen 8

0 stemmers

Als je bij seizoen 8 bent, heb je de aflevering van vannacht al gezien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

(hij is wel nu aan het downloaden dus ik kom hier over een uurtje op terug haha)

1 like

Ja bij mezelf, in groep fucking 6.

33 likes

Same haha!

1 like

Een paar dagen geleden (gewoon in de stad, niet op een festival oid) en het viel me idd wel op. Al zag het er bij haar niet zo vreemd uit (inclusief oversized shirt, insta make up, dure tas), het is niks voor mij haha

2 likes