Stel je persoonlijke vraag #7

Vind je ze zelf allemaal mooi?

En ook: bij anderen (met een andere style) zou ik ze wel leuk (kunnen) vinden, maar het is gewoon niks voor mij(n voeten). Zoals die espradilles. Leuk, maar ik zou het niet snel aandoen.

1 like

Same, ik zou geen van die schoenen zelf dragen, maar kan me goed voorstellen dat ze bij anderen superleuk zouden kunnen staan!

1 like

Dit valt voor in de categorie vieslekker. Vooral van die net niet gare stukjes. En dan nog wat kaas of jam er in rollen voor het de oven in gaat, echt genieten.

25 likes

Ja dit! Ze staan hier morgenochtend ook weer op de planning. Met Nutella er in… :heart:

3 likes

Ik denk dat ik het het meest ergerlijk vind dat wat je ook doet ze niet eens een klein beetje op een croissant lijken maar op een drol.

1 like

Als ik ze rol, doe ik er altijd die reepjes van Kinder in. Heeeerlijk!

6 likes

Die foto op de verpakking is ook sowieso niet dat spul wat erin zit, maar gewoon een normale croissant van de bakker :pensive:
Want zo komen ze er nooooit uit te zien helaas

Als je ze zelf een beetje “pimpt” zijn ze best te vreten. Die afbak croissantjes vind ik daarentegen echt van die muffe dingen

4 likes

Hahaha Ik dacht ook gelijk na elke stem : o shit heb blijkbaar echt een wanstaltige smaak want vind de helft oprecht nog leuk hahah

2 likes

Ik heb ze atm in de oven zitten omdat mijn broer twee blikken had opengetrokken en de helft van het deeg in de koelkast had gedumpt. Ik vond dat ze op moesten want anders was het zonde maar ze zien er echt zwaar mislukt en klef uit :weary:

Even omdat ik hier zelf wel vaker mee zit : heb jij wel eens met dit weer dat je denkt, ik heb eigenlijk gewoon zin om binnen even serie te kijken, maar het is zo mooi weer “dat dat zonde is?”.

Concreet de vraag: voel jij je schuldig als je op zo’n mooie dag vooral binnen zit ipv buiten ?

  • Ja, dan voel ik me schuldig
  • Nee, interesseert me niks
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Niet om echte croissants te maken.

Wel om een soort kaas-tomatensaus-kruiden-deegfrutsel van te maken!

4 likes

precies dit heb ik nu. is zulk mooi weer en de meeste wandelroutes hier zijn weer open dus ik moet van mezelf om 14u gaan hiken :expressionless:

1 like

Ik heb dus echt hetzelfde. Terwijl ik enerzijds denk, ik moet me niet zo druk maken, het is mijn leven en als ik vrij ben mag ik doen wat ik wil toch? Maar als ik dan binnen zit heb ik het gevoel dat elk zonnestraaltje dat ik mis de beste ooit is en ik dit mis en serie kijken kan altijd nog en dan zit ik straks op een regendag te balen dat ik nu binnen zat. Lekker helder verhaal haha maar zo erg switcht m’n hoofd dan als ik in dubio zit

3 likes

Het is dat al m’n planten steeds sterven, anders zou ik mezelf een Praline Melk vinden.

Ik heb geen idee wat og’s zijn en wat opzoek zijn naar de tea is

4 likes

Hoe breng jij je mascara aan?

  • Beide ogen met mijn linkerhand
  • Beide ogen met mijn rechterhand
  • Linkeroog met linkerhand, rechteroog met rechterhand
  • Linkeroog met rechterhand, rechteroog met linkerhand
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Moest echt even nadenken hoe ik dat ook alweer doe, haha

8 likes

Ik heb er niet zo veel mee, maar love paaseitjes zoeken/verstoppen dus dan kom ik gemiddeld uit op wel prima

1 like