Meestal ga ik voor 1 fruit en dan nog iets als chocola of koekjes ofzo
Qua smaken: allerlei fruit- of andere smaken
Hoorntje vind ik vaak niet zo lekker maar die bakjes zijn best wel vervuilend (papier met plasticlaagje) dus momenteel een dilemma :). Die lichtbruine cheape 'radartorenāachtige hoorntjes zijn echt gooorrrrr
Ik krijg dus altijd een error in mijn hoofd bij bolletjes met fruitsmaken, fruitsmaken horen bij waterijsjes
Lekker juist! Als het niet te waterig is. Wat ik niet snap: vanille nemen bij een (dure) ijszaak. HUH
Jaa, DE perenijsjes
Wanneer doe jij huishoudelijke taken het liefst?
- In de ochtend
- In de middag
- In de avond
- Niet, ik heb een schoonmaakster/partner/ben een viezerik
- Andersā¦
0 stemmers
Haha ja dat vind ik ook fijn! Ik word nu zeg maar productief, mijn vriend haat dat echt haha.
Vlak voor er bezoek komt. Dan kan ik het opeens in 5 minuten
Yoghurtijs! Echt heerlijk
Ik vind die hoorntjes juist wel lekker! Alleen ik bestel altijd in een bakje want ik vind het vies dat die mensen met hun handen aan het hoorntje moeten zitten. Dan wil ik het niet meer opeten, dus dan is een bakje makkelijker
Ik draag echt nooit meer nagellak eigenlijk. Misschien moet ik dat maar weer doen
Doen ze geen papiertje rond het hoorntje? Met het logo of de naam van de ijskraam op?
Als het over hoorntjes gaat moet ik altijd aan Sylvie Meis denken.
Si⦠Silvie?
Juist wel! Ze eet ZELFS het hoorntje oehhh
Haha ja ze heeft volgens mij ooit in een interview gezegd dat ze op een hele gekke dag het ijshoorntje zelfs opeet
Verschilt per winkel/kraam denk ik
Nagellak
Hoorntje! En dan met je tong het ijs steeds naar beneden duwen/likken zodat je tot in het puntje ijs hebt.
Ahhhww wat vervelend! Ik zou gegaan zijn hoor!