Stel je persoonlijke vraag #7

Ik heb geen flauw idee 🤷 Volgens mij zijn er ook helemaal geen foto’s van ik als etende/drinkende baby waar ik het aan af kan leiden? Maar mijn moeder maakte altijd alle foto’s dus als ik borstvoeding kreeg zou dat het wel verklaren

1 like

Zou het ook niet weten! @jauregui

1 like

Ja heel herkenbaar. Heb vaak het gevoel gehad vroeger dat er geen ruimte was voor m’n emoties. Dan was het zo van ‘nou kop op het is allemaal niet zo erg, droog je tranen, terwijl dat eigenlijk het tegenovergestelde was van wat ik wilde horen.
Merk dat m’n broers/zussen ook veel meer ‘last’ hebben van hun opgekropte gevoelens omdat ze die niet goed kunnen uiten. Ik huil ff hard en dan is het weer klaar haha

2 likes

Ik draat ze onder een langere jurk, zodat ik niet het gevoel heb dat ik in m’n onderbroek loop. Wel op zo’n manier dat niemand het ziet.
Helaas zag ik vandaag nog iemand die er echt een droeg als broek.

Ja dat! Ik krijg geen last van opgekropte emoties of zo. :wink:

1 like

Klinkt alsof wij jaarlijks hetzelfde feestje bezoeken. Heerlijk hè :orange_heart:

1 like

Waarvan heb je er meer dan 20?

• Planten
  • Romans
  • Spijkerbroeken
  • Schoenen (per paar)
  • Jurkjes
  • Tassen
  • Make-up producten
  • Flesjes parfum
  • Flesjes nagellak
  • Mokken
  • Knuffels
  • Niks hiervan

0 stemmers

Ik wil dat ook. Toen ik het zelf organiseerde (/wilde organiseren) had ik al helemaal bedacht hoe en wat. De bingo, hapjes met vlaggetjes van allerlei landen, etc.

Wilde niemand. :sweat: Bedenk ik ook een keer wat :roll_eyes::upside_down_face:

3 likes

In Brabant werd borstvoeding zelfs een tijd ernstig afgeraden door de kerk waardoor er veel baby’s stierven.
Zo zondig ook natuurlijk, de borst geven.

6 likes

Als je bij een ijssalon schepijs neemt, neem je dan een hoorntje of een bakje?

• Hoorntje
  • Bakje

0 stemmers

Als je een hoorntje neemt, hoeveel bolletjes neem je dan?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Meer dan 8

0 stemmers

En als je een bakje neemt, hoeveel bolletjes neem je dan?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Meer dan 8

0 stemmers

Welke smaak?

• Fruit smaken
  • Gekke “speciale” smaken
  • Alles behalve fruit smaken

0 stemmers

Love deze pol haha. Mijn favo smaken zijn bloedsinaasappel, strawberry cheesecake, pistache en hazelnoot dus ik wist de laatste niet

2 likes

Ik hou van hoorntjes, maar wil dan wel goede en lekkere hoorntjes. Die kartonnen kinder hoorntjes mag je echt op de brandstapel gooien.

16 likes

Meestal ga ik voor 1 fruit en dan nog iets als chocola of koekjes ofzo :heart_eyes:

6 likes

Qua smaken: allerlei fruit- of andere smaken :slight_smile:

Hoorntje vind ik vaak niet zo lekker maar die bakjes zijn best wel vervuilend (papier met plasticlaagje) dus momenteel een dilemma :). Die lichtbruine cheape 'radartoren’achtige hoorntjes zijn echt gooorrrrr

1 like

Ik krijg dus altijd een error in mijn hoofd bij bolletjes met fruitsmaken, fruitsmaken horen bij waterijsjes :exploding_head:

Lekker juist! Als het niet te waterig is. Wat ik niet snap: vanille nemen bij een (dure) ijszaak. HUH

3 likes

Jaa, DE perenijsjes :heart_eyes:

Wanneer doe jij huishoudelijke taken het liefst?

• In de ochtend
  • In de middag
  • In de avond
  • Niet, ik heb een schoonmaakster/partner/ben een viezerik
  • Anders…

0 stemmers

Haha ja dat vind ik ook fijn! Ik word nu zeg maar productief, mijn vriend haat dat echt haha.

2 likes

Vlak voor er bezoek komt. Dan kan ik het opeens in 5 minuten :woman_shrugging:t3:

52 likes