Stel je persoonlijke vraag #7

Draag je het liefst kleurrijke of donkere kleding?

• Kleurrijk
  • Donker

0 stemmers

Efteling vraagje. Je gaat de achtbaan Joris en de Draak betreden. Welke kant kies je?

• Water
  • Vuur

0 stemmers

Heb jij een zwarte leren jas?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

• NOS nieuws
  • RTL nieuws

0 stemmers

Ik kies de kortste rij, welke kant dat dan ook is.

22 likes

Dit doe ik ook vaak! Zwart truitje, zwarte schoenen en gekleurde broek oid.

Ik heb per ongeluk gestemd door het scrollen bij de vraag over samenwonen maar ik heb niet eens een relatie.

2 likes

Haha ok ben wel overduidelijk in de minderheid met m’n RTL nieuws. Snap ik overigens wel, maar op de achtergrond Jan de Hoop terwijl ik ontbijt en me opmaak/haren kam en heen en weer ren is het beste ever. Baal altijd weer als Jan er niet is want namens wie wenst hij dan ons in het bijzonder een hele fijne dag?

11 likes

Ik leg hem met het scherm omhoog omdat ik daar nog steeds geen bescherming op heb zitten. En ik heb mijn instellingen zo staan dat mijn scherm niet oplicht bij berichten of mails, alleen bij bellen (aangezien ik bellen haat gebeurt dat sporadisch), en hij staat altijd op stil.
Ik vind het een irritante, afleidende factor. Een vriendin van mij raakt er ook weleens door afgeleid en ik vind dat op sommige momenten wel een beetje ergerlijk.

1 like

Precies, Jan en zijn matchende mok helpen mij om op te starten
Nothing but love for Jan

6 likes

Ik vind ‘gevoelig’ niet negatief, maar ik denk dat mensen het wel vaak zo bedoelen.

9 likes

Een lange broek maar wel van linnen

1 like

Ik huil snel, ben snel geëmotioneerd. Mijn vader zei altijd: “je moet sterker worden”. Maar heb er jaren over gedaan om te beseffen dat emoties uiten niet hetzelfde is als niet sterk zijn.

35 likes

Precies! Bizar eigenlijk dat “sterk zijn” dat het hogere goed is in onze maatschappij. Waarmee we dan bedoelen dat je heel goed je emoties in toom kunt houden. We zeggen al tegen kinderen als ze pijn hebben “stt stil maar” en we wensen mensen “sterkte”. Vrouwen die huilen zijn “ongesteld” en mannen die huilen zijn “watjes”. Je vertellen hoe je je voelt maakt je een “aansteller”. Ik heb het idee dat het aan het veranderen is, maar het gaat zooo langzaam.

12 likes

Ik bedoel ermee ligt aan mijn eigen veiligheid tov die persoon. Als ik zou inschatten dat hij/zij wel kan weten dat de melding van mij komt en ik daardoor altijd achterom moet kijken, dan weet ik niet zeker of ik het wel zou melden om eerlijk te zijn.

12 likes

ik heb een keer iemand herkend die werd gezocht voor rellen bij feyenoord.

hij had toen op fb gezet dat niemand hoefde te bellen omdat hij zichzelf al had gemeld. toppertje

35 likes

Ik ben echt 1 dag voor de finale uitgerekend. Ik hoop dat ik het kan zien, maar die chat gaat hem niet worden denk ik haha.

6 likes

Ik las spammen in topic ipv chat dus ik ben voor :wink:

2 likes

Ja, volgens mij wel en best ver ook.

Doen jullie met Koningsdag oranje make-up op?

• Ja
  • Nee
  • Misschien 1 dingetje (lipstick, blush e.d.)

0 stemmers

Welke oranje make-up moet ik opdoen? Ik ga gewoon dagelijkse dingen doen :see_no_evil:

• Oogschaduw
  • Lipstick
  • Blush
  • Niks, doe normaal man

0 stemmers

Vind jij dat het lekker ruikt na een regenbui op een warme dag?

• Nee vies
  • Ja lekker

0 stemmers

Ik vind het zelf altijd ranzig naar warme natte stoeptegel ruiken

7 likes

Grappig, wist niet dat er een benaming voor was!

2 likes

Nagellak vind ik nog wel chille subtiele optie, niet te gek niet te onflatterend. Maar tegenwoordig doe ik zelf eigenlijk helemaal niks oranje aan/op.

1 like