Stel je persoonlijke vraag #7

Ik heb deze nu ook zo’n twee jaar. Ik krijg er enorme zweetvoeten van en de randjes van mn voeten worden helemaal zwart en goor. Heb jij daar een tip voor?

• Heel frustrerend en saai werk, maar superleuke collega’s
  • Interessant en afwisselend werk, maar heel vervelende collega’s

0 stemmers

Dat is flink ja! Ik heb jarenlang geluld dat ik een reuze baby was van 60cm (was helemaal niet zo) omdat ik dat stoer vond?! Echt slaat helemaal nergens op gewoon haha

5 likes

@Riley ja dit probleem heb ik dus ook. Dus tegenwoordig bestel ik gewoon een “patat met mayonaise, pindasaus en ui”, om een curry-drama te voorkomen. :stuck_out_tongue:

3 likes

Maar wat zit er dan in een patatje Flip? Dat is waar ik woon mayo, pindasaus en evt ui.

Dat woordje hebben wij dus niet nodig want dat heet gewoon patatje oorlog hier.

7 likes

Maar ik heb zowel oorlog als Flip haha en dat zijn twee verschillende dingen. Gek dat dat zo verschilt.

Jullie oorlog noemen wij dus patatje speciaal.

7 likes

22 likes

"Sommige personen noemen een patatje oorlog liever een patatje feest of patatje vrede. "

Haha lol

7 likes

Nee want daar zit toch geen pinda saus op. Friet speciaal is curry/ketchup, mayo en uitjes. Dat is volgens mij overal hetzelfde. Alleen op sommige plaatsen met curry en op andere met ketchup

Friet oorlog is curry/ketchup, mayo, pinda en uitjes of mayo, pinda en uitjes

4 likes

Dit klinkt zo ranzig en heb ik echt nog nooit gezien. Ik moet dit echt snel proberen.

Vanaf welke regio is dit een ding? Kan ik gelijk door na mijn trip naar de friet akropolis.

3 likes

Patat oorlog, waar je ook in Nederland woont moet altijd met pindasaus , mayo en ui zijn. Anders doen ze het gewoon verkeerd. Patat speciaal is met curry mayo en ui.

10 likes

Met curry is denk ik Brabants en Limburgs? Maar het is echt heel lekker hoor! Mijn vriend was ook helemaal in shock toen hij hier een patatje oorlog bestelde en er zat curry op :joy:

Ik weet er niets van, maar dit klinkt echt als de friet/patatdiscussie. Misschien gaat die dus dieper.

Haha maar zelfs die discussie zie je terug in de reacties, aangezien sommige mensen het nu friet noemen en anderen patat :joy:

2 likes

Heb je wel eens een miskraam gehad?

• Ja
  • Nee
  • Ik twijfel

0 stemmers

Heb je ooit abortus laten plegen?

• Ja
  • Nee
  • Ik denk hier momenteel over na

0 stemmers

Voor degene die ee abortus hebben laten plegen of een miskraam hebben gehad, hoe heb je dit ervaren?

• Heel veel last van gehad mentaal
  • Een beetje last van gehad mentaal
  • Geen last van gehad mentaal

0 stemmers

Hebben deze klachten lang geduurd?

• Een paar dagen
  • Een paar weken
  • Een paar maanden
  • Meer dan een jaar

0 stemmers

Ik vind het kwalijk dat de eerste vraag gaat over de invloed van een abortus of miskraam. Ik vind niet dat je die dingen hetzelfde moet benaderen. Mss kan je je polls nog aanpassen?

16 likes

Ja dit dus. Dat onderscheid bedoelde ik ook in m’n post (maar benoemde ik niet)

1 like