Stel je persoonlijke vraag #7

Jullie oorlog noemen wij dus patatje speciaal.

7 likes

22 likes

"Sommige personen noemen een patatje oorlog liever een patatje feest of patatje vrede. "

Haha lol

7 likes

Nee want daar zit toch geen pinda saus op. Friet speciaal is curry/ketchup, mayo en uitjes. Dat is volgens mij overal hetzelfde. Alleen op sommige plaatsen met curry en op andere met ketchup

Friet oorlog is curry/ketchup, mayo, pinda en uitjes of mayo, pinda en uitjes

4 likes

Dit klinkt zo ranzig en heb ik echt nog nooit gezien. Ik moet dit echt snel proberen.

Vanaf welke regio is dit een ding? Kan ik gelijk door na mijn trip naar de friet akropolis.

3 likes

Patat oorlog, waar je ook in Nederland woont moet altijd met pindasaus , mayo en ui zijn. Anders doen ze het gewoon verkeerd. Patat speciaal is met curry mayo en ui.

10 likes

Met curry is denk ik Brabants en Limburgs? Maar het is echt heel lekker hoor! Mijn vriend was ook helemaal in shock toen hij hier een patatje oorlog bestelde en er zat curry op :joy:

Ik weet er niets van, maar dit klinkt echt als de friet/patatdiscussie. Misschien gaat die dus dieper.

Haha maar zelfs die discussie zie je terug in de reacties, aangezien sommige mensen het nu friet noemen en anderen patat :joy:

2 likes

Heb je wel eens een miskraam gehad?

• Ja
  • Nee
  • Ik twijfel

0 stemmers

Heb je ooit abortus laten plegen?

• Ja
  • Nee
  • Ik denk hier momenteel over na

0 stemmers

Voor degene die ee abortus hebben laten plegen of een miskraam hebben gehad, hoe heb je dit ervaren?

• Heel veel last van gehad mentaal
  • Een beetje last van gehad mentaal
  • Geen last van gehad mentaal

0 stemmers

Hebben deze klachten lang geduurd?

• Een paar dagen
  • Een paar weken
  • Een paar maanden
  • Meer dan een jaar

0 stemmers

Ik vind het kwalijk dat de eerste vraag gaat over de invloed van een abortus of miskraam. Ik vind niet dat je die dingen hetzelfde moet benaderen. Mss kan je je polls nog aanpassen?

16 likes

Ja dit dus. Dat onderscheid bedoelde ik ook in m’n post (maar benoemde ik niet)

1 like

@Zemraluani
Nee niet voor een onderzoek. Naar aanleiding van persoonlijke situatie en verhalen

@Kusjessoldaat en @Eddie

Daar hebben jullie gelijk in. Ik zal kijken of ik de polls kan aanpassen. Denk alleen dat het helemaal uitsplitsen met redenen best lastig is.

1 like

Je mag het niet googelen! Weet jij wat zoute rijen zijn?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik heb na het invullen gegoogled, ik kende ze blijkbaar wel maar vind ze echt top 10 meest ranzige snoepjes waardig.

7 likes

Ik denk dat je aan deze antwoorden nu niet zoveel hebt. Een abortus laten plegen omdat je (nog) geen kinderwens hebt of niet in staat bent om een kind op te voeden is niet vergelijkbaar met een miskraam bij kinderwens / een geplande zwangerschap lijkt me.

Edit: weg

Vind je ze lekker of vies?

Dit zijn ze, maar niet spieken voordat je Lula's poll ingevuld hebt!

• Lekker
  • Vies
  • Ik heb ze nog nooit gegeten

0 stemmers

Ik na het googlen
J-wow-gag-gif1

3 likes

Maak je je wel eens zorgen over de privacy van Facebook en/of Instagram?

• Ja
  • Nee
  • Ik gebruik geen Facebook of Instagram

0 stemmers

En over de privacy van Whatsapp?

• Ja
  • Nee
  • Ik gebruik geen Whatsapp

0 stemmers