Stel je persoonlijke vraag #7

Ik wil dat ook. Toen ik het zelf organiseerde (/wilde organiseren) had ik al helemaal bedacht hoe en wat. De bingo, hapjes met vlaggetjes van allerlei landen, etc.

Wilde niemand. :sweat: Bedenk ik ook een keer wat :roll_eyes::upside_down_face:

3 likes

In Brabant werd borstvoeding zelfs een tijd ernstig afgeraden door de kerk waardoor er veel baby’s stierven.
Zo zondig ook natuurlijk, de borst geven.

6 likes

Als je bij een ijssalon schepijs neemt, neem je dan een hoorntje of een bakje?

  • Hoorntje
  • Bakje

0 stemmers

Als je een hoorntje neemt, hoeveel bolletjes neem je dan?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Meer dan 8

0 stemmers

En als je een bakje neemt, hoeveel bolletjes neem je dan?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Meer dan 8

0 stemmers

Welke smaak?

  • Fruit smaken
  • Gekke “speciale” smaken
  • Alles behalve fruit smaken

0 stemmers

Love deze pol haha. Mijn favo smaken zijn bloedsinaasappel, strawberry cheesecake, pistache en hazelnoot dus ik wist de laatste niet

2 likes

Ik hou van hoorntjes, maar wil dan wel goede en lekkere hoorntjes. Die kartonnen kinder hoorntjes mag je echt op de brandstapel gooien.

16 likes

Meestal ga ik voor 1 fruit en dan nog iets als chocola of koekjes ofzo :heart_eyes:

6 likes

Qua smaken: allerlei fruit- of andere smaken :slight_smile:

Hoorntje vind ik vaak niet zo lekker maar die bakjes zijn best wel vervuilend (papier met plasticlaagje) dus momenteel een dilemma :). Die lichtbruine cheape 'radartoren’achtige hoorntjes zijn echt gooorrrrr

1 like

Ik krijg dus altijd een error in mijn hoofd bij bolletjes met fruitsmaken, fruitsmaken horen bij waterijsjes :exploding_head:

Lekker juist! Als het niet te waterig is. Wat ik niet snap: vanille nemen bij een (dure) ijszaak. HUH

3 likes

Jaa, DE perenijsjes :heart_eyes:

Wanneer doe jij huishoudelijke taken het liefst?

  • In de ochtend
  • In de middag
  • In de avond
  • Niet, ik heb een schoonmaakster/partner/ben een viezerik
  • Anders…

0 stemmers

Haha ja dat vind ik ook fijn! Ik word nu zeg maar productief, mijn vriend haat dat echt haha.

2 likes

Vlak voor er bezoek komt. Dan kan ik het opeens in 5 minuten :woman_shrugging:t3:

52 likes

Yoghurtijs! Echt heerlijk

2 likes

Ik vind die hoorntjes juist wel lekker! Alleen ik bestel altijd in een bakje want ik vind het vies dat die mensen met hun handen aan het hoorntje moeten zitten. Dan wil ik het niet meer opeten, dus dan is een bakje makkelijker

4 likes

Ik draag echt nooit meer nagellak eigenlijk. Misschien moet ik dat maar weer doen :thinking:

1 like

Doen ze geen papiertje rond het hoorntje? Met het logo of de naam van de ijskraam op?

Als het over hoorntjes gaat moet ik altijd aan Sylvie Meis denken.

22 likes

Si… Silvie?

2 likes

Juist wel! Ze eet ZELFS het hoorntje oehhh :scream:

6 likes