@Zemraluani
Nee niet voor een onderzoek. Naar aanleiding van persoonlijke situatie en verhalen
Daar hebben jullie gelijk in. Ik zal kijken of ik de polls kan aanpassen. Denk alleen dat het helemaal uitsplitsen met redenen best lastig is.
@Zemraluani
Nee niet voor een onderzoek. Naar aanleiding van persoonlijke situatie en verhalen
Daar hebben jullie gelijk in. Ik zal kijken of ik de polls kan aanpassen. Denk alleen dat het helemaal uitsplitsen met redenen best lastig is.
Ik heb na het invullen gegoogled, ik kende ze blijkbaar wel maar vind ze echt top 10 meest ranzige snoepjes waardig.
Ik denk dat je aan deze antwoorden nu niet zoveel hebt. Een abortus laten plegen omdat je (nog) geen kinderwens hebt of niet in staat bent om een kind op te voeden is niet vergelijkbaar met een miskraam bij kinderwens / een geplande zwangerschap lijkt me.
Edit: weg
Vind je ze lekker of vies?
0 stemmers
Ik na het googlen
Maak je je wel eens zorgen over de privacy van Facebook en/of Instagram?
0 stemmers
En over de privacy van Whatsapp?
0 stemmers
Ăcht zorgen maken niet trouwens, ik vind het vooral bizar dat er eigenlijk gewoon geen sprake is van privacy.
Mijne ook! Zoooo lekker
Heb jij vandaagâŠ
Seks gehad?
0 stemmers
Gewerkt?
0 stemmers
Je teennagels geknipt?
0 stemmers
Gepoept?
0 stemmers
Candy Crush gespeeld?
0 stemmers
Eigenlijk ben ik heel saai want ik neem altijd yoghurt, al vanaf kinds af aan en soms citroen.
Als je in de bus naast een onbekende zit en er komt verderop een plek vrij (2 stoelen naast elkaar) verhuis je dan daarheen?
0 stemmers
Ik deed het net namelijk omdat ik lang ben en graag meer ruimte heb, maar vraag me ineens af dat wel normaal is. Niet dat degene naast me denkt dat ze stinkt ofzo haha
Gebruik jij scentchips?
0 stemmers
50-50, dit helpt ook echt niet met mân dilemma, haha .
Tijdens Idols finale 2003 Jim versus Jamai stemde jij op:
0 stemmers
En had je ook een poster opgehangen van degene voor wie je was?
0 stemmers
Ik was toen 7 of 8 en ik was voor Jim, mijn zus voor Jamai.
Ik heb ook aardig wat tarts, maar nog altijd geen brander.
Ja lijkt me hetzelfde, ik blijf meestal op deze terugkomen en ik breek ze vaak zodat ik meerdere geuren bij elkaar kan ingooien en je dan zogenaamd bijvoorbeeld de geur appeltaart krijgt :â)
Super rare vraag maar Google helpt me niet en nu zit het in mn hoofd.
Als je last hebt van emetofobie, kan/wil je dan ook niet pijpen of gaat dat wel?
Sorry voor mn platvloerse praat, ik geef het stoppen met de pil de schuld.
Ik heb niet zoveel met Cardi B maar ik ben wel verslaafd aan haar liedje I Like It.
Haha wat een specifieke vraag. Ik heb emetofobie en als ik me goed voel dan wil ik het wel. Als ik in een angstige periode zit niet, want dan is het gevoel van iets in mân mond naar.