Stel je persoonlijke vraag #7

Wat zit er volgens jou op een patatje oorlog?

  • Mayonaise, pindasaus en uitjes
  • Mayonaise, curry en uitjes
  • Mayonaise, ketchup en uitjes
  • Mayonaise, pindasaus, curry en uitjes
  • Mayonaise, pindasaus, ketchup en uitjes
  • Mayonaise, curry, ketchup en uitjes
  • Anders?

0 stemmers

Ik kreeg toen ik het een keer bestelde in een stad waar ik niet vandaan kom mayonaise, curry en ui en ik was zo teleurgesteld en in shock. Wist toen echt niet dat het iets anders kon zijn dan pindasaus, mayo en ui.

2 likes

Mayonaise en pindasaus, maar geen ui

9 likes

Huh met curry mayo is gewoon patatje speciaal?!

13 likes

Ik ben nu wel benieuwd naar jouw mening gezien je eigen antwoord! Ik erger me wel regelmatig aan die school of life alwetendheid, maar heb verder niet echt een mening namelijk!

1 like

Hoe doe jij gemiddeld met een telefoon?

  • Minder dan een jaar
  • 1 jaar
  • 2 jaar
  • 3 jaar
  • 4 jaar
  • 5 jaar

0 stemmers

Ik heb 13/14 jaar geleden 1 (of meerdere?) boeken van hem gelezen, volgens mij The Art of Travel en mogelijks meer, maar ik herinner me hier letterlijk niets van, behalve dat ik een tijd erg geïnteresseerd was in hem/zijn werk. Ik kan alleen oprecht niéts terugroepen van waarover het dan ging of wat hij juist beweerde, haha :sweat_smile:.

Ik weet wél nog wie hem mij aanraadde en waar ik o.a. in een boek van hem heb gelezen (van alle dingen die ik hiervan kon onthouden, is dit wel super nuttig, not :joy:)

1 like

Ik heb deze nu ook zo’n twee jaar. Ik krijg er enorme zweetvoeten van en de randjes van mn voeten worden helemaal zwart en goor. Heb jij daar een tip voor?

  • Heel frustrerend en saai werk, maar superleuke collega’s
  • Interessant en afwisselend werk, maar heel vervelende collega’s

0 stemmers

Als je toch al friet gaat eten waarom zou je dan fritessaus nemen?

2 likes

Dat is flink ja! Ik heb jarenlang geluld dat ik een reuze baby was van 60cm (was helemaal niet zo) omdat ik dat stoer vond?! Echt slaat helemaal nergens op gewoon haha

5 likes

@Riley ja dit probleem heb ik dus ook. Dus tegenwoordig bestel ik gewoon een “patat met mayonaise, pindasaus en ui”, om een curry-drama te voorkomen. :stuck_out_tongue:

3 likes

Maar wat zit er dan in een patatje Flip? Dat is waar ik woon mayo, pindasaus en evt ui.

Dat woordje hebben wij dus niet nodig want dat heet gewoon patatje oorlog hier.

7 likes

Maar ik heb zowel oorlog als Flip haha en dat zijn twee verschillende dingen. Gek dat dat zo verschilt.

Jullie oorlog noemen wij dus patatje speciaal.

7 likes

22 likes

"Sommige personen noemen een patatje oorlog liever een patatje feest of patatje vrede. "

Haha lol

7 likes

Nee want daar zit toch geen pinda saus op. Friet speciaal is curry/ketchup, mayo en uitjes. Dat is volgens mij overal hetzelfde. Alleen op sommige plaatsen met curry en op andere met ketchup

Friet oorlog is curry/ketchup, mayo, pinda en uitjes of mayo, pinda en uitjes

4 likes

Dit klinkt zo ranzig en heb ik echt nog nooit gezien. Ik moet dit echt snel proberen.

Vanaf welke regio is dit een ding? Kan ik gelijk door na mijn trip naar de friet akropolis.

3 likes